İçeri girip salona geçtiler.Salonun karşısındaki koltuğa oturdular.Koray hoş geldin aşkım deyip Sultan'ın dudağından öptü.Sonra kalkıp televizyonda bir klipli müzik kanalı açtı ve Sultan'a döndüğünde duvardaki bir sıra boyunca dizilmiş aile resimlerine baktığını fark edince açıklama yapma gereği duydu.Koray;Şu sağdaki tabloda olanlar annemle babam. Onun yanındaki siyah beyaz fotoğrafta ki de gördüğün gibi büyük babam ve nenem, şimdi hayatta değiller.Annemler böyle duvara atalarının resimlerini asmayı çok severler.Ben gidip içecek bir şeyler getireyim deyip mutfağa yöneldiğinde Sultan da arkasından kalkıp beraber gidelim canım dedi.Mutfağa geçince Sultan ellerini Koray'ın omzuna uzattı.Koray da dönüp ellerini Sultan'ın beline koydu ve dudak dudağa öpüşmeye başladılar.Bir müddet öpüşüp koklaştıkdan sonra buz dolabına yöneldi Koray.Dolabı açıp bir şişe kola çıkardı.Sultan elinden alıp masaya bıraktı ve mutfak dolabında dizili yıkanmış bardaklardan iki tanesini indirip kolaları doldurdu.Koray buz dolabını kapatıp dönmüştü ki; salondan gelen telefonun sesini duydu. Hayatım telefonum çalıyor sen kolaları getir gel deyip salona doğru yürüdü,koltuğun üzerinde bıraktığı telefona uzandı arayan babam yazıyordu.Telefonu açmadan arkasından gelen Sultan'a eliyle sus işareti yapıp telefonu açtı. Koray,efendim babacığım.Babası:Nasılsın oğlum?Annen biraz rahatsızlandı onu hastaneye götürüyorum,iki üç gün yaylaya çıkmayacağız,sende dershaneden çıkınca eve geç kalma,sağda solda arkadaşlarınla takılma görüşürüz''deyip telefonu kapattı. Koray'ın suratı bir anda değişmişti.Sultan;ne oldu canım benim kötü bir şey mi var?Koray;canım annem rahatsızmış babam onu yayladan hastaneye götürdüğünü söyledi. Sultan'ın da morali bozulmuş rengi atmıştı.Umarım önemli bir şeyi yoktur bir tanem deyip,onu teselli etmeye çalıştı.Sonra Koray'a sarılıp yanağından öptü.Bizde çıkalım hayatım sizinkiler erken falan gelir ayıp olur bizi böyle evde görürlerse,üstelik bu saatte dershanede olmamız gerekirdi,hadi çıkalım deyip ,toparlanıp çıktılar.Dershane kantine gidip birer çay içtiler.Koray da derslere girmek istemiyorum,sen derslerine gir bende bir dolmuşa atlar hastaneye geçerim,çıkınca babamı bir arayayım akşam telefondan yazışırız hayatım deyip çıktı.Sultan da geri kalan derslere girdi.Sultan bu uğursuz günü hiç sevmedi.Koray'la kendini iyi hissediyor zaman buldukça ona yöneliyor,ders dışında da hayatını renglendiren, kendisiyle ilgilenen birinin olması ona keyif veriyordu.Ders çalışırken sıkıldığında Korayı hayal ediyor,içinde birşeylerin kıpırdadığını kasıklarının her noktasında hissediyordu. Dersler bitince eve dönmek için dolmuşa bindi ve eve doğru yol almaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜPE
Teen FictionTaşrada yaşanan bir sevdanın güzel umutlarla yaşanıp bir anda hüsrana uğrayan ve yıllarca etkisinde kaldığı,kalbinden söküp atamadığı bir sevdanın acısını özlemini çeken bir adamın gerçekle bağdaşmayan yanlarının daha da gerçekçi olduğu sıra dışı b...