— Nu îmi mai baga lumina aia în ochi. Ace a zis dandu-i usor peste mana satenului.
— Hei! Kai s-a bosumflat.
Ace doar si-a dat ochii peste cap și l-a urmarit cu privirea in continuare. Nu dupa mult l-a observat concentrat asupra unor bratari colorate care luminau puternic, cu siguranta, pe baza bateriilor. Dar Kai, cel putin era fascinat de ele. Daca nu altcineva, macar el, nu?
In momentul de fata cei doi baieti se aflau la o taraba cu diverse lucruri de vânzare dintr-un parc in care au ajuns datorita plimbarii lor. La inceput Ace nu prea a vrut sa mai stea, dar vazandu-l pe saten atat de dornic sa vada ce este pe acolo, a decis ca vor intra putin in parc. Si uite asa au ajuns in fata tarabei ce n-a putut fi scapata din ochi de catre Kai. Ceea ce il atrase inițial a fost o carte legata de cultura Europei, dar de la aceasta au ajuns la bratari colorate functionale pe baterii.
— Vrei s-o iei? Ace a intrebat cand a observat ca satenul priveste bratara de mai mult timp fara sa spuna nimic.
— Da, as vrea. Kai a aprobat uitandu-se in continuare atent la obiectul din mana lui — si se intoarse catre vanzatoare —. As dori sa cumpar aceasta bratara.
Satenul a platit suma ceruta in schimbul bratarii, apoi si-a pus-o la mana intorcandu-se la Ace cu un zambet mare pe buze. Acesta i-a zâmbit și el la randul sau vazandu-l.
— Hai sa luam popcorn. Ace a spus dintr-o data luand-o înainte.
— In regula! , fu el de acord ajungandu-l din urma si luandu-l pe dupa umeri. Sa mergem!
In scurt timp au cumparat o punga destul de mare de popcorn, care cu siguranta le ajungea amandurura, si s-au asezat pe o banca apropiata de intrarea in parc.
Mancand grauntelele de popcorn, fara sa isi dea seama Ace a inceput sa se gandeasca la ciudatele evenimente petrecute în ultimul timp. Ar fi vrut sa nege si sa ignore vagul sentiment de neliniste, dar nu putea. Era ceva ciudat la mijloc si inca se întrebam ce ar putea fi.
— Ace, Ace, Ace, Ace! Uite ce am vazut!
Ace a fost asa de absent si cuprins în ganduri încat abia a observat ca satenul il tragea de maneca precum un copil ce voia ca parintii sa-i cumpere ceva ce-si dorea foarte mult.
— Ce, ce este?
— Ace, doar trei cuvinte! Animal! Din! Plus!
Ace a ramas cateva momente pe loc inainte sa inceapa a rade si sa se uite-n directia indicata de Kai. De indata acesta a zarit un stand ce avea mai multe animale și jucarii de plus, cele mai multe dinte acestea fiind ursi, ursi panda si caini.
— Vrei sa ne uitam la ele?
— Da, da!
— Bine, bine. Ace a ras din nou indreptandu-se alaturi de Kai inspre standul cu plusuri.
N/A: Cam plictisitor. Scuze. dar o sa vedeti ca va merita)))
CITEȘTI
LN *5*
FanfictionWARNING: IN CURS DE EDITARE! CITITI PE PROPRIA RĂSPUNDERE! Cei 2 frati inca nu pot vorbesc. S-au distantiat atat de mult incat au ajuns isi ignore existenta unuia celuilalt. Oare se vor impaca sau vor fi suparati pe veci? Dar intrebarea mai i...