Okul denen pislik yuvasına gecikmeme daha on dakika vardı. Sude artık operacılar gibi bağırmaya başladı
-Kanka hadi bak geç kalıyoruz yoksa bedenci öpecek bizi.
-Tamam lan zırlama.
Diye patladım en sonunda. Ayakkabılarıma baktım,daha dün almıştım onları.Ayakkabılara haince sırıttım.
-Melike teyze,allasen niye gelmedi ya bu kızın.
-Tamam Sude,hadi sende Deniz.
Annem bıkkın bir ifadeyle söylemişti bunu. E kadın haklı tabi sabahın köründe uyandırması gereken bir ergen bir de susturması gereken bir ergen vardı. Elissa ağlamaya başlayınca annemden azar işitmemek için koşa koşa gittik okula. Ne okulda ne de sınıfta Sude'den başka kimseyle muhatap olmuyordum. Ve o benim tek gerçek dostumdu.
Beden hocasının azar yağmuruyla kendime geldim.
-Bak bu kaç oluyor Sude yeter ama yaaa.
-Bakın bu cidden son söyleyişim eğer haftaya da geç kalırsanız sizi müdüre veririm gönderir okuldan.
-Aman hocam verin içinizde kalmasın diye laf soktu Sude.
-Vaaay kızımız kibirli ha.
-AAAh yeter be,biz mi dedik size okulu bulun diye.
Hoca başını sallayarak çıktı.Ben ise gülüyordum
-Kanka iyi laf soktun sende dedim Sude'ye
-Sende fena sayılmazsın. Dedi tatlışlar prensesim.
Günün daha doğrusu saatin geri kalanını voleybol oynayarak geçirdik.
Ders fizikti.Telefonum tam ben kalkacakken çaldı.
Annemdi
-hocam annemi arayabilir miyim? Diye sordum yapmacık bir şekilde.Hoca izin verince
dışarı çıktım.Yeni ayakkabılarım hala tertemizdi.Önce annemin aramasını bekledim.Tenefüse bir dakika kala aradı beni.
-Yani anne dersin ortasında beni arayacak kadar önemli şey ne olabilir ki?
-ANNE
-ANNE
Hafiften korkmaya başlamıştım.O sırada Sude de geldi.
-Kanka hayırdır!?
Annemden nihayet ses geldi.
-Kızım,baban.
-Ne oldu babama?
-Kızım baban ölmüş.
-Nee?
Gözlerim karardı o an.Öğretmenler,öğrenciler,hademeler koşuşturuyordu.Rüyada gibiydim sanki Sude de elimi tuttu ve gözlerim kapandı usul usul...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RENKLISIZ
ChickLitDeniz babasının ani ölümü yüzünden kendi memleketine gelir.Ama babası ne onun ne de annesinin aklından çıkar ve bu yüzden sert soğuk ve asık suratlı olarak tanınır.Memleketleri İzmir'e taşındıkları andan itibaren babasının anıları onu artık bırakmaz...