A kellemetlen érzés amikor egy férfi versenytársad szerelmet vall neked. Felbecsülhetetlen. Evvel nem is lenne probléma, ha ez a személy nem Chris Giacometti (Svájc műkorcsolyázója) lenne, és engem pedig nem hívnának Victor Nikiforovnak. De sajnálattal mindkettőnket így hívnak, és ez minap valójában megtörtént.
Ma értünk haza az ezüstérmes tanítványommal egy sport kongresszusról ami, nem máshol volt mint, Svájcba. Yuri egy régi barátjával szállt meg, Phichittel. Rosszul esett, hogy nem hívtak... De a megbeszélés után, Chris invitált fel magához, amiért látta, hogy mennyire le vagyok törve. Igent mondtam persze, mert miért ne? Legalább egy kicsit féltékennyé tehetem Yurit.
Szóval 9 körül járt az idő amikor a svájci macsó feltálalta a Kagylótálat, rizs körettel, itt ebben a lakásban aminek az ablaka egyenesen, Bern kivilágított utcáira nézett.
Az elegáns vacsora után, amit be kell vallani egész jó hangulatban telt el, Chris elkezdett nekem megágyazni.
Nagyon hálás vagyok neki, hogy meghívott egy éjszakára, na de arra nem számítottam, hogy egy ágyban alszok vele. Ha ezt tudom, el se jövök.
Na mindegy, egy estét csak kibírok vele...A franciaágy amiben feküdtünk, ugyan szabvány méret volt, mégis a gyerekkori 1x1,5 méteres kacsás kiságyamra emlékeztetett, plusz még adjunk hozzá egy szaunát, így éreztem magam.
Szeretem Svájcot, valahogy az én orosz hideg véremhez van szokva.
A mérsékelt éghajlatot felülmúlta Chris közelsége, amit forró testhője okozott. Engem az ágy szélére szorított, miközben ő szétterpesztett lábakkal uralta a fekhelyet. Szorult helyzetemben még így is csak egy dolog járt a fejemben, hogy eltudjak aludni és arra ébredhessek, hogy a repülőn utazunk haza Japánba Yurival.
Célomat kezdtem elérni, már csukódtak a szemeim, amikor...Azt érzem, hogy a mellettem fekvő versenytársam hirtelen átváltott perverz üzemmódba,
UGYANIS MEGFOGTA A SEGGEM!-...Tényleg olyan izmos mint ahogy mondják... Így lassan 30 felé is...
-Chris??? Mégis...???Mit művelsz??
-Victor Nikiforov. Be kell vallanom... Már kis koromban tetőtől talpig oda voltam érted. Te vagy a múzsám, te éltetsz arra, hogy űzzem ezt a sportot... Már nagyon rég óta várok erre...
Mi a fasz? Ez meghülyült! A keze lejebb csúszott a combomra...
Azonnal megfogtam a kezét és ellöktem magam mellől.-Chris. Az én szívemet másnak tartogatom...
-Victor! Akkor add nekem a tested!
-Jézusom, te beteg vagy! Azonnal elmegyek! Mégis, hogy képzeled!? Bármi is történt 2 éve, részegek voltunk! Felejsd el, hogy azt hitted, hogy lefekszem veled! Chao!
Leléptem. Yuri biztos nagyon kimerült, nem fogom zavarni. Bár én is rohadt fáradt vagyok, és késő van, fél 2. Reggel 8-kor megy a repülőnk. Nincs más választásom. A reptéren kell aludnom...
Estére már otthon voltunk szerencsére. Nem aludtam semmit a váróban, az egyetlen pihenőt Yuri ölében leltem a gépen. Meglepett, hogy tűrte a szenvedésem miközben rajta fetrengtem és meséltem a sztorim, ami így kezdődött: Chrisnél történt... Kicsit szégyeltem magam emiatt. Persze Yurinak se mondtam el mindent...
Már jó pár éve műkorcsolyázok, de azért lazulni is szoktam, néha lejárok az Onsenbe fürödni. Tudniillik ott a féfiak közösen melegednek a forró vízben, teljes intimitással, nudista állapotban. Mindig fuldalt a lelkiismeret, hogy lányok helyett fiúkat nézek meg jobban amióta Japánban vagyok, de rá kellett jönnöm, hogy ehhez voltam szokva.
Szóval ma este is így történt, hogy egy magam meglátogattam a fürdőt. Yurinak a családjáé az Onsen, engem pedig nem utasítanak vissza ha záróra után van időm/kedvem bejutni.
A versenyzőmet otthon hagytam a házunkba, olyan fáradt volt szegény, egyből kidőlt, ahogy hazaértünk.
Nem vágytam másra, csak arra, hogy kiáztathassam elhasznált végtagjaim a forró, fincsi vízben.
Végül élvezeteimnek behódolva, engedve a csábításnak, belemerültem a habokba. Talán túlságosan is. Olyannyira, hogy elaludtam a fürdő vizében. Belecsúsztam fejjel a medencébe.-Victor! Kérlek ne halj meg!!!
*köhögés*
-Yu-Yuri... *köhögés*
Befogja az orrom és szájon át lélegeztet, mind azok után, hogy kihurcolt a vízből.-Yuri, de hát élek! Csak bealudtam.
-Azt hittem megfulladtál! Hála az égnek! Ne csinálj velem ilyet! El se tudnám képzelni az életem nélküled!
-Sosem hagynálak el téged!
A fiú arca kivörösödött, s a könnybe lábadt szeméből, megindultak a cseppek.
-Yuri...Hogy kerültél ide?
Lefordította a fejét, hogy ne lássam, hogy sír.
-Cs-csak aggódtam érted! Meg egyedül nem tudok aludni... már megszoktam, hogy mellettem vagy mindenben.
Leemeltem róla szemüvegét. Valami féle vonzalmat érzek iránta, amely arra késztetett, hogy akkor, ott, megtegyem, azt amit álmaimba már sokszor láttam.
Mesztelen testemmel közeledtem felé. Az üres Onsen a mi mozgásunktól visszhangzott.
A fejéhez hajtottam az enyémet, s valami erotikus mozdulattal, és a hosszúra nyújtott nyelvemmel, forrósítottam a hangulatot. Végig siklott a forró arcán. Lenyalva a sós könnycseppeket az almájáról, izgattam fel ezt a szexuálisan érintetlen érzékeny fiút, aki hirtelen férfivé vállt közelemben, a reakciómra.
Nem bírtam vágyaimat visszatartani, ellenálni a kísértésnek. Megtettem azt amit két férfinak nem kellene...A nyelvem átcsúszott a szájába, és heves csókolózásba kezdtük. Úgy érzékeltem, hogy Yuri nem nagyon állt ellen. És ahogy észvettem, hogy őt is lázba hozta a helyzet, egyből irányba vettem az "izgalom mérőt".
A forró testét a nyálammal próbáltam hűteni. Miután a felső ruházatát eltávolítottam, az alsóbb, kikandikáló testrészre irányult a figyelmem.
Ha már úgy is végig nyáladzottam az egész testét ez sem maradhatott ki. Így hát tágra kellet nyitnom a szám. De minden megérte. Látni Yuri arcát, ahogy elélvez és egy jobb helyre kerül pár másodperc erejéig.
Már nem akartam mást csak aludni evvel a férfival akinek e pillanatban vesztettem el késői szüzességét. Lehet, hogy most egy életre megutált, de elértem amit a világon legjobban szerettem volna, megcsókolni Yurit.
Miközben álmodoztam a tanítványom átvette felettem az irányítást. Nem vártam tőle, hogy képes lenne megtenni, erre most ő virgonckodik.
Vadul rájött az 5 perc, és szinte rám vetette magát, engem evvel még jobban felizgatva.
Nekiesett a gyeplőnek. Mindketten éreztük, hogy Yuri nem igazán nyújtja a várt színvonalat így hát máshogy közelítette meg a dolgot.
Háttal fordult felém. Majd letérdelve előrehajolt.
Tudtam, hogy mit akar, de én arra vártam, hogy mondja ki azt amire vágyott.-Victor. Tegyél magadévá! Kérlek!
Hát nem tudtam ellenállni, mit ne mondjak... Vagy csak a gyönyör fogott el amikor Yurit belülröl érezhettem.
(Hellosziasztok! Remélem tetszett és bocsi ha már tényleg nagyon beteg lett...folyt köv hamarosan)
See You Next Level...
❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
We Were Born To Ship Victuri // Yuri on Ice
Fanfic"Az ágyamban feküdtem, már majdnem aludtam, de Yuri benyitott éjfél körül. A jéghideg testem, iszonyatos forróság öntötte el amikor megláttam az anyaszült mesztelen sportos férfit szenben állva velem. Aznap éjjel nem csak Yuri állt..." Helloosziaszt...