Op het moment dat ik mij omdraai in bed, hoor ik dat verschrikkelijke geluid dat we allemaal haten. Mijn wekker. Mijn wekker op mijn gsm zegt mij dat het 7 uur is. Binnen 2 uur vertrekt mijn vliegtuig. Al grommend draai ik mij om en druk op 'snooze'. Als ik mijn ogen terug opendoe zie ik dat het licht van de zon door mijn gordijn schijnt. Sh*t ik heb mij overslapen! Het is ondertussen al 8 uur. Dan maar niks eten voordat ik vertrek. Snel raap ik al mijn spullen bijeen ruim de kamer op, niet dat er veel rommel ligt, maar toch. Snel neem ik nog een douche. Ik gebruik mijn eigen shampoo, ja ik kan niet zonder mijn shampoo. Het is met appel geur, mijn favoriet. Ik spring uit de douche, en doe snel mijn make-up op, ik heb geen tijd meer om mijn haar te drogen. Ik kleed mij snel effe om. (Link zul je normaal langs de zijkant kunnen zien.
http://www.polyvore.com/fanfic/set?id=115377083
Ik kijk snel nog even in de spiegel voor ik vertrek. Zo ik neem mijn spullen bij een en leg ze mooi in mijn (grote) valies. Ik ga uit de kamer, sluit de deur & ga naar de receptie, geef mijn sleutels af en betaal mijn kamer. Ik spring in mijn taxi & hij vertrekt meteen naar Zaventem. Ik betaal de chauffeur en loop richting de incheck balie. Ik ben nog net op tijd. De vrouw achter de balie weet mij te vertellen dat mijn vlucht in gate 8 binnen een uur vertrekt. Hij ( mijn vlucht) heeft vertraging. Ik loop rustig langs de douane. Gelukkig is er niet zoveel volk. Voor mij staat een gezin met een meisje dat ik schat van ongeveer 13 jaar en een jongetje van 7 jaar. Ik kijk vertederend toe. Zal ik ooit zo'n gelukkig gezinnetje hebben? Ik ben aan het wegdromen. Ik word vriendelijk in de rug geduwd. Oh ja het is aan mij. Maar als ik door het poortje loop gaat het alarm af. Een grote gespierde man komt op mij af ...
------------------------------------------------------------------------------------------
Zo mijn eerste hoodstuk is af. Wat vinden jullie ervan? is het een beetje goed?
Ja sorry het is een kort stukje, maar ik ben eigenlijk wat moe & op mn ipod is dit niet gemakkelijk
x Magalie
JE LEEST
Saved by him [ Dutch fanfic]
RomanceMagalie is een 19 jarig meisje in België leeft. Ze volgt 'fotografie' in de avond school. Op school is ze afgesturdeerd als styliste, maar haar passie voor fotografie is groter. Haar baas, hier ik België heeft haar in 'The UK' aangeraden aan wat gro...