. 'shit' denk ik in mijzelf. Voordat ik nog maar goed en wel recht sta. Heeft Calum mij al recht getrokken en sleurt hij mij mee naar de badkamer.
Ik hoor nog hoe de jongens achter mij zitten te giechelen. Door de alcohol in ons bloed kunnen we niet recht meer lopen.
--- In de badkamer ---
(ik ga nu alles in het nederlands schrijven, ik ben niet in de mood om nu in engels te schrijven, sorry (; )
" Zooo ..." zegt Calum
"Zoooooo ..." zeg ik hem na.
'Wat gaan we nu doen? We moeten nog 9 minuten in deze badkamer zitten?' vraagt calum
Ik krijg plots een briljant idee, al zeg ik het zelf. Ik glimlach gemeen naar hem.
Ik loop naar de waterkraan (of course ik ken geen andere soort kraan, behalve een werkkraan) en zet de kraan aan. ik laat wat water in mijn handen lopen. Ik maak een kuiltje en vul mijn handen met water.
Calum is bezig op zijn iPhone.
'Caaaaal' roep ik.
Hij kijkt naar mij en krijgt het water in zijn gezicht. Ik moet vreselijk lachen om Calums gezicht. eerst was hij in schok maar dan begon hij te lachen, sprong op mij en kietelde mij. Ik gierde het uit van het lachen!
Opeens stopte hij. Hij keek (weer) in mijn ogen. Nog steed liggen op mij kwamen zijn lippen dichter en dichter. Net het moment dat onze lippen elkaar zouden raken, viel het licht uit. Ik schrok mij een hoedje!
Ik begon angstig en gejaagd adem te halen, ik heb al vaker angstaanvallen gehad in het donker.
'Ca ... Calum' piepte ik.
'Ja, wat is er Magalie?' vroeg hij serieus.
'I-ik ben bang in het donker.'
'Wees maar niet bang. Hij nam mijn hand vast. Hij verplaatste zodat hij zijn arm rond mij heen kon leggen. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en zo zaten we daar een tijdje. Totdat Calum mij begon te porren. Ik slaakte een gilletje. Maar begon al gauw te lachen.
Niet veel later komen de andere jongens binnen gestormd.
JE LEEST
Saved by him [ Dutch fanfic]
RomanceMagalie is een 19 jarig meisje in België leeft. Ze volgt 'fotografie' in de avond school. Op school is ze afgesturdeerd als styliste, maar haar passie voor fotografie is groter. Haar baas, hier ik België heeft haar in 'The UK' aangeraden aan wat gro...