Sultan dershaneye geldiğinde,matematik öğretmeni Funda hocayla konuşmak için öğretmenler odasına gitti.Funda hoca, bir öğrenciyle oturmuş,öğrencinin çözemediği soruların çözümüyle ilgili, öğrenciye ders veriyordu.Biraz bekledikten sonra öğrenci gitti ve Sultan oturduğu yerden kalkıp Funda hocanın yanına gitti..Matematikten çok eksiği vardı.Üniversite sınavında sadece sekiz tane soru çözebilmişti.Dershane de en büyük eksiği olan matematik dersinden etüt almak istiyordu.Funda hocaya kendini tanıtıktan sonra durumunu anlattı.Funda hoca da ona ders bitiminde gelip,saatlerini belirlediği günlerde ekstra ders anlatacak,etüt yapacaklardı.Bu ara derslere odaklanmış,bir şekilde dört yıllık bir fakülteye kayıt yaptırmak istiyordu.Kazanamazsa bir yıl daha beklemeye hiç tahammülü yoktu.Bazen, üniversiteye giden arkadaşlarıyla konuşuyor,üniversite okumanın ne kadar güzel olduğunu duyunca içi kıpır kıpır ediyor,o yıl gidemediği içinde üzülüyordu.Psikoloji bölümü okumak istiyordu,fakat puanlar çok yüksekti onun durumuna göre.Eğer kazanamazsa, başka bölümleri de değerlendirecekti. O gün Koray dershaneye gelmemişti.Sultan da bütün gün kendini derslere vermişti.Sonraki günlerde yine görüşüp konuşuyorlar,seneye aynı üniversiteye tercih yapmak istediklerini,hem orada aile olmayacağını ve ilerleyen zamanlarda da, beraber aynı evde bile kalabilecekleri günlerin hayalini kuruyorlardı.Koray: ''Ailem perşembe günü yazlığa gidiyorlar,cuma günü görüşelim hayatım''dedi.Sultan: ''Aşkım cuma günü olmaz dershaneyi aksatamam,aileme karşı kendimi kötü hissettim geçen gün dershaneyi astığımız için,ailemin durumunu anlatmıştım,ne kadar zor durumda beni dershaneye gönderdiklerini biliyorsun Koray''dedi.Koray da bu konuda hak verdi Sultan'a. Cumartesi günü dershane olmadığı için bir yolunu bulup çıkabilirse görüşmeye karar kıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜPE
Teen FictionTaşrada yaşanan bir sevdanın güzel umutlarla yaşanıp bir anda hüsrana uğrayan ve yıllarca etkisinde kaldığı,kalbinden söküp atamadığı bir sevdanın acısını özlemini çeken bir adamın gerçekle bağdaşmayan yanlarının daha da gerçekçi olduğu sıra dışı b...