Chapter 9.

23 9 23
                                    


— A fost amuzant, trebuie să recunoști! Kai a ras în urma mea.

— Probabil.

— Aratai asa de hilar cu cornite. N-ai idee cat ma bucur ca am reusit sa-ti fac poze la timp!

Cei doi au ras amintindu-si de cabina foto la care s-au oprit să faca cateva poze drept amintire, si, colac peste pupaza,  înainte deja s-au oprit la mai multe tarabe si au sfarsit prin a cumpara mai multe lucruri fara sa-si dea seama. Si cand au intrat într-o cabina foto erau gata sa facem poze, moment in care Kai i-a pus o coronita cu cornite în cap brunetului, cu care a sfarsit sa faca majoritatea pozelor. Iar atunci cand au vazut pozele Kai s-a prapadit de ras, si sincer Ace il  întelegea. In locul lui si el ar fi reacționat exact la fel.

Ace a fost deprins din ganduri de catre Kai, care s-a oprit din drum si l-a apucat de un brat pentru a nu mai inainta.

— Ace, cumva te-am necajit? 

— Nu, doar ma gandeam la ziua de azi. Stai linistit!

Si au inceput sa mearga din nou, in scurt timp ajungand in fata liftului in care au intrat repede fiindca nu era folosit de nimeni. 

— Ti-a plăcut ziua de azi, nu? Kai a întrebat imediat de cum liftul a inceput sa urce.

— Da. Chiar a fost foarte distractiv!

Nu a mai durat mult timp pana cand cei doi au ajuns la etajul unde erau cazati, și au iesit din lift incepand sa traversese holul.

— Ace, vrei sa mai iesim si maine?

— Da, dar tot mai pe seara. Ziua e cam aglomerat si nu-mi place aglomeratia.

— In regula. Atunci, hai sa stablim pe unde vom merge. As mai vrea sa mai trecem prin parc...

Cand Ace si-a intors privirea de la chipul lui Kai in fata sa a ramas fara cuvinte si s-a oprit brusc. 

— ... pe plaja sa facem o plimbare. Am auzit ca este foarte frumos no—.

— Kai...

— Ce este? Kai l-a privit privindu-l putin derutat.

— Kai..., mai stii când ti-am spus sa încui usa cand am plecat? Ace l-a intrebat.

— Da, ce e cu asta?

Ace i-a facut semn inaintea sa, iar Kai s-a uitat in directia indicata de catre brunet, zarind acelasi lucru. Usa apartamentului lor statea larg deschisa, mai multe lucruri fiind insirate dezastruos inauntru, cei doi putand vedea toate acelea din locul de unde priveau tacuti.

LN  *5*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum