Artık değişmek istiyordum.İnsanlara eski halimden söz bile etmek istemiyordum.Sıkıcıydı.Sadece sıkıcı ve bunaltıcıydı.Artık şuandan itibaren farklıyım.Böylelikle liseye farklı giriş yapmış olucam.Gerçekten şuanda merak ediyorum.Kendime uyum sağlayabileceğim bir kankam olucak mı? Eğer bir kankam olmazsa şu halimde bana kanka fakiri derler herhalde.Okulun ilk gününden bunları düşünürken okula geç kalıcağım aklıma geldi.Hemen okul kıyafetlerimi giyip saçımıda hızlıca dağınık bir ergen topuzu yapıp ayakkabılarımı giymem lazımdı.Çünkü okul servisi gelmişlti.Hemen ağzıma birkaç lokma attım ve ayakkabılarımı giyip koşa koşa merdivenlerden aşağı indim.Servisin önünde bekleyen lacivert pantolonlu ve beyaz gömlekli hostese günaydın deyip bindim servise.Servis içerisine girdiğimde herkes bana bakıyordu.Haliyle ben de onlara bakıyordum.En arka koltuğa oturdum ve telefonumu çıkartıp kulaklığımı takıp yolları izlemeye başladım.Bir an okula geldiğimizi farkedip kendimi toparlamaya başladım.Hemen saçımı falan düzelttim.Servisten aşağı indiğimdeyse hangi sınıfta olduğumu bilmediğim aklıma geldi.Okulun kapısında da bir sürü kağıtlar asılıydı.Ordan bulabileceğimi düşünüp,kapıya doğru yürümeye başladım.Çok kalabalıktı ve herkes üst üstte çıkmış bakmaya çalışıyordu.Ben ise mal gibi kenarda bekliyordum.Yanıma suratı çok tatlı duran bir kız geldi.
-Hangi sınıfa gidiyorsun?"diye sordu.Ben ise daha hangi sınıfa gittiğimi bilmiyordum.
"Çok kalabalık olduğundan dolayı henüz bakamadım."tekrar sıkışa sıkışa bakmaya karar verdim.Yapıcak bir şey yoktu.Sonunda ismimi gördüm.Fakat hâla şubemi görememiştim.Yanımda ki kız;
"Göremedin mi?"diye sorunca iyice bakmaya karar verdim. "Oh be sonunda buldum. 9/A şubesi."onun hangi sınıfta olduğunu bilmiyordum. "Benimde 9/A"ben sormadan o söylemişti zaten.Zilde çalıyordu.Bu zil ikinci zildi.Ders ziliydi.
"İyi ozaman hadi sınıfa çıkalım."
"Bu arada benim ismim Irmak."deyip merdivenlerden çıkmaya başladık.
"Benimkide Helin."ismide kendisi gibi çok tatlı bir isimdi.En azından benimle kanka olabilecek bir tipi vardı.Korkum az da olsa hafiflemişti.İçime kankam olacak hissi doğmuştu.Sınıfa gelmiştik.Duvar kenarında en arka sıraya oturmuştuk.Sınıfta çok kişi yoktu.Olanların hepsi de birbirleriyle çoktan kaynaşmış, muhabbet ediyordu.Alanda baya bi genişti.Önümüzde bizden azıcık uzun iki erkek vardı.Konuşup duruyorlardı.Bi susmadılar gitti.
Dayanamayıp
"Bi susar mısınız artık"dedim.
İlk günden kendimi kötü göstermiş gibi oldum.Aslında hiç öyle biri değilimdir.Bize verdikleri cevap ise
"Size mi sorucaz?"ne diyeceğimi bilmiyordum.Bunlarda ki özgüveni anlamamıştım.
"Bize sormayacaksınız tabi ama azıcık saygınız olabilir."Sert sert bakıp bir şey dememişlerdi.
Hocanında tam o sırada derse girmesiyle önlerine dönmüşlerdi.
Ders işlememiştik.Çalışma şekillerinden falan konuşmuştuk.
Tenefüs zilinin çalmasıyla beraber Helin'le kantine doğru yürümeye başladık.Kantinde de hiç boş masa yoktu.Daha isimlerini dahi bilmediğimiz bu sabahki tartışmamız olan iki gerizekalı bile oturuyorlardı.Ne konuşuyorlardı bu kadar bilmiyorum.Derlerdiki kızlar dedikoducu.Erkekler bizden beter lan.Neyse ki bir masa boşalmıştı.
O masada iki gerizekalının yanındaki masaydı.Yapıcak bir şey yoktu.Ayakta duracak halimiz olmadığından oturmak zorundaydık.Masaya oturduk ve Helin ile sohbet etmeye başladık.
Bu kızı sevmiştim ve kendime yakın bulmuştum.Biz sohbet ederken yan masadaki gerizekalılar;
"Hişt,sen yenisin heralde"dediler.
Henüz isimlerini bilmiyordum.
Açıkçası pek merak ettiğimde söylenemezdi.
"Evet yeniyim.Bir sorun mu var?"
diye sordum.
"Dersteki halinden belliydi zaten."
dedi.Ya çok mu piçti acaba bu çocuk
"Sizi de gördük."dedim.
"Bana bak kızım."dedi.Sandalyesini
bizim masaya döndürürken.
"Ayağını denk al.Senin gibilerle uğraşmayı sevmeyiz."dedi.Okulun ilk gününden neyin havalarıydı acaba bu?
Ben sadece göz devirdim.Cevap vermeme değmezdi.Salaklar.Aynı anda ikisi de ayaklanıp gittiler,sonra yanımıza 10.sınıf olduğunu tahmin ettiğim bir kız oturdu.
"Sizin yerinizde olsam bu ikiliyle iyi geçinirdim."göz devirme isteğimi zorla bastırıp
"Hadi ya."dedim.Kız beni takmadan anlatmaya başladı;
"Serkan ve Berkcan; bu ikili çok iyi kankalar, çocukluklarından beri beraberle.Serkan emir vermeyi seven biri.Berkcan ise kendisi haksız olduğu durumda bile kendisini haklı çıkarabilen bir kişiliğe sahip.Yani size benden söylemesi."
Anlamamıştım.Bu kız bunları nereden tanıyordu.Heralde mahallesinden falandı.Sormakta zarar yok.
"Sen bu olanların hepsini nereden biliyorsun?"Acaba sormakta iyi mi ettim bilmiyorum.Tamam kız iyi birine benziyordu ama bu isimlerini dahi yeni öğrendiğim psikopatların bir oyunu olabilirdi.
"Bunlar geçen sene dokuzuncu sınıftı."Ben;
"Ne?"diye tepkimi ortaya koyarken Helin;
"Oha!" dedi.
"Sınıfta mı kaldılar yani?"Yuh ya anladığım kadarıyla sınıfta kaldıkları içindi bu kadar bilmişlikleri.
"Evet,sınıfta kaldılar.Aslında benim sana bunları anlatmamın sebebi kendinizi onlara karşı gıcık etmemeyi göstermeniz yoksa size feci bir şekilde takabilirler."Helin biraz korkmuş gibu görünüyordu.
"Ne korkuyorsun kızım ya.En fazla ne yapabilirler ki?"dedim.
"Ebenize koyarlar."dedi 10.sınıf olan ve ismini hala bilmediğim kız.
İçimden koy göte gitsin diye düşünerek ayağa kalktım ve Helin'e de kalkması için kaş göz yaptım.
Helin de anladı ve kalktı.Kıza bakmadan yürümeye başladık.
Arkamızdam;
"Adım İzem"dedi,bağırarak.
Ya ne salak bir okula gelmişin ben.
Gerçekten sadece Helin'i sevmiştim.Şuanda gerçekten çok heyecanlıyım.
Umarım beğemişsinizdir.
Yorumlarınızı kesinlikle hiç eksik etmeyin.Votelemeyide unutmayın.
Umutlarım hep sizlerle.
İnşallah emeklerim boşa çıkmaz.
Sizleri çok seviyorum.
Hadi ne duruyorsunuz?
Yorumları çökertir misiniz?SERÇE💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERÇE
Teen FictionHayat macerama katılmak ister misiniz? Eğlence, aşk, hüzün ve birçok duyguyu tadacağınızdan eminim. Neden benim dünyama katımayasınız ki ? Mesela sen, evet sen, seninle birlikte çok eğlenebiliriz. Ee hadi ne duruyorsun ? Oku butonuna tıklasana.