Měla jsem hrozný pocit z toho, že se Shawn baví s nějákou holkou nebo s ní dokonce chodí.
Odhodlala jsem se zavolat Shawnymu znova, třeba bude jiný jak včera, chystám se ho zeptat na to, kdo tam s ním byl, nechci, aby mi něco tajil.
„Crrr," po dlouhé hodině mi Shawn zavolal a já to s radostí, ale i trochu smutkem zvedla.
„Ahoj Rose," mile mě pozdravil.
„Ahoj Shawny, jak se máš?" zeptala jsem se a čekala na nějákou jeho reakci, snad lepší než včera.
„Dobře. Těším se až tě konečně uvidím," slyšela jsem radost v hlase.
„Já taky. Můžu se tě na něco zeptat?" odvětila jsem trochu uklepaným hlasem.
„Jo, můžeš," trochu ho to zarazilo.
„Kdo byl včera u tebe na pokoji?" byla jsem strašně napjatá a zvědavá.
„To byl můj kámoš, jsme se dlouho neviděli. Víš on mi řekl takovej vtip předtím než jsem ti volal a já se musel smát a navíc mě rozesmíval," vyhrkl ze sebe.
„Aha," řekla jsem, chystala jsem se na to, že budu potomhle hovoru skákat radostí.
„A co sis myslela, princezno?" zeptal se mě strašně smutně.
„Ne, já jsem myslela, že tam jsi s nějákou holkou," cítila jsem se docela trapně, že jsem nevěřila svému manželovi.
„Ale Rose, vždyť tebe bych za žádnou jinou holku nevyměnil," řekl strašně krásně, byl zaskočený, ale zároveň šťastný od ucha k uchu.
Přála si, aby jí Shawn takhle už nikdy nevyplašil.
Jste spokojený? Já jo😂💞
Tuhle kapitolku jsem měla nachystanou předem, nechtěla jsem že Shawna udělat nějákou grázla nebo tak. Vidíte byl to jen kámoš😊😄💞
ČTEŠ
60 wishes (S.M) |Short story|✔
Fiksi PenggemarRose a Shawn jsou manželé. Vzali se před několika lety, jsou šťastný manželský pár, ale co když Shawn onemocní leukémií? Uzdraví se? Cover: Lonny Mendes98