Capitolul V

4 0 0
                                    

https://youtu.be/hGCUETIaPyI

Momentan locuiesc in Italia, intr-un oraș mic ce se află intr-o poziție de munte. Aerul curat, si liniștea ce se regăsește aici îți inspiră siguranță si îți dă energia de a merge înainte.

Ciudat, nu? Am sa încep capitolul cu o melodie ce o am pe repeat, sorbind din licoarea aromată de cafea și gândindu-mă cum să te binedispun. Acest viciu al cafelei, l-am dobândit de la minunata mea pistruiată cu ochii ca și două bibelouri.

Ajunsesem acasă, intr-o fugă de parcă concurasem la cursa de 100 metri. L-am fugărit repede de la pc pe frate-miu, si intrasem pe messenger. Încercam din răsputeri sa dau de ea, dar nu era online. La telefon nu mai răspundea, oare ce s-o fi întâmplat cu dânsa? In mintea mea erau zeci de scenarii. Speram sa nu-și fi făcut ceva, atât de naivă era oare?
După zecile de apeluri, incetasem si eu. Era totul in zadar, de ce sa o sufoc atât?
Oare nu învățasem nimic din toată lecția ce mi-a procurat-o înainte?

Nu puteam sa dorm, adrenalina care mi-a procurat-o dânsa trebuia potolită cumva. Il las pe Stefanut la pc iarăși, care acum stătea pe pat si plângea in hohote.

Era un copil naiv se supăra din nimica toată, si la cele mai banale Glume începea sa plângă. Acum este un tip frumos, mai simpatic decat mine chiar. Este râvnit de multe fete, dar imi calcă pe urme. Așa ca dragă frate, citește cu atenție si bagă bine la cap.
Femeia este sfântă, trebuie iubită nu batjocorită.
Știu ca am provocat multă suferință, dar ăsta este un alt capitol.

Imi luasem telefonul si tastam 0747..... o voce caldă imi răspundese;
- bună..
- bună, mincinosule! Cu ce ocazie mă suni?
- mi-a fost dor de tine, ți-e nu?
- nu, de ce sa-mi fie?
- păi după toate cele întâmplate, m-ai uitat?
- da Alex, nici nu am avut sentimente față de tine.
- dar, Sara..
- nici un dar, o seară bună.
Imi închisese telefonul-n nas.

Ah, uitasem să îți povestesc de Sara. Era o fată sublimă, cam cât mine de înaltă cu niște forme demențiale. Parul negru ca abanosul si creț. Doi ochi căprui care furau orice privire, tenul măsliniu si buzele se conturau in cel mai frumos chip pe care-l puteam întâlni. Și faptul ca vorbea cu atâta calm, te îndrăgosteai pe loc. Crede-mă!
Știa să sărute, si punea atâta tandrețe că rămâneai fascinant uneori.
Avusesem o relatie și cu dânsa, ne întâlneam pe furiș fiindcă frate-su nu era de acord cu relația noastră. Tind sa cred că datorită comportamentului meu, ce-i drept o luasem razna de la un timp.
În cele din urmă, tot din vina lui ne-am despărțit. Locuiam intr-un sat mic, si orice lucru pe care il faceai se auzea repede.
Nu puteai sa te întâlnești cu mai multe tipe simultan, ca deja se ducea vorba. Ia uite la ăla, stă cu cutare.
Mereu am urât bârfa, si nu inteleg niciodată invidia asta pe oamenii care se descurcă.

Ce intens e acest lucru numit iubire, nu? Rămăsese sa o sun pe Viky, căreia nu ii scrisesem nimic toată ziua. Oare sa fie datorită faptului ca ma plictisea prin insistenta ei?
In cele din urmă, m-am hotărât sa mă pun la somn. Dar nu înainte de asculta câteva melodii de-a lui Pablo. Încercam sa scap de această transă a melancoliei. Iar mania asta, cu muzica spaniolă o aveam de la Coca. Obișnuiam sa ascultăm amandoi melodii si ne chinuiam sa le fredonam. Era printre artiștii noștri preferați.
Uite, lucrurile astea mărunte, fac diferența. Si despre care îți amintești cu mult drag.
Avusem o zi plină de întâmplări, trebuia sa mă odihnesc.

A doua zi ma trezesc cu un mesaj pe telefon, era din partea Cocăi.
'' Dragă Alle', abia acum dimineață cand m-am trezit, am vazut apelurile tale. Am observat ca m-ai căutat si pe mess. Scuzele mele, dar am fost adormit. Faptul ca am plâns, mă vlăguise si am reușit să adorm in cele din urma. Datorită ți-e, îți Multumesc ca m-ai calmat.''
Nu imi venea a crede ce scria, așa ca l-am citit odată, și-ncă odată. Oare reușisem să o binedispun? Imi schimbase din plin starea de spirit.

Când să ma ridic din pat, am mai primit un mesaj. De data asta, era din partea Sarei...

Draga mea Sara, tu m-ai făcut mai bun, mai bun decât eram. Tu m-ai facut sa inteleg că nimic nu este etern. Și că m-am transformat in cineva la care nu m-am gandit vreodată. Îti voi dărui un trandafir când te voi vedea.

Gânduri.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum