part 5

18 1 3
                                    


Ik lag al huilend te wenen op bed. Tot ik luid geklop hoorde op mijn deur. Ik opende de deur met betraande ogen. Toen ik de deur open deed stond er daar iemand dat ik niet kende. Het was een grote man met een zwarte zonnebril op. Opeens hoor ik een gilletje. Ik zag dan Megan, mijn lieve nichtje achter de man stond. Megaaaaaaaaaaan riep ik blij. Ik rend naar haar toe. Nadat we uitgebreid een knuffel hadden gegeven wende ik mij tot de man. Ik vroeg hem wat hij hier doet.

" You'll know very soon."

Ik liep naar binnen, ik trok Megan mee.
Eenmaal binnen vroeg ik haar wat ze deed in Londen. Ze vertelde me dat ze een job had, ze mocht werken bij DE hotste boyband van Londen. One Direction! Ik ben superblij voor haar! Ofja, ze werkt al bijna 3 maand voor. Ik ben nog maar net hier in Manchester. Voor mijn stage als fotografie. Ik ben er gepasioneerd. Laten we samen een Criminal Minds (voor moest je dit niet kennen, het is een serie. Er worden mensen vermoord, redelijk eng, en de moordenaar is nog steeds bezig met mensen te vermoorden, de politie pakt de moordenaar dan op, echt een leuke serie. Je moet maar het eens intypen op Youtube ofzo) 'Ja leuk!' Zogezegd zo gedaan. Even later ging de bel. Het was de politie. Ze kwamen mij vertellen dat mijn bovenburen, George Justin Josh Robin en Liam, zijn verongelukt. Hun vliegtuig is neergestort. Ze gingen 5 dagen naar Dubai gaan. Ik smijt de deur dicht, zonder iets te zeggen zet ik mij neer op de bank en begin zachtjes te huilen. Wat later met grote uithalen wordt. Megan besluit om even een paar dagen bij mij te blijven slapen, tot na de begrafenis. Ik ben er echt kapot van. Elke dag breng ik mijn dag al huilend door. Diezelfde dag kijk ik nog met Megan naar tv. Op het nieuws komt er een reclame van een nieuw programma. 'Prank Your Kid' Ik zie mijzelf op tv verschijnen, in de kamer met Johnny & Jennifer. Ik besuit om mijn gsm aan te zetten. Ik heb 41 nieuwe oproepen en 186 berichten. Allemaal van Johnny, Jennifer, mama, papa en mijn broers en zus. Een berichtje raakte me. 

Saved by him [ Dutch fanfic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu