Part 6

6.9K 196 7
                                    

PART 6

Lepas sa suda decide mau jumpa Ivan arini trus macam2 prasan sa rasa. Risau sma happy.

Yes sa risau nanti tidak ngam persetujuan kami. What if he want more? What if he want his right as her father? Will I share custody with him? Kalo dia mau jaga Lily then mesti c pundeh who could be his girlfriend / fiancée / wife dekat2 sma Lily tu kan. Babi diorang. Sa yang penat2 tanggung sengsara mengandung for the whole 9 months tapi diorang yang senang2 masuk dalam hidup Lily.

But yes, I also feel a bit happy. Why? Coz I want Lily to know what its feels like to have a father. Sa tau kalo dia tau dadi dia muncul suda mesti dia happy coz pernah dia tanya dulu mana dadi time umur dia 4 tahun. Gara2 dia nampak tu kartun ja time Father's Day trus dia balik2 tanya napa dia teda dadi. Kamu belum tau lagi apa perasaan sa time tu, sa control ja tu airmata sa supaya ndak jatuh. Who knows how Ivan will treat her. But the way Harper describe his looks when he first saw Lily make me feel relieved. At least I know he will love Lily as much as I do.

Dari sa bangun tu macam2 sa buat. Tidur pun ndak syiok, balik2 terbangun gara2 neves ja mau jumpa Ivan arini.

Mau 1 rumah sa gusuk dari pagi, pastu sa men2 sma Lily trus prepare lunch supaya sa nda banyak pkir wat will happen later.

But when the clock hit two o'clock, I knew i had to call Ivan before he storm in here just like last time.

Sa tinguk la tu kertas yang dia bagi Harper aritu. Ivan 016812xxxx Address: xxxx

Sa kasi kuat ja diri sa dail tu number.

"Hello." - Ivan

Wow... suara dia masi sexy dalam fon. Tapi background dia bising tul. Entah d mana dia ni.

"Err.... if this is a bad time, I can call back later."

Sa harap2 dia cakap okay supaya sa ndak payah jumpa dia arini.

"Maggie, get your ass here!"

Takkk... trus dia hung up.

Fcuk!!! I'm sick of people hanging up on me!! Arghhhh...

Sa amik handbag sa trus buka pintu.

"Lily baby, come give mami some sugar!"

Sa teriak panggil Lily sambil tunggu d depan pintu.

Sa dengar dari jauh lagi bunyi c Lily lari2 turun tangga.

Smpai2 ja Lily trus sa bagi dia big smack on the mouth.

"I have to run some errands so be good for Aunty H while I'm gone."

"I'm always good la mami." - Lily

Bole2 dia jawab dengan nada yang overly dramatic. Sas senyum ja tinguk gaya ni budak.

"You're right. I love u baby."

"Love you too mami, bye!" - Lily

Lepas dia peluk sa trus dia lari balik masuk bilik dia.

Syukur juga la dari Lily baby, ndak juga susah jaga dia. Dia ni jenis yang pintar and dengar cakap. Memang penat la ko mau dengar dia mimbolotok macam orang tua but hey, its part of the learning process bogia.

Mau 1 jam juga driving pigi tempat c Ivan ni. Cni Jalan Papar Lama address yang c Ivan bagi sa.

Skali sa smpai macam sa ndak percaya Ivan tnggal sana. Punya luas ni tempat. Pastu ada sungai lagi dekat2. Memang lawa la ni tempat.

Sa kuar dari kreta sa trus masuk d bar. Yes, ni tempat ada bar. Bukan la bar yang mewah betul tapi just nice tuk orang hang out and minum2. Did i forgot to mention about pool? Ni tempat ada pool table ok! Dats not even the best part I'm about to tell u, electronic dart board in da house. Ok I change my mind, this bar is freakin awesome!

UNCONDITIONAL LOVEWhere stories live. Discover now