4.fejezet

367 22 0
                                    

Öt percig bírtam.Aztán vissza mentem a konyhába enni.
De enni kell.Ne legyen már bűntudatom.Ez olyan szar.Nem ettem sokat.Csak egy kis húst, krumplipürét, sütit...
Na jó.Kurva sokat ettem.De jól esett.Na.Kész.
Miután tele ettem magam, visszakászálódtam a szobámba.Gyorsan megcsináltam a sminkemet ami nem lett valami nagy szám.A szememet eredetileg enyhén füstösre csináltam, de inkább hasonlított monoklira mint szép füstös szemre.Ennyit a nagy sminktudásomról.Egy gyors tusvonal, szempillaspirál és kész.Jó ez így.Sötét lesz.
A hajamat rétegenként szárítottam be.Alul hagytam és a többit csattal a fejem tetejére fogtam fel.Majd fokozatosan engedtem ki.Amikor az utolsó elötti réteget szedtem le, valami nem stimmelt.Sampon.Samponos maradt a hajam.EZT NEM HISZEM EL!Direkt korán megmostam a hajam, legyen időm beszárítani, erre samponos marad.Ahhjjj!!!
Ez így nem maradhat.Le kell mosni.Jó akkor megpróbáljuk csak azt a részt lemosni.Ami meg már be van szárítva azt meg szárazon hagyni.
Gyorsan elmentem a fürdőbe és a csapba hajolva próbáltam lemosni a hajamat.Még egy baj volt.Nem volt melegvíz.Se langyos.Csak hideg.Jéghideg.Próbáltam úgy lemosni, hogy a víz ne nagyon érje a fejbőrömet.De hát természetesen nem sikerült.És az eddig megszárított hajamat se szárazon tartani.Az egész hajam csurom víz.A buliig pedig már csak egy óra van hátra.De legalább a sminkem kész.
Amint ezt kimondtam, felnéztem a türbe és komolyan megijedtem.Úgy néztem ki mint valami horror film egyik szereplője.A szemfestékem egy az egyben lefojt.
Kész.Itt a vég.

Szélsebesen visszaszáguldottam a szobámba, lemostam a lefolyt szemfestékemet, majd újra kifestettem magam.Minusz 10 perc.Majd megszárítottam a hajam minusz 20 perc.Majd még be is göndörítettem minusz 20 perc.És maradt 10 percem ami igazából öt mert 5 perc alatt érek oda.Szóval 5 perc.És nincs mit felvennem.Vagyis lenne de azt nem fogom.

Átkutattam a szekrényt egy normális ruha után, de semmi.Úgyhogy felkaptam egy fekete pólót és a kedvenc fekete gatyámat.Ezután lementem, hogy felvegyem a kábátomat és a csizmámat, mikor valaki kopogott.

Kövéren az életHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin