*La liceu*
Am ajuns la liceu m-am așezat în aceași bancă cu Iustin.Luisa-Kevin,Erika-Edi,Sandra-Andrei,Roberta-Marius.Băieți s-au dus să joace fotbal.........eu împreună cu prietenele mele am plecat afară să ne plimbăm...... Am dat câteva ture de școală și apoi am mers și noi pe teren....
*Pe teren*
Iustin era cât pe cer să de-a un gol dar sa întâmplat ceva....Sebi a venit spre el și la faultat.....am început să alerg spre el să văd ce sa întâmplat........profesorul de sport a spus că lovitura este foarte gravă și că va trebui să plece acasă.....
*După liceu*
Eu împreuna cu Luisa,Erika,Sandra, Andrei,Kevin,Roberta,Marius,Edi am hotărât să mergem la Iustin acasă. Am intrat repede în apartament mi-am lăsat ghiozdanul și apoi m-am schimbat. M-am schimbat așa...
Am plecat repede spre Iustin împreună cu ceilalți prieteni ai mei.....
*Acasă la Iustin*
Am ajuns.Eu împreună cu prietenele mele ne-am hotărât să îi facem ceva de mâncare și ceilalți băieți să îl ajute să uite de lovitură..... Noi fetele i-am făcut...
Iustin sa bucurat mult pentru ce i-am pregătit.... După patru ore.......prieteni mei au hotărât că trebuie să plece pentru că mâine avem ore......Iustin ia înțeles, dar eu vroiam să m-ai rămân, așa că i-am propus lu Iustin să rămân.Iustin a spus că DA.Eu m-am bucurat.....m-am dus și mi-am adus schimburile pentru mâine și pijamalele.....
Mi-am făcut rutina de seară și apoi am mâncat și eu ceva...
După ce am terminat de mâncat m-am dus la Iustin să văd dacă doarme sau nu.....l-am văzut dormind așa că m-am pus și eu pe canapeaua pe care o are el în cameră și m-am culcat.....😴😴😴
CITEȘTI
Viața din perspectiva mea!😃
ActionBună sunt Bianca!!😊 Vă previn vor avea loc greșeli de Ortografie.....