Zodiac Killer, yani Türkçesiyle Zodiac Katili. 1968-1970 arasında Amerika'da faaliyet göstermiş, gizemli ve korkunç bir seri katil. İsmi bilinmiyor, yaşı bilinmiyor, akıbeti bilinmiyor, elinden kaçan kurbanlarının tarifiyle çizilen robotresminden başka, hakkında hiçbir şey bilinmiyor. Belki de şuanda toplumun içerisinde yaşamına devam ediyor.
Herman Gölü Yolundaki İlk Cinayet
1968 yılının christmas zamanıydı. 20 Aralık günü lise öğrencisi sevgililer Betty Lou Jensen ve David Faraday ilk buluşmalarına çıkmışlardı. Lisede düzenlenen christmas konserine gideceklerdi. Fakat işler yolunda gitmemişti. Silahlı bir saldırgan tarafından katledilmiş cesetleri Herman Gölü yolunda bulundu.
17 yaşındaki David Faraday başından vurulmuştu ve cesedi kanlar içerisindeydi.
Betty Jensen
16 yaşındaki Betty Jansen'ın cesedi ise arabanın birkaç metre yakınında bulundu. Başı gri renkli bir battaniye ile kaplanmıştı ve yüzü kanlar içerisindeydi.
Belli ki Betty, ilk anda arabadan kaçmayı başarmıştı fakat katil onu arkadan vurmuştu. Betty Jansen'a arkasından tam 5 mermi isabet etmişti.
Bu cinayetle alakalı hiçbir delil bulunamadı.Yine Çiftleri Hedef Alıyor
1969 yılının sıcak bir temmuz akşamıydı. Darlene Ferrin ve Michael Mageau, ilk cinayetin işlendiği yerden 6 km uzaktaki Blue Rock Springs Park adındaki golfkulübünün yakınına arabalarını park etmişlerdi.
Tam bu sırada arkalarında gizemli bir araba durdu. Arabanın içerisi karanlıktı ve sürücüsü gözükmüyordu. Çift bu gizemli şahıstan rahatsız olmuştu. Fazla geçmeden yabancı şahıs arabadan dışarı çıkarak, Darlene ve Michael çiftinin arabasına yaklaşmaya başladı.
Gizemli adamın elinde bir fener ve tabanca vardı. Katil hızla arabanın yanına geldi, feneri Darlene ve Michael'ın gözlerine tuttu ve üzerlerine beş el ateş etti. Katil tam arabasına döneceği sırada Michael'in iniltisini duydu. Geri dönerek ona iki el daha ateş etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİ KATİLLER Ve KISA KORKU HİKAYELERİ +18
Cerita Pendekpisikopat seri katillerin hikayeleri :) Korkunç ama gerçek!! Korku hikayeleri de var Hadi sen ne duruyorsun Hiç mi merak etmedin Kitabı bitirmeden kalkmayacağına eminim sende gel sen yoksan 1 kişi eksik