Odamda oturmuş dağınık kıyafetlerimle bakışıyordum ki ; annemin sesi geldi :
"Kalk kız odanı topla."
"Tamam anne." Diye çığırıp ayağa kalktım. Ve odamı toplamaya başladım.
Toplarken düşünüyordum. Okulun daha ilk gününden başıma bela almıştım. Ne bela ama. Kendilerini bir bok sanıyorlardı. Sanırım kantinde konuştuğum kişi Berkcan'dı. Yanındaki de Serkan olmalı. Berkcan, insanlara sataşmayı seviyordu. Serkan, insanlarla pek iletişim kurmaz, sadece Berkcan ve öğretmenlerle konuşurdu.Ve donuk bakışlıydı. İkisi de yakışıklı çocuktu hani. Ama banane. Sanki bana yakışıklılar dimi yani ? Serkan'ın sesini sadece derste konuşurken duymuştum. Cidden etkileyici bir sesi vardı. Şarkı söylüyor mudur acaba ?
Berkcan'ın sesi Serkan'ın sesinden biraz kalındı. Aslında düet yapsalarbomba gibi şarkı söylerlerdi. Sesleri güzeldi fakat ikisi de aşırı uyuzdular. Sinir olmuştum. Aslında Serkan'ı bilmiyordum. Bir kere bile konuşmamıştık.Etrafıma baktım ve her şeyi topladığımı gördüm. Sonra yatağıma uzandım. Telefonumu alıp Helin'e mesaj atmak istedim fakat numarasını almadığımı çok geç fark ettim. Acaba sosyal medya hesabı var mı diye düşünürken 'Ara' yazan yere tıklayıp 'Helin' yazdım. Çıkan ilk hesaba tıkladım. 32k takipçisi vardı. Yuh. Ama benim aradığım Helin değildi. Tüh. İkinci hesaba tıkladıktan sonra önce resimlere baktım. Evet hesap benim arkadaşım olan Helin'indi. Fotoğraflarındaki beğenme sayısını görünce heme takipçi sayısına baktım. Çüş. 49k ne kızım ? Helin Özer. Kullanıcı adı ; 'helinozr' di. Benim sadece 16k takipçim vardı. 0' takip edilen. E biraz havamız olsun yani dimi ? Ve kullanıcı adım ; 'irmakaty' dı. Biografimde sadece ; Irmak Atay yazıyordu. Bercan'ın profilini bulup ona da baktım. Ne maraklı kızım ben ya. Berkcan Sahillioğlu 72.9k takipçi, 8 takip. Ağzım açılırken bir fotografına tıkladım. Çok yakışıklıydı ama yanında daha yakışıklı biri vardı ; Serkan. Şansım vardı ki etiketlemişti. Hemen Serkan'ın hesabına girdim ve onu stalklamaya başladım. Serkan Bektaş. Açık olan ağzım daha da açıldı. 162,9k takipçi , 17 takip. Son paylaştığı resme baktım . 6 saat önce paylaşmıştı. 6 saatte ; 12 bin beğeni. Oha be. Şu takipçi işlerine bir anda ne kadar taktığımı fark ettim. Sonra Serkan'ın fotoğraflarına bakmaya devam ettim. Birden yanımda annem belirdi.
"Ya anne napıyorsun, korktum." Dedim.
"Kay kız." Dedi e yanıma uzandı. Telefonumu eline aldı.
"Bu çocuk kim kız ?" Diye sordu aha boku yedim şimdi.
"Çok yakışıklıymış maşallah." Diye sıralıyordu cümleleri. Ya anne yeter bana bu kadar iltifat etmedin hayatımda ya.
"Ya anne bıraksana telefonumu."
"Kızım bir dur, dedikodu yapıyoz şurda."
"Kim bu yakışıklı ?" Diyebsorup göz kırptı. Bende ;
"Okulun ilk gününden başıma aldığim bela anne." Dedim.
"Tatlı belaymış baksana." Dedi. Of anne.
"Anne ben gidiyorum." Deyip yaytağımdan ayaklanmaya çalıştım. Ve yere yapıştım. Annem de sanki uçan domuz görmüş gibi önce dehşetle baktı sonra kahkahalarla gülmeye başladı.
"Kızım baksana kendinde sokmuşsun aklına bu çocuğu önünü bile göremiyorsun." Anneme baksana benden önde gidiyo.
"Ben onu niye aklıma sokayım anne banane elin çocuğundan. Allah sahibine bağışlasın." Yarabbim sen yardım et daha okulun ilk gününden bu kadar şey. Dört yılı nasıl geçireceğim hala bilmiyorum.
"He kızım he. O zaman niye bakıyorsun çocuğun fotoğraflarına ?"
Açıkcası annemin saćma sorularını anlamıyordum. Fotoğraflarına baktıysam ne olacak ki ? Sadece bugün başıma aldığım belayı merak etmiştim.
"Anne yeter. Keşke bakmasaydım. Burnumdan getirdin ha. Müsaaden varsa şu odadan düşmeden çıkmak istiyorum." Annemi ncevabını beklemeden direk telefonu elinden çekip odadan çıktım. Telefonumdan gelen titreşimi hissettiğimde gözlerimi telefonuma çevirdim. Gelen bildirim Sosyal medyadandı. Oha. Buan inanamıyorum. Cidden mi ya ? 'serkanbekt' seni takip etmeye başladı. Piç kurusuna bak sen ya. Bir de utanmayip takip ediyor. Birden aklıma bir şey dank etti. Anne nolur bu düşündüğüm şeyi yapmış olma anne nolur anne. Serkan'ın son paylaştığı fotoğrafa baktım. BEĞENMİŞİM !! "ANNEE!" diye çığırdım ama annem cevap vermedi. Offf ne yapayım takip edeyim bari. Oha lan anında takipçilerim artmaya başladı. Hep Serkan'ın yüzünden. Eve geldiğimden beri 'Başıma bela aldım' diyorum. En fazla ne yapabilirler ki ?
Yani bize sert davranırlarsa bizde aynı şekilde karşılık verirdik. Onların salak kafalarıyla kendi kafamızı bozmayacaktık sonuçta. Tüm bunları düşünürken bir anda saatin 20.00 olduģunu fark ettim. Dizim başlayacaktı. Yarım saat kalmıştı. Hemen hazırlık yapmalıydım. Hemen mutfağa koştum, çekmeceleri karıştırdım fakat mısır bulamadım. "Anne ben iki dakka mısır falan almaya gidebilir miyim ?" Dedim. Başta mırın kırın etsede sonra izin verdi.
"Bak telefonunu yanından ayırma bir şey olursa hemen beni ara"
"Tamam anne."
"Paran var mı kızım ?"
"Var var " deyip aykkabılarımı giymeye başladım. Zaten okuldan gelince siyah bir şort ve kısa bir t-shirt giymiştim. Annemle konuşurken de kırmızı kareli bir gömlek almıştım üstüme giyip önünü açık bıraktım. Siyah çorabım biraz uzundu. Beyaz bir spor ayakkabı giyince çok güzel oldular bence. Paramı da şortumun arka cebine koydum.Binadan çıktıktan sonra salınasalına üç sokak arkadaki markete diğru yürümeye başladım. İkinci sokağın girişinde ayyaşların olduğunu görünce , onlara görünmeden yan sokağa geçmeye çalıştım. Hay şansıma sıçayım ben. Sanırım gordüler. İnşallah görmemişlerdir. Of nolur görmemiş olsunlar ya nolurnolur. Ben hızlı hizlı yürümeye başladım.
"Yavrum kaçmana gerek yok." Diye bir ses geldi. Allahım yardım et. Sokağın sonuna gelmiştim. Bilmediğim bir yola doğru koşmaya başladım. Koşarken geliyorlar mı diye kontrol etmek için arkama baktım. Ya orospu çocuğu ne diye koşuyorsun peşimden ? Bok mu var ? Daha önce böyle bir olay yaşamadığım için gerçekten çok korktum. Koşarken arkama baktığım için yere kapaklandım. Önümde bir çift ayak duruyordu. Allah'tan adamın üatüne düşmemiştim. Bir anda diz kapaklarım acımaya başladı. Şort giydiğim için kendime sövmeyi sonraya erteleyip ayakların sahibine
"Yardım et" dedim. Sesim öyle berbat çıkmıştı ki. Ve ben hala yerdeydim. Adamın yüzüne bile bakacak hal kalmamıştı.■■■■■■■■■■■■
Acaba o adam kim ? Görüşleri alayım. Doğru tahmin edene bir sonraki bölümü ithaf edeceğim. Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayıın. Ayrıca bölüm yazmamda yardımcı olan mükemmel kankam Tuğba' ya teşekkür ederim. Sizi seviyorum 💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERÇE
Teen FictionHayat macerama katılmak ister misiniz? Eğlence, aşk, hüzün ve birçok duyguyu tadacağınızdan eminim. Neden benim dünyama katımayasınız ki ? Mesela sen, evet sen, seninle birlikte çok eğlenebiliriz. Ee hadi ne duruyorsun ? Oku butonuna tıklasana.