Gölgeyi ortadan kaldırdık.Şimdi geriye bill cipher kaldı.Hemen yeni bir plan yapmaya başladık.
Plan;
İlk önce her plandaki gibi bir kurban seçmemiz lazımdı.Bu sefer ben gönüllü oldum.Bill'in şatosuna gidip bill'i oyalarken savaş ve bulutta o arada boyut kapısı için çemberi çizmeye başlayacaklar.Veli ile yiğit ise gidip kızları kurtaracaklar.Sonra bende bill'i boyut çemberine doğru çekicem ve sonrada savaşla buluta boyutu açmaları için işaret göndercem.Bill'de kendi boyutuna yollanacak.Plan hazırdı hemen bill'in şatosuna doğru yol aldık.
Ben;
-Bakın plana göre hareket ediyoruz.Sakın başka bir işe kalkışmayın !
Bulut;
-Aman en fazla ne olabilir ki ?
Savaş;
-Karşımızdaki bill olunca herşey bekleniyor.
Ben;
-Aynen savaş haklı ondan dolayı dikkatli olmalıyız.
Şatoya gizlice girdikten sonra savaşla bulut çemberi çizmeye başladılar.Veli ile yiğit ise kızları kurtarmaya gittiler.Bende bill'in odasına doğru yol aldım.
Bill;
-Vay vay vay bakın kimler gelmiş !
Ben;
-Aynen öyle ben geldim çabuk kızları ver yoksa sonun hiç iyi olmaz !
Bill;
-Ahahaha senmi beni bu halinle tehdit ediyorsun güldürme beni
Ben;
-Son gülen iyi gülermiş..
Bill;
-Sen kimi kimin şatosunda tehdit ediyorsun !
Savaş;
-Hadi daha hızlı !
Ben bill'i oyalarken veli ve yiğit esir odasına girdiler.
Yiğit;
-Kızlar nerdesiniz ?
Veli;
-Kızlar hadi çıkın !
???;
-Kızlar yok ben varım !
Veli;
-Sende kimsin be ?
Dolly;
-Ben dolly bill'in güzel prensesiDolly;
-Oyun oynayalımmı ?
Yiğit;
-Oyun ??
Dolly;
-Siz bana aşık olun !
Veli;
-Orası biraz zor işte 😏
Dolly;
-EMİN MİSİN ?!
Dolly en iyi yapabildiği şey şirinliğini kullanmaya başladı.Yiğitle veli hipnotize oldular.
Dolly;
-Ay ama ben sizi cidden yerim ya
Sonra yiğiti yakalayarak onu yavaşça dişlerini yiğitin boynuna yaklaştırmaya başladı.Bende bill'i yavaşça çembere doğru çekiyordum.
Ben;
-Bill her iddiasına varım teke tek gelemezsin !
Bill;
-Sen bana meydanmı okuyorsun 😡😡
Ben;
-Aynen öyle !Bill yavaşça bana doğru gelmeye başladı.Sonra işaret verdim savaşla bulut çemberi açtılar.Bill yavaşça çembere doğru sürüklenmeye başladı.
Bill;
-Aşkım dolly'im yardım et !
Dolly;
-Ne ne oluyo !
Bill sonunda hak ettiği yere kendi boyutuna döndü.Ama bir sorun vardı dolly cipher.
Dolly;
-Aşkilotam hayır 😔
Ben;
-Başardık oley !!
Dolly;
-Sen !! 😡 bill imi sen gönderdin.Bende seni öbür tarafa göndericem.Sonra arkadan bir ışık geldi.Ve dolly yavaşça normale dönüyordu.
Dolly;
-Hayır olmaz hayır 😨😨😨
Buse;
-Birdaha benim sevgilime karışayım deme !
Dolly;
-Hayır ?!?!?!?! 😨😨😨Dolly normale dönmüştü.
Ben;
-😱😱 ne tuğba mı ?
Tuğba;
-Ay ne oldu banaTuğbada uyanmıştı.nil'le normda ölmemişti.
???;
-Lan şerefsizler !!
Yiğit;
-Sen kimsin lan ?
???;
-Lan ben cansu !
Herkes;
-Cansu mu ?! 😱😱😱
Cansu;
-Ben size ne demiştim benden o kadar kolay kurtulamazsınız !The end.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Kıyamet 2-Bill'in intikamı
Adventure1.Kitapta yok edildiği sanılan bill büyük bir güç ve hırsla intikam almaya geliyor..