M-am trezit la ora 07:04.M-am dus să îmi fac rutina de dimineața după m-am dus să mănânc....
După ce am terminat de mâncat m-am îmbrăcat așa....
A venit timpul să plec. Am plecat cu prietenele mele a fost ciudat pentru că toate fetele Roberta,Sandra,Erika și Luisa erau îmbrăcate în negru.
Roberta avea un fes cu puțin sclipici.Avea o fustă neagră mată,parcă era avocată, avea un tricou negru pe care scria ,,Te fac praf" scrisul era cu sclipici.
Erika avea un fes negru.Avea o fustă stil ,,avocată " neagră cu sclipici, avea un tricou negru cu sclipici pe care scria ,,Vai de tine" scrisul nu era cu sclipici.
Sandra avea un fes negru era o parte cu sclipici o parte fără sclipici,fusta era neagră mată, avea un tricou negru și scria ,,Te bat" cu sclipici.
Luisa avea un fes negru mat.Avea o fustă neagră cu sclipici,avea un tricou negru cu sclipici pe care scria ,,Te voi lega" fără sclipici. Cel mai ciudat lucru din toată ținuta era că avea o funie legată de mijloc.
Eu -Ce se întâmplă???
(S) -Am spus că ne vom pregăti mai bine a doua oară....
(R) -Daaaa......o să îi arătăm noi ce înseamnă bătaie..
(L) -Când te pui cu una te pui cu toate....
(E) -Așa e.....!!!
(R) -Planul.....după ce intră Sebi în magazin o i-au pe sus de acolo,Erika mă va ajuta o va ține de picioare,Sandra înainte de a o lua îi vei pune fesul pe cap ,,Sandra cu fesurile".Luisa tu o legi o să o ascundem după mașina aia neagră, tu Bia vei sta să nu ne vadă nimeni.....da??
Toate fetele inclusiv și eu.....
-Daaa...!!
Am prins o. După câteva minute a ieșit Sebi din magazin și șia dat seama că a luat-o pe Denisa.
Eu -Vine Sebi....vine Sebi.....!!!
(L)-Hai,hai!!!*La liceu*
Zzzzzzzzzzzzzzzz
Sa sunat de intrare.Aveam geografie ma ascultat, m-am ales cu un 10....bun,bunDupă liceu.Am ajuns acasă eu cu fetele am organizat o petrecere în pijamale. Ne-am distrat.Am glumit,am râs, ne-am uitat la un film și apoi ne-am culcat.
CITEȘTI
Viața din perspectiva mea!😃
ActionBună sunt Bianca!!😊 Vă previn vor avea loc greșeli de Ortografie.....