Capitolul 33

3 1 1
                                    

   M-am trezit,a fost ciudat pentru că m-am trezit în camera mea și eram în apartamentul meu....nu știu cum am ajuns la mine în cameră.....m-am dat jos din pat și m-am dus la Iustin.Am bătut la ușă...dar mu mi-a răspuns nimeni.Am avut noroc că ușa era deschisă.....a fost foarte ciudat acolo am văzut cum Iustin era pus pe o targă și dus la spital......la băgat în ambulanță.....eu m-am speriat așa că m-am dus la prieteni mei dar acolo i-am văzut pe toți puși pe o targă...... atunci am început să plâng și să alerg prin tot blocu pentru ai cere cuiva ajutorul să mă ducă și pe mine la spital.......eu nu am realizat că sunt în pijamale până......mi-a spus cineva,m-am rușinat și m-am dus să mă îmbrac, m-am îmbrăcat așa....

mi-a spus cineva,m-am rușinat și m-am dus să mă îmbrac, m-am îmbrăcat așa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  După sa oferit cineva să mă ducă la spital.....m-am dus și am întrebat toți doctori dacă știu ceva despre ei,mi-a spus doar un lucru,că sunt într-o stare gravă. Singura pe care ma lăsat să o văd a fost LUISA.Era într-o stare foarte,foarte gravă...dar după.....toate aparatele de acolo nu mai faceu nimic,am chemat un doctor și mi-a spus că nu mai poate să facă nimic,e MORTĂ.Am început să plâng și să mă agit așa de tare încât am LEȘINAT....... După ce mi-am revenit am început să fac ca o nebună prin tot spitalu pentru a o vedea pe Luisa prietena mea......am văzut-o,eram distrusă îmi vedea să îi omor pe fiecare doctor dar știam că m-ai sunt și ceilalți....... Am plecat de lângă Lusi și i-am cerut iertare pentru fiecare dată când am supărat-o.M-am dus la un doctor de acolo și l-am întrebat dacă mă lăsa să văd și pe altcineva... ma lăsat să mănânc văd pe Sandra......când am ajuns la ea am luat-o în brațe și i-am spus ce i sa întâmplat Luisei......ea chiar dacă avea ochi închiși mă auzea dar dintr-o dată sa întâmplat ceva.....

Viața  din perspectiva mea!😃Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum