Sanat Merkezine Kayıt

253 21 17
                                    

Sabahın ilk ışıkları ile uyanmaya başladım. Normalde 5 ya da 10 dakikamı yatakta oyalanarak geçirirken bugün hemen kaltım. Çünkü bugün Sanat Merkezine kayıt olacağımız gündü. Saat 7 gibi Sena'yı aradım. Kendisi dostum olur. Sena telefonu açar açmaz;
-Hazır mısın...! diye bağırdım.O da;
-Hazırım ya sen...?! diye bir çığlık attı.
Telefonu kapattık ve her zaman buluştuğumuz yerde yani oyuncakçının önünde buluştuk ve okula beraber geçtik. Okul çıkışı yani saat 3 gibi hemen Hayat Sanat Merkezi'ne gittik ve kayıt olduk. Her şey bir rüya gibiydi. Sanat Merkezine Sena şarkı söylemeyi çok sevdiği için ben de dans etmeyi çok sevdiğim için kayıt olmuştuk. Sena'nın sesi harikadır. Dostum diye söylemiyorum. Herkes bana çok güzel dans ediyorsun diyor bende bu görüşlere katılıyorum. Sena ile Sanat Merkezine kayıt olup dışarı çıktık. İkimizde şaşkın gözlerle birbirimize bakıyorduk. 15 saniye böyle durduktan sonra aynı anda çığlık attık ve birbirimize sarıldık. Artık biz birbirimize değil herkes bize bakıyordu. Akşam olduğunda Sena ile bir klâsiğimiz olan görüntülü konuşmamızı gerçekleştiriyorduk. Daha sonra ailelerimizin yanlarına gittik ve bugün Sanat Merkezine kayıt olduğumuz haberini verdik. Onlarda en az bizim kadar mutlulardı. İkimizinde aileleri sevdiğimiz şeylerin peşinden koşmamız gerektiği kanaatindeydiler. Bir günümüzü böyle harika bir şekilde geçirdik...

Dans ve ŞarkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin