Már rég véget ért a Grand Prix, és lassan a következő szezonra kéne készülni, de mi még mindig sajtótájékosztatókra járunk.
Ezen a héten végre eljutottunk az utolsóra Oroszországba, szeretett hazámba.
Még volt egy napunk az értekezlet kezdetéig. A döntősökkel érkeztünk meg közösen a szállónkba. A házam se volt messze a külvárosban volt, de úgy gondoltam miért ne lennék inkább a "barátaimmal". Egész nap jártuk az utcákat, megnézni a hírességeket. Egy hosszú hideg nap telt el, fáradtak voltunk, és persze a rajongók áradata se hagyott nyugton minket. A nap végére meguntuk a sok plázát.
Mint kiváló idegenvezető, este felé beinvitáltam a csoportot egy helyre, ami, igen híres, inkább az itteniek körében. A főút jobb oldalán leágazódott egy kisebb szakasz, ami egy széles zsákutcába nyílt.
Abban az utcában amit úgy hívtak, hogy: Teplo Ulista, ott volt a 4 ház közül egy, ahová mentünk és ami a legfényesebben világított.
Sok ember járt errefelé, tényleg hírhedt volt a hely.
Aznap 7-en álltunk bejárat előtt.
Yuri, Chris, JJ, Phichit, Michelle és Georgi és én.
A bejáratban miután ellenőrizték, hogy nagykorúak vagyunk-e, bementünk a nagy rózsaszín térbe.
Sokat változott ez a terem...-Victor? Mi ez a hely? - kérdezte Phichit.
-Háááát...Ömmm...nem tudom... Legutóbb itt nők is voltak...
-Is? - szólt közbe Georgi.
-Jaaa...
-Victor! EZ EGY MELEGBÁR!!! - riadt fel Michelle.
-Esküszöm nem tudtam. Tavaly egy barátom legénybúcsúja volt itt.
-Nem igazán hihető... - szólt közbe JJ.
-Nézd meg! Fotós bizonyítékom van róla! - nyújtottam feléjük a telóm.
-... - néma csönd, majd egyszer megszólal Yuri.
- Nem hinném hogy ők nőnek számítanak. Attól, hogy mellük, szép sminkük, hosszú szőke hajuk van, az a dolog a lábuk között, még így is ott van. Nézd meg jobban a képet. Látod? Ott a szoknya alatt... Kikandikál...-Azta, én eddig megvoltam győződve, hogy aznap éjjel nők táncoltak az ölembe. Kínos...
-De ha már itt vagyunk... Körülnézhetnénk. - nyílt tágra Chris szeme, miközben megszólalt.
-Vitjaaaa! De rég láttalak! - kiáltott egy ismerős alak.
-Sergej Fedorov! Hát tényleg megvetted ezt a helyet! - öleltem meg a bár tulajdonosát, aki amúgy híres tervező, és a mi ruháinkat is ő készítette.
-Oh igen! Ebbe a lepukkant kocsmába vittem egy kis csillogást és pompát, így létrehozva ezt a csodálatos helyet.
-Meg ahogy látom rudakkal is bővűlt...
De mindegy is. Ők voltak a Grand Prixen a versenytársaim. - mutattam a csapatunkra.-Lenne számotokra valamim. Igazából ma telt ház van... De neked bármit! - kacsintott.
-Most újítottunk, és nyílt egy szoba...Seperc alatt bent voltunk egy teremben ahol bársony függönyökből rakták kör formába a falakat, és a földet is az a bordó anyag borította. Az elkerített rész közepén volt egy kifutó aminek végén egy nagy és vastag fém rúd díszelgett. Nem viccelek... Tényleg ez volt a neve. Bele volt gravírozva: NAGY ÉS VASTAG FÉM RÚD.
Miközben már helyet foglaltunk a bár egyetlen női tagja szolgált fel nekünk italokat. A földön feküdtünk, mert tényleg nem voltak székek és állni se lehetett az óriás ágy szerű talajzaton.
A kellemetlen szituációban, amit elnézve Chris eléggé élvezett, megérkezdtek a fellépők...
Frakkban és cilinderben lépett be az első előadó, aki bűvészkedni fog.-Kérnék szépen egy jelentkezőt, aki segítene a varázslatban!
-Én had! Én-Én! - integetve kiabált Phichit.
-Itt ez a kalap. Jól nézd meg, pillanatnyilag üres. De nemsokára elővarázsolom a nyuszit a cilinderből!
-Fújj rá hármat! - mondta a bűvész miközben leljebb emelte a kalapot a csípőjéig.
-Ha ez kész csukd be a szemed és keresd meg a nyulat!-Ennek rossz vége lesz. - súgta a fülembe Yuri.
-Igen, tud...om.
Már késő volt. Pichit mit sem számítva rá, gyerekesen elkapta azt...inkább a kígyót minthogy nyulat...
Egész jól viselte utána a dolgot.A második férfi jött be, kicsit hiányosabb öltözetbe mint az előző tag. Ő azt bizonygatta, hogy bárki könnyen megtud tanulni rúdtáncolni.
Várta a jelentkezőket, de csak Chris arca virult ki a fiatalos szőke fiú ajánlatán.
Hát, ahogy elnéztük a többiekkel a bemutatót, igen meglepődtünk azon hogy Chris jobban értett hozzá mint az oktató... A végén bevallotta, hogy nem előszőr próbálta ki, mondta és lelépett a fiúval... őt is csak másnap láttuk.Kissé részegek is lehettünk a 6 pohár ital után, mire elérkezett az utolsó fiú.
Akinek nem volt kifejezett előadása, így csak evésnek hívta.-Két főt szeretnék aki nagyon szeret enni.
Yuri félve rakta fel a kezét, megtörve a csendet. Én ezt látván csatlakoztam hozzá. A levegőben lévő kezünkön, egyszerre csillant meg a fény a gyűrűinken.
A fiatal, félősebb férfi, aki öltönyben volt, leültetett minket a középpontba egymással szembe.-Gondoljatok a legkedvesebb ételetekre!
Katsudon... azt hiszem Yuri is erre gondol.
-Egyikőtök kap egy epret. Az eper helyére képzelje oda a kedvenc kajáját! Én most befogom kötni a fekete hajú úriember (Yurira gondolt) szemét és hátra kötjük a kezét, önnek pedig az lesz a feladata, hogy rejtse el a gyümölcsöt úgy, hogy a földre nem teheti és a helyét sem hagyhatja el.
Tehát a lényeg az, hogy A. találja meg a B.-nél elrejtett epret a szájával.
Kezdhetjük?A játékvezető úgy tett ahogy mondta, bekötötte Yuri szemét és a karját hátra kötözte, én pedig elrejtettem az epret.
Felkészülni, vigyáz, kész, Rajt!
Yuri kicsit szégyelte magát a tömeg előtt. De ez tetszett.
Mivel végtagjait nem használhatta, nyilván a száját vette igénybe.
Felállt, majd a jobb oldalamra ment begyűjteni a zsákmányt.
Avval kezdte, hogy puszit adott a fejem búbjára majd kezdett leljebb menni. A fülemnél a nyelvét is igénybe vette, ugyanis megnyalt és ha jól éreztem a végébe kicsit beleharapott, engem evvel pedig totálisan felizgatva. A nyakamat szintén végig nyalta, kicsit vissza emlékeztem arra a bizonyos éjszakára. Majd újra elém került. A köldököm körül ingázva kereste az epret, ami amúgy a számban volt.
Ugyan a hasamra egy jó nagy csókot adott, de a férfiasságomba viszont egy nagyon erőset beleharapott.
Mit ne mondjak, a fájdalmot tűrve rendesen élveztem.
Mivel Yuri nem talált semmi puhát...😏
(mármint epret), így visszatért felülre.
A nyelvével megcsiklandozta az orrom, és amikor pár centit leljebb ment rá talált a díjra, de meghátrált...
Yuri 4 másodpercre ellépet előlem, de ezután újra visszahajolt, kitépve a fogaim közül az epret. Kiköpte és újra megindult felém. Levettem róla a szemkötőt, és megcsókolt. Hosszú, szép csók volt. A kihűlt arca úgy érintett meg, hogy az én hideg testem is belemelegedett. Az első ami nyilvánosság előtt történt.
Aznap estére már nem nagyon emlékszek.
Az ezután történteket Pichit mutatta be fotóin, és az alattunk lévő szobában aludni vágyó JJ mesélte el a kínos éjszakát.Kösziiii, hogy elolvastad:D még mindig remélem, hogy nem sok benne a szexuális tartalom.😅 folyt. köv.
See You Next Level
❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
We Were Born To Ship Victuri // Yuri on Ice
Fanfic"Az ágyamban feküdtem, már majdnem aludtam, de Yuri benyitott éjfél körül. A jéghideg testem, iszonyatos forróság öntötte el amikor megláttam az anyaszült mesztelen sportos férfit szenben állva velem. Aznap éjjel nem csak Yuri állt..." Helloosziaszt...