ŞEHİT OLMADAN ÖNCE

6 1 0
                                    

Arkadaşlar merhaba size uzun zamandır yazmıyordum 

dersler malum:))Bu iyi oldu dimi?Bu yazdıklarımı yedi yeni takipçilerime hediye ediyorum

sizi seviyorum.Videoyu şimdiden açın sonunda eminim ağlarsınız::)

Haluk bey saldırıdan sonra dışarıya çıktı ve aniden bağırdı:

''Siz misiniz lan Türklere karışan?!!''

 Elini cebine götürüp sigarasını alıp ağzına tutturamadan kafasına aniden gelen bir darbeyle yere yığıldı.

Bu sesi duyan henüz yeni ve genç bir bordo bereli duvarın dibine çökerek saklandı.Aslında izin almıştı,memleketine dönüyordu ama teröristi görür görmez direkt akıl yapıp buraya saklandı.Telefonunun kamerasını açtı ve videoyu kayıt düğmesine bastı.Aslında yasak olduğunu  biliyordu ama hani lazım da oluyordu.

Birden terörist onu fark edip kafasına sıktı.Şehit olmadan önce videoyu kaydetti.O video belkide ileride fark edilirse komutanını kurtarabilirdi.Kalan son gücünü toplayıp telefonunu gizlice cebine attı. Aniden yere düştü. Ve Öldü

Terörist,öldüğü anda askeri kuytuya çekip onun yüzünü tanınmaz hale getirdi.Sonrada dağdan aşağı fırlattı.

İçinden Terörist başı iki askerin birini bayıltıp diğerini öldürdüğü için onunla gurur duyup onu yanına alacağını hayal ediyor sırtındaki iri yarı baygın Haluk asker bile ona hafif geliyordu.

Ertesi gün

Haluk bey kendini sandalyeye bağlı halde buldu kendisini gözlerini araladığında.Terörist başı onu uyanmış vaziyette görünce kafasını suya sokup çıkarttı.Saçını çekip suya soktuğu için elinde birkaç tel  saç vardı.

Adi terörist ise sırıtıyordu.Neden sonra aklına bir plan geldi. Yardımcısından sopa istedi.İri bir ağaç kütüğüydü bu sopa.Televizyonu açtılar hep birlikte.''Bak senin haberini yaptık.''Terörist televizyonu açtı. ''ASKERİMİZ HALUK DOĞRU ŞEHİTTİR.''Aşağılık terörist,bayan spikerin taklidini yaptı.Ve Haluk'un önüne sandalye çekti.''Hani bir marş vardı ya adı neydi?Dur bir tahmin edeyim.Aptallar marşı.Hah işte onu söyle bana.'' ''Alay marşı.''diye düzeltti Haluk.''Sizin gibi şeref yoksunları anlamaz.Şerefli insanlar söyler bu marşı.Şerefsizler de dinlememeli bu marşı,yanlış etki yaratır.'' Diye adeta laf soktu teröristlere.Terörist başı emir verdi çaylağına ''Hani,şu yeni bir asker bir dizisi vardı ya.Adı neydi onun?'' ''Söz,ağa.'' Kanalı açtı.Tam da Alay marşı söyleniyordu,dizinin tekrarıydı.''Söyle şu şarkıyı adamın asabını bozma.''dedi terörist elindeki sopayı sıkarak.Haluk acı acı güldü''Sizin şerefiniz veya haysiyetiniz olsaydı belki söylerdim.''Terörist başı sordu ''Şimdi bunu ne yapalım?Öldürelim mi işkence mi çektirelim?''Teröristler hep bir ağızdan bağırdılar.''İşkence çektirelim.''Haluk yutkundu.Canı çok yanacaktı.

                                                                                       ****************                                                          (arkadaşlar bu bölümde işkence yazacağım için korkanlar şimdiden okumasın.Bu işkenceyi ben bir arkadaşımdan duymuştum.Bir tane daha işkence yaptıracağım o da çok acı çektirecek.)                         

Malzemeler hazırdı.Terörist başı kendi bulduğu yöntemi yapacaktı.Mum yöntemi.Tel mumun içinden geçirilir,mum kurbana bağlanır,mum yakılır,mm hem erir hemde tel ısınır,böylece büyük yanıklar oluşur.Ve bu teerörist başının en sevdiği işkencelerden biriydi.Bir tane daha işkence yapacaktı.Haluk'un kızının yaptığı röportajının bazı bölümlerini kesip adama mağaranın içinde dinletecekti.Ortamda hazırdı Haluk'un kollarını ve bacaklarını açtılar,mumları yerleştirip o sesi açtılar.Ve yemeğe gittiler.Haluk ise onlar ziyafet çekerken o acı çekiyordu...

evet arkadaşlar.bu çok canını yakmıştır haluk amcanın:((fakat onlarda acı çekecek .yok öyle bir dünyaaa!!en azından benim dünyamda

RENKLISIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin