Azt azért el kell mondanom, nem gyakram próbálok fel semmit.Főleg nem ruhát.
Ha gatyát vagy pólót veszek csak megnézem a méretet, 40-42 aztán kész.
Ha az még nem lenne elég ciki, hogy már kb egy 10 perce bentvagyok, még meg is jött. De nem ám kis vérzés, nem , cunami basszameg. És még betét sincs nálam. Remek. Gyorsan felkapom a pólóm, hogy kiszoljak Elenának, mivel többiek elmentek egy másik boltba így csak tőle tudtam kérni. Elena pont elment egy távolabbi ruhaálványhoz nézelődni. Ezzel nem is lenne baj, ha nem volna csurom vér a bugyim. És hát így nem tudom felvenni a gatyámat. Próbálok neki kiabálni, de olyan süket, mint a ház. Ez is csak velem történhet meg. Nem láttam senkit sem a környéken. Gondoltam "gyorsan" odafutok és szólok neki, de ekkor egy csapat fiú lépet be az üzletbe. A férfi osztály itt nagyon jó.És hát meg kell hogy mondjam elég jól néztek ki. Na. Mert ha még kis nyomik lettek volna azt mondom nem olyan ciki, de így! Halott ügy. Szerencsére Elena pont erre nézett így észrevett. Gyorsan integettem, hogy jöjjön ide. Amint ideért gyorsan berántottam a próbafülkébe és a lehető leggyorsabban elmondtam mi van. Természetesen nem bírta ki röhögés nélkül. De ő már csak ilyen. Kiment majd egy betéttel tért vissza.
-Tessék-mondta.
-Köszönöm.Az életemet mentetted meg.
Gyoran behúztam a függönyt és beraktam a betétet.Megfogtam a ruhát és odasétáltam Elenához.
-Na minden oké?
-Ja, most már igen.
-És a ruha?
-Megveszem.
-Na akkor menjünk a pénztárhoz!
Igazából a ruhát nem tudtam felpróbálni, de nem baj.Ez már egy emlék.
Gyorsan kifizettem majd kimentünk a boltból.
-Én még bemegyek abba a cipőbolt mielött megkeresnénk a többieket.
-Menj addig én elmegyek a mosdóba.
-Okés. Írj ha van valami.
-Oké.
A mosdót keresve azon gondolkoztam, hogylehetne-e ennél kínosabb esetem ma.Már majdnem a mosdónál gyorsan rácsörögtem Amyre aki a legjobb barátnőm.Mindíg szereti a sztoryaimat.Főleg ha tud rajtuk röhögni.Már pont a mosdó ajtaját nyitottam ki mikor felvette.
-Halló?
-Szia Amy!
-Szia.Jujj már nagyon rég beszéltünk!Mizu veled?
-Képzeld...-és itt kezdődött a poén része.Mit sem sejtve léptem a csaphoz, hogy kezetmossak és közben Amynek meséltem a sztoryt.Már pont a legkínosabb résznél tartottam amikor...
-Ez elég kellemetlen lehetett-szólalt meg egy férfi hang mögöttem.
Ilyedtemben hátrafordultam és egy rohadt helyes magas izmos pasival találtam szembe magam.
-Jézus,-kiáltottam fel-mit keresel a női mosdóban?
És amikor ezt kimondtam hirtelen megláttam a piszárokat mögötte.Ez nem lehet igaz.
-Igazából kettőnk közül te vagy rossz helyen.
-Istenem.Hát.Bocsi.Vagy nem tudom ilyenkor mit kell mondani.
Ezután gyorsan kiszaladtam a mosdóból és mindent elmeséltem Amynek.