Sabah olmuştu gene güzel bir kahvaltıdan sonra bir haber geldi.Cansu evinin otoparkında ölü bir hâlde bulunmuştu.Hemen olay yerine gittik.Cansu yerde cansız bir şekilde yatıyordu.Gözleri yenmiş,parmakları kesilmiş,göz kapaklarıda anına dikilmişti.Hemen karakola gittik ve komiser yine hiçbir iz bulamadıklarını ondan cinayet dosyasını kapatacaklarını söyledi.Bizde çok sinirlendik.Az daha komiseri kendi silahıyla vuracaktım.Neden neden hep bizim başımıza geliyordu.İlk tuğba sonrada cansu bu hiç normal değildi.Bunu kim yapabilirdi ki hiç öyle ezeli düşmanımız yok sadece bill vardı oda öldü.Yoksa ölmemişmiydi bizden intikammı alıyordu herşeyin cevabını elbet bir gün öğrenecektik.Sonra eve gittik ve yine kapı çaldı yine o gıcık komşuydu bilerek kapıyı açmadık.
Ben;
-Sakın ses çıkartma gider birazdan
Sonra kapı tekmelenmeye başladı.Ve çığlık sesleri gelmeye başladı komşu delirmişti.Korkudan ne yapacağımızı bilmiyorduk.
Adam;
-AÇIN LAN KAPIYI !!!
Buse;
-Aşkım korkuyom 😨
Ben;
-Aşkım sen burda bekle
Buse;
-Sakın birşey yapma aşkım
Ve elime içerden sopa aldım ve yavaşça kapıyı açtım.Adam direk boğazıma sarıldı ve hemen ittim yere düştü.
Buse;
-Aşkım 😱
Ben;
-Buse kaç !!!!!!
Sonra buse hemen arka kapıdan kaçtı.Adamda gelip boğazımı sıktı.
Adam;
-Beni hatırlamadınmı !!!
Ben;
-Sen kimsin lan !
Diyerek adamın kafasına sopayı geçirdim.Adam yere düştü o fırsatla hemen içerden tabancayı aldım.
Ben;
-Kimsin çabuk söyle !
Adam;
-Beni hatırlamaman çok ayıp birşey burak !
Ben;
-2 saniye içinde kim olduğunu söylemessen vurucam !
Adam;
Ahahaaahh hadi bakalım bekliyorum.
Sonra adama doğru üç el ateş ettim.Ama bir sorun vardı adama hiçbir zarar gelmedi burnu bile kanamadı.
Ben;
-Kimsin sen 😨
Adam;
-Beeen
Sonra arkadan tava sesi geldi.Buse adamın kafasına tava geçirdi adam yere düştü.Bizde o anlık fırsatla arabaya bindik.
Buse;
-Hadi çalıştır çalıştır !
Ben;
-Çalışmıyor !
Adam;
-İşte bu sefer kızdım ! 😡
Buse;
-Geliyoo 😨
Ben;
-Lan çalış !!
Ve sonra adam buseyi kolundan tutup arabadan çıkarttı ve gözümün önünde boğazını kesti.
Ben;
-Yooo busee !!!!!!
Adam;
-Korkma seni yalnız bırakıcak değilim !
Ve sonra hızla gaza basarak ordan uzaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Kıyamet 2-Bill'in intikamı
Adventure1.Kitapta yok edildiği sanılan bill büyük bir güç ve hırsla intikam almaya geliyor..