2.Dünya savaşı diplomalı katiller

849 30 27
                                    

Hipokrat yemininin yüz karaları. Belki çok başarılılardı belki de Yahudiler üzerinde bilinçsizce yaptıkları korkunç deneyler tıp alanında insanlığın önünü açtı ancak hiçbiri yaptıkları zulümün üzerini örtmeye yetmiyor. İşte İkinci Dünya Savaşı'nın cani nazi doktorları

Klaus Schilling, 5 Temmuz 1871 - 28 Mayıs 1946

Emekli doktor olan Klaus Schilling, İkinci Dünya Savaşı'nın patlak vermesiyle Alman ordusu tarafından yeniden göreve çağrıldı. Alan olarak tropik hastalıklarda dünyanın önde gelen uzmanlarından olan Klaus Schilling, Heinrich Himmler tarafından Kuzey Afrika'da baş gösteren sıtma hastalığına çözüm bulabilmesi için gönderildi.Kuzey Afrika'ya yakın olan Dachau toplama kampında deneylere başlayan doktor, birçok Polonyalı mahkum üzerinde sıtma taşıyan sivri sinekleri ısırtarak denemelerde bulunuyor üzerine geliştirdiği ilaçları enjekte ederek çıkarımlarda bulunuyordu. 

Klaus Schilling, 1946'da yargılanırken bu deneylerin etik ve insanlık için yapıldığını öne sürse de Nürnberg mahkemesi tarafından suçlu bulunarak 74 yaşında idam edildi.

Eugen Fischer, 1874 - 9 Temmuz 1967

Toplama kamplarını icat eden ve 1904'de yürürlüğe girmesini sağlayan Fischer, Naziler’in ari ırk - alt ırk söylemlerine destek vermek için birçok çalışmalarda bulundu. Bu politikaya gönülden destek veren Fischer, Güneybatı Afrika'da kurduğu toplama kamplarında 'piç' ve 'saf' ırkların birbirinden ayırdığını ispatlamak adına çalışmalarda bulundu. 

Hitler'in 'Kavgam' kitabında yer bulan Fischer, yaptığı çalışmalardan dolayı Nazilerin her zaman altın çocuklarından biri oldu. Yaptığı çalışmalar Nazi katliamlarını bilimsel yolla desteklediği için çalışmaları bir çok katliamı etkiledi. Hiçbir zaman aktif olarak nazi partilerinde rol almadığı için yargılanmayan Fischer, 93 yaşında sessiz sakin şekilde hayatını kaybetti.

Enno Lolling, 19 Temmuz 1888 - 27 Mayıs 1945

Enno Lolling için acımasız demek diğerlerine haksızlık olabilirdi. SS bağlantıları sayesinde teftiş memuru olan Enno Lolling verimsiz ve yorgun bir kişilik olmasına rağmen toplama kamplarında görev adamıydı. 1945'de intihar eden Lolling'in en büyük acımasızlığı mahkumlara numaralı dövme vurdurtması oldu.

SERİ KATİLLER Ve KISA KORKU HİKAYELERİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin