M-am trezit la ora 7:23 și am văzut că este sâmbătă,eram fericită pentru că în sfârșit am terminat o săptămână foarte grea și obositoare cu multe lecții învățate. M-am trezit și mi-am făcut rutina de dimineața și apoi mi-am pus niște.......cereale.
După ce am terminat de mâncat m-am pus în pat să mai stau puțin și între timp am și vorbit cu prietenele.După ce am terminat de vorbit cu ele am văzut că se făcuse ora 12:34 ,am auzit un strigăt.....
-Biaaaa.......!!!!!
-Ieși pe stradă???
Am deschis ușă și am zis cu un glas m-ai ridicat...
-Da ies!!!!
Mi-am pus ceva repede pe mine.....Și mi-am făcut un smoothie înainte să plec pentru că știam că voi consuma multă energie pe stradă.....
Am ieșit pe stradă și am observat că ziua ține cu mine și prieteni mei pentru că era pe afară un cer senin și bătea foarte rău soarele și nu regret că am purtat fustă. După ceva timp unul dintre prieteni mei îi venise o ideie de a ne juca toți ca niște ,,frații".Lu toată lumea i se părea o ideie bună inclusiv și mie.Eram foarte mulți pe stradă eram 11-12 copiii în total.Eu cu Luisa eram ,,surorile mai mari" și ceilalți băieți erau ,,frați mai mici" sau ,,frați mai mari" asta se diferenția prin vârstă.Ne jucam cu toții la poartă la Lusi și acolo era ,,casa" noastră.Pe un pod era sala de ,,pariuri" la care puteai câștiga ,,bani"(frunze).După ce ne-am jucat ore și ore în șir..........😁 ne-am hotărât să mergem fiecare la casa lui.
*Acasă*
Am ajuns acasă.Mi-am făcut un duș și apoi mi-am făcut ,,populara " mea rutină de seară. Apoi m-am pus la masă să mănânc.....
După m-am băgat în pat și am intrat in lumea visurilor........😴
CITEȘTI
Viața din perspectiva mea!😃
ActionBună sunt Bianca!!😊 Vă previn vor avea loc greșeli de Ortografie.....