Cunoștința!!!

21 3 3
                                    

               Am ajuns la școală.După ce doamna învățătoare ne-a așezat cu cine să stăm în bancă eu m-am dus la Erika si Luisa să le povestesc ce am visat ....ele am rămas surprinse și au început să se gândească cine sunt cele două fete  pe care le-am visat.
                Apoi am văzut două fete care stăteau împreună.Eu împreună cu Erika și Luisa ne-am dus la ele și am făcut cunoștință una cu cealaltă.Pe una dintre fete o chema Sandra și pe cealaltă Roberta.
                Acum să le prezint.
   
   Sandra este mai mare decât mine cu câteva zile.Este rușinoasă, sinceră,frumoasă și uneori se transformă într-o ,,nebună ".Are părul ondulat,negru,ochi căprui și este de ÎNCREDERE.

  Roberta este mai mica decât mine cu câteva luni.Este tupeistă, frumoasă, înaltă și uneori poate fi și m-ai sentimentală.Are părul lung,brunet,ochi căprui și este de ÎNCREDERE.
 
  Erika este mai mica decât mine.Este rușinoasă, frumoasă, sinceră și uneori este mai tupeistă și are des crize de râs. Are parul blond,ochi căprui și este de ÎNCREDERE.

  Luisa este mai mică decât mine cu câteva zile.Este tupeistă, frumoasă și nu îi e frică de nimic și de nimeni și uneori poate deveni și mai rușinoasă. Are părul scurt,ochi căprui este mică de înălțime și este de ÎNCREDERE.

         

      

 

Viața  din perspectiva mea!😃Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum