Bölüm-7

39 4 4
                                    

Bill'den çok zor kaçmıştık.Artık anlamıştık kimin bunları yaptığını ama nasıl olur.Tam gözümüzün önünde yok olmuştu.Şimdi işe intikam ateşiyle tutuşuyor.Hemen holdinge gittik ve düşünmeye başladık.Onu nasıl yok edebiliriz önceden korkularımızla yüzleştiğimizde yok olmuştu ama bu sefer hiçbir zayıf noktası yok.Acilen kitabı aldık ve araştırmaya başladık.Ama hiçbirşey yazmıyordu.Telefon çaldı ve yine kötü bir haber gelmişti.Nil ve oğlu norm ölmüştü.Bill'in git gide hızlandığını fark ettik.Hemen birşey yapmamız gerekti yoksa sıra bizede gelecekti.İlk önce onun ayak işçisi olan gölgeyi ortadan kaldırmak gerekti.Hemen bir plan kurduk.
Plan;
İlk önce bir kurban seçmemiz lazımdı ve savaş gönüllü oldu.Kurban evinde yalnız bekleyecek bizde evin gizli yerlerine saklanıp gölgenin gelmesini bekleyeceğiz.Gölge geldiği an savaş onun dikkatini çekicek bizde saklandığımız yerden çıkıp gölgeyi tüfekle vuracağız.

Planı yaptık.Herşeyi hazırladık ve saklanıp beklemeye başladık.Saat gece 3:50 bahçeden bir ses geldi.Aynen öyle gölge gelmişti.Bahçeyi geziyordu biri varmı diye kontrol ediyordu galiba.Neyse sonra camı kırdı ve içeri daldı.Savaşta yatakta uyuyomuş numarası yapıyordu.Gölge yavaşça yukarı doğru çıkıyordu.Savaş korkudan silaha sarıldı.Ve gölgeye doğru 3 el ateş etti.

Ama malesef ki gölgeye birşey olmadı tam tersine onu dahada çok sinirlendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama malesef ki gölgeye birşey olmadı tam tersine onu dahada çok sinirlendi.Bizde hemen saklandığımız yerden çıkıp ateş etmeye başladık.Ama hiçbirşey olmuyordu.Sonra yiğit koşarak el feneri kaptı.
Yiğit;
-Gölgeden korksak el feneri kullanmazdık lan !
Gölge;
-😨😨😨
Ve feneri açtı gölge aydınlığı görünce erimeye başladı.
Gölge;
-Edısıdjcjdosdoxkjdjsksı 😨😱😨😱😨
Artık gölgeden kurtulmuştuk.Meğer zayıf yanı aydınlıkmış.Artık geriye bill kalmıştı.

Küçük Kıyamet 2-Bill'in intikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin