6.bölüm part 1 (2)

341 7 5
                                    













Ege'nin koyulaşmış gözleri beni gerçekten korkutuyordu. Ege niye bana öyle bakıyorsun ki şimdi ne yapıcaktım ki o benim hayatımı kurtarmıştı. O benim bi nevi kahramanımdı.

"Ege niye bana öyle bakıyorsun"birden üzerime gelmeye başlayınca geri geri gitmeye başladım.

"Ege dur gelme bak " ben şaşkınca ona bakarak ne yapmak istediğini anlamaya çalışıyordum.

Geri geri giderken birden duvara çarpmam beni daha da çok korkuttu.

Kaçacak yerim yoktu, ben şuan ege'nin  ne yapacağını bekliyordum.

Ege öyle çok yaklaşmıştı ki istemsizce gözlerimi kapadım çünkü nefeslerimiz birbirine karışacak şekilde yaklaşmıştık birbirimize.

Ben bu yakınlaşmayı biryerden hatırlıyorum sanki,  neyse birden gülme sesi gelince ilk sağ gözümü açtım.

Gülme sesi şiddetlenince sol gözümüde açıp ege'ye bakmaya başladım.

"Niye gülüyorsun ?" cevap gelmeyince oradan ayrılıp kapının yanına gittim.

"Ben gidiyorum!"diyerek kapıdan çıktım.

Arkamdan sesler geliyordu belliki ege sesleniyordu bana.

Kapıyı açıp bana bakmaya başladı.

"Afra bu saatte ne kadar kurt var burada biliyor musun hemde aç kurtlar tabi yani yine gitmek istersen gidebilirsin"

Bir dışarıya birde ege 'ye baktım.

"Kurt derken ?"

"Şöyle anlatıyım bu kurtlar yarı insan yarı kurt şeklinde öyle aç ve biraz da kızlara karşı bir sapıklıkları var "

"Anladım şey o zaman ben yarın sabah giderim ne olucak yani korktuğumdan değil de, şimdi taksi falan bulamam o yüzden" kendimi savunmaya geçmiştim ege bana gülerek bakarken kapıdan çekilip geçmem için yer verdi.

İçeri geçerken de "tabi öyledir afra " diyerek söylenmeye başladı.

"Şey ben yatsam iyi olur " numaradanda esnemeye başlamıştım.

"Tamam yukarıda benim odama git orada yat " ege ne demişti benim odamda yat mı, ben yanlış duymadım değil mi ?

"Sen nerede yatacaksın?"

Ege çapkın bir şekilde gülmeye başladı bu gülmenin altından birşey aramalı mıyım?

"Odamda afra başka nerede yatıcam "
bunu gülerek söylemişti dalga mı geçiyor yoksa bu konuda çok ciddi mi?

"Ben seninle aynı yerde yatmam "

"Aa niyemiş o afra hanım beni beğenemedin mi?"

"Beğenemediğim oldu mu şimdi nerede yatacağım bana onu söyle?"

"Yukarıda ki sağ odada yani benim odamda bende burda yatıcağım "

Tamam anlamında kafamı salladım. Şuan ege önde bende arkasında onun odasına doğru gidiyorduk.

Ege bir kapıyı açıp içeri girdi "evet burası benim odam" bu oda ben, ben hatırlıyorum bu odayı ben burda uyanmıştım.

"Hmm güzel ve modern bir odan var" bunu söylediğimde kafasını onaylar şeklinde sallamıştı.

"Ee şey artık ben yatsam iyi olucak " bir nefeste hızlı bir şekilde bunu söyleyebilmiştim.

"Tamam sen yat bende duş alıp yatıcağım iyi geceler" diyerek odanın içindeki sağ tarafta beyaz kapıyı açıp içeri girerken söylenmeye başlamıştım.

PSİKOPAT MAFYA VARİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin