N/A: Am reinviat din morti si am venit pe aici sa trag o privire la carte si sa-mi reamintesc ca trebuie sa bag capitol nou hahah
Sunt sigur ca v-a fost foarte dor de mine chiar daca ati vrea sa ma bateti cu buturuga uneori)))
— Spune-mi pentru ce ai venit aici.
Tanara ce s-a dovedit a fi silueta misterioasa care a intrat in casa a mai stat putin timp pe ganduri pana s-a hotarat in sfarsit sa spuna ceva.
— Dar tu cine esti?
— Eu te-am întrebat primul.
— Acum facem jocul "Cine a întrebat primul ăla primește răspunsul"?
— Daca vrei sa o facem așa, sigur.
Aceasta si-a mijit ochii insre nindroid, dar tot nu obtinuse nimic.
Intre timp usa principala a fost deschisa, iar in casa au intrat sensei Woo si ceilalti, care au ramas pe loc cand l-au vazut pe Zane tinand-o pe tanara intrus imobilizata. Zane a dat sa explice situatia, insa Jay i-a luat-o înainte:
— Oh, Zane! Prietena ta? Deja?
— Nu este asa. Tocmai ce am prins-o cum se furia prin casa. Daca îți lipsește compania Nyei, eu nu pot fi implicat în asta.
Zane a observat-o pe Nya inrosindu-se puternic. Incerca să ascundă asta și, din fericire, nindroidul fu singurul care a vazut-o.
— Oricum, trebuie sa flam ce voia. Sensei, as vrea sa fiu cel care va extrage informatii de la ea.
Sensei Woo l-a privit putin timp, iar intr-un final s-a decis sa spuna ceva.
— Zane, ma voi mai gandi la asta. Nu sunt destul de sigur in privinta la asta. Momentan, doar nu fa prea multa galagie in timp ce legi fata.
— Am inteles.
***
— De ce nu m-ai legat cum ti-a zis moșul ala?
Zane si-a desprins privirea de pe rama unui tablou — ce era pictat in stil vechi agatate de un perete — si si-a indreptat-o inspre tanara ce si-a pus picior peste picior.
— Nu am vrut sa te simți inconfortabil.
Raspunsul nindroidului a facut-o sa se incrunte.
— Nu ai de gând sa ma sa ma lovesti?
— Pentru ce anume as face-o?
— Fiindca ti-am invadat spatiul si ti-am jignit batranul?
Zane s-a uitat din nou la tablou, iar in scurt timp a luat loc pe un scaun aflat langa el.
— Daca nu stii să respecti persoanele mai în varsta atunci este problema ta. Tu esti aceea care ar trebui sa stie gradele de respect.
Zane stia ca este privit in continuare, dar nu a spus nimic cu privire la acel detaliu.
— Ma mir cum de nu esti ca si altii.
— Fiecare are dreptul sau de a fi.
— Dar altii pot avea exact același fel de a fi.
Zane si-a indreptat privirea inapoi asupra fetei observand cum aceasta isi incruciseaza bratele la piept.
— Corect. Dar stii, depinde daca oamenii constransi sau nu.
Tanara nu a spus nimic pentru cateva momente pana sa se incrunte din nou.
— Vorbesti de parca nu esti un om. De ce nu te incluzi si pe tine?
Dar raspunsul nu-i veni. Iar asta o facu pe fata sa se ridice si sa se apropie de nindroid. Aceasta l-a observat intorcandu-si capul in alta parte, acel gest determinand-o sa-si stranga mainile in pumni.
— De ce nu te incluzi si pe tine?
Zane tot nu i-a raspuns. Si fata tot nu s-a lasat cu una, cu doua si s-a postat in fata lui Zane, facandu-l s-o priveasca in sfarsit.
— De ce esti asa?
Nindroidul si-a ridicat putin capul pentru a putea-o privi mai bine, fata fiind exact in fata lui, iar el stand pe un scaun.
— De ce suni de parca nu esti un om?
Din nou, niciun raspuns nu a venit.
— De ce imi dai senzatia asta ciudata?
— De ce ti-o dau? Zane a intrebat-o si el.
S-au mai privit ceva timp in ochi pana cand tanara s-a uitat in alta parte pentru cateva momente inainte de a-si indrepta atentia inapoi asupra lui Zane.
— Iti voi zice totul.
N/A: Stiti ce misto e sa ramai fara net o noapte de vacanta in care te bazai ca vei scrie capitole noi? Hah, nici vorba de asa ceva. Da-i tati si las-o balta.
CITEȘTI
LN *5*
FanfictionWARNING: IN CURS DE EDITARE! CITITI PE PROPRIA RĂSPUNDERE! Cei 2 frati inca nu pot vorbesc. S-au distantiat atat de mult incat au ajuns isi ignore existenta unuia celuilalt. Oare se vor impaca sau vor fi suparati pe veci? Dar intrebarea mai i...