Capitolul 32

5 1 1
                                    

  Dar.......atunci a venit Sebi,ma luat în brațe și mi-a spus...
      -Te iubesc.....nu mai fi cu pănpălăul de Iustin fi cu mine.....!!!
Și atunci a început să mă sărute cu forța.....eu am început să alerg.........de oboseală m-am pus pe o bară de la școală.......Sebi mă aștepta pitit,stătea într-un colț și mă aștepta.....eu am început să alerg........el a ieșit de acolo și ma prins......dar......atunci au venit prietenele mele și au început să îl bată pe Sebi......după.......
    Zzzzzzzzzzzzzzzz!!!!
Sa sunat de intrare....noi am început să alergăm toate ca niște nebune........a veni profesoara de franceză, a predat ceva simplu și apoi ne-a corectat tema,după ce a terminat de corectat a început să vorbească despre niște cărți în franceză........după sa sunat de ieșire....... aveam matematică.....am făcut niște exerciți simple.....nu complicate.....doamna profesoară a spus că vineri vom da test la matematică.......după patru ore de școală obositoare......
   Am ajuns acasă mi-am făcut repede temele și apoi m-am dus la Iustin să văd ce face și cum se simte........

    Iustin era întins în pat și stătea pe telefon........i-am luat telefonul și i-am spus...
   -Lasă telefonul...!!!ieși și pe afară......
   -Cum????am piciorul rupt..!!!
   -Te ajut eu!!!
  -Bine,dacă tu crezi că e mai bine..!!!
L-am luat pe Iustin și am mers afară ,acolo Iustin a văzut mulți copiii care se jucau fotbal cu mingea.....sa întristat,dar........eu i-am rugat pe copiii să îi de-a și lui pase,după......sa simțit mai bine,am plecat......
   Am ajuns la un restaurant,am intrat,am comandat ceva,dar i-am văzut pe......Sebi și Denisa împreună la o masă vorbind....
A adus mâncarea...

A fost gustoasă,după ce am terminat de mâncat si după ce am plătit am plecat......
   Am ajuns în apartamentul lui Iustin....mi-am făcut rutina de seară și apoi m-am pus pe canapeaua din camera lui și m-am culcat.....

Viața  din perspectiva mea!😃Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum