Prolog.

27.5K 359 43
                                    

Hej mam na imię Violet i mam osiemnaście lat. Mieszkam w Los Angeles. Mój chłopak Peter jest najwspanialszym człowiekiem na świecie kocham go tak mocno, a on mnie. Zawsze jest przy mnie i mi pomaga. Również zawsze jest przy mnie moja przyjaciółka Alice. Kocham ją jak siostrę. Jestem jedynaczką więc są dla mnie bardzo ważni i cenię ich za to że są przy mnie. Pochodzę z bogatej rodziny więc rodziców tak naprawdę nie widzę. Rzadko się widujemy, a jak już ich widzę to tylko jeden dzień i znów ich nie ma. Jednak aż tak mi to nie przeszkadza bo Alice i Peter wypełniają każdą moją wolną chwilę. Na moje szczęście jestem w ostatniej klasie liceum więc nie muszę się wszystkim aż tak przejmować. Jak narozrabiam to zawsze ktoś po mnie posprząta, więc jest całkiem dobrze. Najbardziej cenię sobie szczerość i lojalność. Wiem ciężko znaleźć osoby które idealnie się wpasowują w te kryteria, jednak mi się udało więc jestem szczęśliwa że ich mam przy sobie. Lubię imprezować więc często jak wracamy to Alice i Peter śpią u mnie. Z wyglądu jestem wysoka, szczupła mam ładną figurę każdy mi jej zazdrości. Często chodzę w modnych ciuchach, ponieważ nieco znam się na modzie i wiem jak dobierać do siebie ciuchy aby wyglądać ładnie. Jak to wszyscy twierdzą mam dość ciężki charakter i cięty język. Może coś w tym jest sama nie wiem. Chodź nie powiem umiem postawić na swoim. Co do nauki to nie mam z nią problemów jakiś szczególnych. Jak coś mnie zaciekawi umiem nawet znać wszystkie ciekawe szczególiki. Jednak pewnego dnia moje całkiem spokojne życie zmieniło się drastycznie. Moje życie stało się jednym wielkim piekłem i nic już nie było takie samo jak wcześniej. Odkryłam rzeczy o których nie miałam wcześniej pojęcia i doświadczyłam najgorszych rzeczy. "Człowiek człowiekowi zgotował ten los." Czy uda mi się to przeczyć? Czy uda mi się uciec od tego? Dam radę podnieść się po tym wszystkim?... 



***

Hej moje kochane żelusie 💖 

Mam nadzieję że zachęciłam was do czytania mojej książki. Pierwszy raz piszę w takim stylu więc bądźcie wyrozumiali.😘 😁💖

Porwanie ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz