Capitolul 13

6 0 0
                                    

Problema este ca nu traim in filme americane, viata-i cruda, viata nu-i un film. Timpul se scurge, a trecut o lună de cand nu ne-am mai vorbit. Cum obișnuiam, de dimineața până a doua zi dimineața si tot asa.

Eu sunt un bărbat de neînțeles, imi schimb într-un minut dispoziția, râd acum și peste două minute plâng , spun că sunt puternic, dar în sinea mea, eu știu care este adevărul, după o despărțire spun adio, iar după o oră dau mesaj, îmi pare rău, îi promit că nu o mai căut, și o fac. Eu iubesc, n-ai idee cât de mult, iar tu trebuie să mă iubești așa cum sunt eu firav, copilandru, gelos și arogant. Chiar foarte arogant.

Abia ce m-am trezit din somn, este ora 1:25 si nu pot sa mai dorm . De ceva timp o visez mereu si nu-mi pot imagina motivele.
Am simțit nevoia unei cafele si m-am pus sa o beau pe canapeaua unde obișnuiam sa imi petrec timpul vorbind cu dânsa.
Mi-am amintit instantaneu că si ei îi placea sa servească, seara târziu o cafea fierbinte. Chiar am gasit si o poză, frumos! Am zâmbit instantaneu. Era in halatul său roșu si cumva a facut poza intr-o oglinda. Îi se vede zâmbetul dulce!

Între timp ce savuram din cafeaua aromată. Gândurile au inceput sa dea năvală peste mine si mă duceau spre acele întâmplări mai ciudate care le-as fi vrut uitate.
Din pură curiozitate si neavând somn, mi-am reactivat contul celalalt pentru a reciti conversatia cu ea. Ne mergea bine la inceput, eram eu însumi cu vrajeala pe mine. Ea, punându-ma la punct! Eram chiar nostim, încercând sa-i aflu numărul.

Abia in clipa aceasta, ca si cum mi s-ar fi luat o ceață de pe ochi, observ multe lucruri. Observ ca de fapt a obosit si ea. Sau si-a terminat rezerva de cuvinte si fraze, si de aceea a apărut acest gol fierbinte care ne răcește de tot .
Avea multe cuvinte frumoase, si mici apropouri de care nu mi-am dat seama. De felul cum imi cânta, si, nu orice.. doar unele fraze din cântec care trebuiau sa imi dea de gândit. Avea totul la ea ca si cum ar fi facut asta de o viață, frumos din nou. M-a facut sa zâmbesc!

Stii?! Inca mai am poza ei cu pistruii ăia atat de sublimi pe ecran, imi plac asa mult încât i-am comparat cu o boltă înstelată. Uneori mai ies seara cand e senin si fumez afară, sa admir cerul. Pe superba lună o vad ca si ochii tai,iar stelele,stelele sunt minunățiile tale de pistrui.
Ah,da! Mi-am adus aminte de seara cand trebuia sa iasă. S-a fost aranjat asa frumos,încât veșmântul acela ii dădea o monumentalitate trupului, apoi faptul ca trebuia sa își boiască si chipul, o făcea o damă de invidiat. Sprâncenele îi se arcuiau subțiri, uimitor de fine ca niste curcubee, deasupra celor doi ochi bogați de culoare și plini de veselie.

Imi lipsește uneori vocea ei, sa imi fredoneze ''poarta-ma in gând sunt amintirea ta..''

Poate că uneori nu ne dăm seama, dar o cafea, un parfum, o poză.. lucrurile astea mărunte ne fac să ne amintim cu drag de anumite persoane care si-au lăsat amprenta-n sufletul nostru. Nu e nevoie să stai toată ziua bot-n bot cu o fată ca să o iubesti. Ai fi uimit, dacă ai cunoaste pe cineva chiar si in mediul virtual, si ați vorbi zilnic, despre orice. Și prin faptul că poate fi frumoasă de la cer până la pământ te-ar face nebun după ea..

Ah, da! Iubesc la ea faptul, că dimineața așteptând autobuzul imi făcea ziua mai plăcută cu câte-un selfie. Cu chipul ăla plin de cearcăne și pistrui. Iar faptul că mă batjocorea ținând-o seara tarziu, mă făcea să o ador din ce in ce mai mult.

Daca n-o iubesti dimineata, n-o iubesti deloc. Doar iti place cum se machiază.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 01, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Gânduri.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum