***
Ležela jsem na něčem, čemu by se dalo říkat i postel, ale tourbus, stísněný prostory všude kam se podívám, znamená i stísněná 'postel', a byla na mobilu. Projížděla jsem všechny sociální sítě a četla si různý články o mně. Všude psali, jak jsem nevychytala míru alkoholu a museli mě táhnout z baru. Což není pravda, teda jako je, ale jinač podaná. Ano, byla jsem v baru. Ano, pila jsem alkohol. Ano, možná jsem to trošku přehnala, ale z baru jsem šla po svých. Nemůžu za to, že tam byli i ostatní a odcházeli jsme společně. Samozřejmě jsem zapomněla, že jakmile odcházíte z baru víc jak dva, tak hned je jeden z nich úplně ztřískaný, že neumí odejít po svých. Tentokrát to padlo na mě. Jako, že bych si z toho něco dělala se říct úplně nedá, no.
,, Jdeš s námi hrát?" Polekaně jsem vykřikla a chytla si rukou místo, kde je srdce.
,, Ty idiote, víš jak jsem se lekla..?" Sedla jsem si, mobil si dala do kapsy a seskočila z té nejvyšší 'postele'. Stála jsem naproti Niallovi a trošku zaklonila hlavu, abych mu aspoň viděla do očí.
,, Když to vezmu kolem a kolem, tak si za to vlastně můžeš sama. Kdyby jsi nechtěla tehdy tu nejvyšší postel, tak úplně v klidu víš, že jsem přišel. Ale ne, madam prostě chtěla být daleko od nás, co?" A zlomyslně se zasmál. Já ho pěstí bouchla do hrudi, ale očividně ho to ani nebolelo a začal se smát znova.
,, Oh, drž hubu." Zasmála jsem se a obešla ho.
Došla jsem do, budeme tomu říkat společenská místnost, společenský místnosti a posadila se na gauč vedle Harryho, který si pomalu ani nevšiml, že vedle něj někdo sedí. Všichni byli zabraní do toho, aby neprohráli, že jim to bylo totálně jedno. Haló lidi, já bych si třeba taky zahrála.
,, Nechápu, jak jsi mohla vyhrát. Vždyť si holka." Vztekal se Harry a já se na tom celkem bavila. Člověk vyhraje a nikdo mu ani nepogratuluje, tak kde to žijem?
,, Chováš se jak malé děcko, Harry." Vysmála jsem se mu. A svoje chování dotvrdil nafouklými tvářemi. To já jsem tady, podle data, ta nejmladší.
,, To říká ta pravá, že?" Zasmál se Louis a vyplázl na mě jazyk. To je dneska nějaký den 'Chovejme se jako malá děcka' nebo co?
**
Momentálně je kolem osmé večer a my se dostavili na hotel, který pro nás bude na nějaký týden domovem. Pokoje máme v nejvyšším patře a hned vedle sebe, takže hádám, že to bude pěkná zábava. Původně jsem si chtěla vzít pokoj co nejvíc na kraji, ale rozhodla jsem se, že pro mě bude výhodnější ten uprostřed. Chápeme ne? Nic mi neunikne a pořád budu v obraze, kde se co děje. Možná to nebyl tolik dobrý nápad, jak se prvně zdálo.
,, Takže, když jsme se sešli, takhle pěkně na jednom patře a to hned vedle sebe, co si dát třeba u Nialla filmový večer..?" Optal se Liam a všechny projel pohledem. Koutkem oka jsem se podívala na Nialla, který z toho nebyl dvakrát nadšený. Očividně už měl jiný plán. Vlastně když nad tím přemýšlím, já sama z toho nemám moc radost.
,, Hele, nechceš to nechat na jindy. Přece jen, budeme tady týden, to je času dost, nemyslíš?" Možná jsem právě všechny vysvobodila od Toy Story maratonu, měli by mě začít uctívat.
,, Fajn, ale stejně vás to nemine." Mrkl a odešel do svého pokoje. Já zamávala všem ostatním a také se vydala do svého apartmánu.
Převlečená do pyžama, který se skládalo z velkého trička, které dřív patřilo Niallovi, a kraťásků jsem vyšla z koupelny a přešla do kuchyňky. Do skleničky jsem si napustila vodu a ze stolku si vzala mobil s macbookem a došla ke dveřím, které vedly do ložnice. MacBook i skleničku s vodou jsem položila na noční stolek. Mobil jsem dala na nabíječku a položila vedle toho všeho. Lehla jsem si do postele a přikryla se peřinou, která byla povlečená do čistě bílého povlečení.
,, Je super, že člověk si tady v klidu leží a ty si ho ani nevšimneš." Otočila jsem se směrem k Niallovi a nehezky se na něj podívala.
,, Nejsi vtipnej, víš to?" Přesunula jsem se k Niallovi a hlavu si položila na jeho hruď. Ruku obmotala kolem pasu a zavřela oči.
,, Vím a přesto mě máš ráda." Zasmál se a svoji ruku položil na můj pas. ,, Dobrou Beth." Líbnul mě do vlasů a za poslechu bití jeho srdce jsem usnula.
***
Fajn, trošku asi kapitola/část o ničem. Doufám, že do příště to bude lepší, no. :d
ČTEŠ
LITTLE THINGS |N.H|
FanfictionŽivot na cestách. Každý druhý den v jiném městě. Každý pátý den v jiné zemi. Tak přesně tohle zažívám. *** Za cover děkuji své kamarádce.