→2←

14 4 0
                                    

"Cık, hipopotam gibi ağzı var bunun olmaz bu." Dedim fotoğrafa bakıp.

Evet. Bilal'e kız bakıyorduk. Çünkü benim sevgili kankam Gamze'yi kıskandırmak (!) İçin kendine sevgili arıyordu.

"AYh yether ya yether. Bıktım ben bu at ağızlı kokoşlara bakmaktan." Deyip yerimden fırladım ve kantine doğru ilerleyerek bitter çikolata aldım.

Bitter çikolataları hunharca yerken,kendimi asfaltla çok samimi bir şekilde bulmuştum.

"Siktir,çekin lan çekin yerle öpüşüyor kız" diyen enbesil muhtelemelen Aras'ın kankisi ulaş olmalıydı.

Yavaşça yerden kalkarken, bana çelme takıp düşüren ve alayla bakan Aras'ın karşısına geçip gözlerimi muşmula suratına diktim.

"Pardon, yanlışlıkla oldu" dedi alayla gülerken.

Aras Kayıran. Okulun popüler çocuğu. Ama bana göre tam bir muşmula maymunu.

Hiç kendimden ödünç vermeyerek;

" Demek yanlışlıkla oldu?." Deyip yüzüne tükürdüm.

Yüzünün aldığı şekli görüp, kahkaha atmamaya çalışıyordum.

Sinirle söylenerek "Sen-" diyecekti ki lafını kesip

"Pardon yanlışlıkla oldu" diyerek koşar adım oradan uzaklaştım.

Okul çıkışı kiliseye gitmeyi düşündüm fakat o son olanlardan sonra biraz kararsızlaşmıştım.

3 gün geçmişti ve ben kiliseye halen gitmemiştim. Koca 3. Gün dolup taşmıştım ve konusmaya ihtiyacım vardı.

Boşvererek adımlarımı kiliseye doğru yönlendirdim.

💎

"Ne? Nasıl ya!??"

"Hanımefendi maalesef yapacak birşeyimiz yok, başkanın emri bu
şekilde"

"Bu kilise yıkılamaz!, hayır olmaz cesedimi çiğnemeniz gerek!"

"Bakın hamımefendi-"

"Bakın burası da ibadet yeri, pederi falan da var, bakın çarpılırsınız, ağzınızla, gözünüz yer değiştirir " dedim çırpınırken.

Siyah saçlı, esmer kadın hala inat ederek beni çekmeye çalışırken;

"İyi de hanfendi bu kilise çok eski, peder falan yok bu kilisede 10 yıldır boş burası"

Ne? 🙈😱😱😱😱😱😱😱

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KONTES;Bir Peder Vakaası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin