UMUTLA SAKLI KÜÇÜK KALPLERE

59 7 0
                                    

Çıkmaz sokakta senin adın geçiyor yolsuz kalbimde...
Yine bir yabancılık, başı ayrı sonu ayni hikayem...Binlerce defa haykırdı yüreğim sessizlik ateşinde. Kaç ceset taşıyor bu ruh ve ben sensizligin kıyısında hiçliğin sınırında boğuluyorum hırçın dalgalarda. Kim bilir bu kaçıncı çabam. Ölünmüyor ama tükeniliyor yokluğunda...
En çok yalniz insanlar yalnız bırakırmış bir başkasını. Yalnızlığına hasretim. Göz yaşına kıyamadığım gözlerini kim yaşlar içinde bırakıyor...
Kimler taşıyor yüreğini, kalbini. Ben senin bana kızmana bile hasretken kimler üzüyor seni...

Neden beni başka ellere teslim ettin? Yoksun işte. Bir tek ben mi sığdıramadım dertlerimi şu rüzgarlara? Öyle ya rüzgara fısıldamak bin derde devaymış. Yalan aşk ellerini açıp Rabbinden isteyince, tevekkül edince seni buluyor kara gözlüm...

Ölüm bir ferman gibi derindir yüreğimde. Nefes aldıkca boğluyorum yokluğunda...

Gözlerimi kapayıp yalnızlığıma, böyle yazdım bu sözleri. Aşkımın aslını arardım hep başkalarının şiirinde. Başkalarına gerek kalmadı dediğimde, gereksinim duydum yokluğuna...

"Aşk öldü" diyordu yüreğim; yas tutunuyordu kirpikleri. Sözleri matemle titriyordu.

Korkaklığımı zifiri bir karanlıkta örterek yazıyorum her satırı. Suçlu yüzümü, güçlü ifadelerle maskeliyorum...

UMUTLA SAKLI KÜÇÜK KALPLERE...

ESRA AKSOY

SAKLA BENİ KALBİNE #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin