Es pamodos uz dīvāna ar daudziem spilveņiem man zem galvas, un daudz segām. Es jutu,uz sevis tik daudz seguas nespējot piecelt.
-''Vai man dieniņ.,, Es teicu izbāžot galvu no segu apakšas. Aleksandrs sēdēja pretējā dīvānā un ko darīja datorā. Diez gan intensīvi.
-''Am.. mazu palīdzību?,, Es klusi vaicāju ieklepojoties. Aleksandrs strauji nolika datoru uz kafijas galdiņa un pienāca pie manis.
-''Kā mana princese gulēja?,, Aleksandrs vaicāja nostumjot divas vai pat trīs segas man virsū atrodoties tikai pledam. Es ieelpoju dziļi.
-''Silti.,, Es nožāvājos izstiepjot rokas.
-''Tas ir labi, es atļāvos ielaist dakteri, kad gulēji, viņš ir iedevis man zāļu sarakstu. Viņš izmeklēja tavu skaisto sejiņu, žoklis nav ielauzts par laimi, un viņš man iedeva ko tev uzsmērēt ,lai sāpes pāriet.,, Es pamāju.
-''Es gribu padzerties.,, Teicu nožāvājoties. Aleksandrs padeva man pudeli. Aizbāžot aiz manas muguras roku un viegli mani pieceļot. Es padzēros.
-''Paldies.,, Es atdevu pudeli un nolaidu galvu atpakaļ pret spilvenu aizverot acis. Es ieritinājos spilvenos jūtot viņa odekolonu.Pamostoties es atkal redzēju vairākus vīrus staigājam un runājam pieklusinātā balsī ap mani. Aleksandrs atkal sēdēja dīvānā un runāja dzerot džinu, domāju.
-''Labrīt.,, Teicu pasmaidot. Es izliecu muguru un izkrakšķināju kaklu.
-''Princess, kā gulēji?,,
-''Silti. ,, Es nostūmu segu no sevis.
-''Nekā nebija, tev jāpaliek gultā.,,
-''Bet.,,
-''Mēs sarunājām, lai es tevi redzētu, pati teici.,,
-''Bet.... es gribu ēst.,, Teicu klusi. Aleksandrs pasmaidīja.
-''Es uztaisīšu ko.,, Es skeptiski paskatījos uz Aleksandru.
-''Pasaki kā gatavo spageti ?,, Es vaicāju ar ziņkāri .
-''Boss, tā ir viegla atbilde.,,
-''Kušiņu, lai jūsu bosijs pats atbild.,, Es pasmaidīju.
-''Nezinu, nu izvāra makaronus, iemet gaļas gabalus un cep visu?,, Es iesmējos.
-''Skaidrs. Tas izskaidro visu ,uz ko jūs dzīvojat? Saldētām picām un makdonalda burgeriem?,, Daži pasmējās.
-''Nopietni, labi. Huh. Cik jūs esat kopā?,, Es jautāju Aleksandram.
-''Kapēc vaicā?,,
-''Nu pasaki.,,
-''Trīsdesmit.,,
-''Okey, tas ir daudz, bet es zinu, ka to varu.,, Teicu pieceļoties no gultas.
-''Princess, ko tu grasies darīt.,,
-''Gatavošu sarakstu kas jums ir jānopērk.,,
-''Princess, tu laikam neesi pamanījusi kas šeit notika vai.. vakar.,,
-''Skaidri zinu, es neticu, kad esat tik bubū ļauni. Ko labāk steiku vai sautētu vistu, sakiet skaļi.,, Es vaicāju gaidot atbildi.
-''Princess.,,
-''Kušš, nu steiku vai vistu?,,
-''Atbildiet viņa neliksies mierā.,, Aleksandrs teica.
-''Steiku.,, Daudzi atbildēja.
-''Lieliski, tā esat trīsdesmit, ja mani aprēķini ir skaidri, jūs esat diez gan...milzīgi. Man vajadzēs četrus kilogramus steika, trīs kilogramus kartupeļu , kukurūza būs plus mīnus trīs. Am... tā rēķinot, hmm... man liekas vajadzēs kilogramu komats septiņus salātus, bet es varu kļūdīties par simts gramiem, tāpēc lai iet kilograms un astoņi. Tā, iedodiet man lapiņu.,, Kāds man padeva lapiņu ar pildspalvu.
-''Liels paldies. Tā es jums visu uzrakstīšu, jūs gan jau nezināsiet ko kur meklēt tāpēc prasiet darbiniekiem kas pa veikalu staigā.,, Es uzrakstīju visu uz lapiņas.
-''Būs labi ja dosies, viens, divi. Citādi bars garu, milžu uzvalkos liksies aizdomīgi. Padomās, ka vēl bumbu esat noslēpuši.,, Es ieķiķinājos padodot Aleksandram sarakstu.
-''Ko man darīt ar to princess?,,
-''Priekš m...tas ir tava amata, tu diez gan lēni apjēdz kas jādara... ak dievs, atvaino.,, Es teicu pieliekot roku pie mutes un ieķiķinājos.
-''Drosmīgi esam ja?,,
-''Kad runa ir par ēdienu, vienalga vīrietis vai sieviete, lai gan sievietēm biežāk, viņas par ēdienu gatavas krist kaujā. Un es esmu nedaudz izsalkusi. Tāpēc man labāk kāds frīkin dabū manu sarakstu, un divi palīdzēs es netikšu viena galā, kas ko gatavojis reiz mūžā ir?,, Vairāki pacēla rokas.
-''Aleksandr vari necelt roku, es jau zinu tavus skilus, tev vajag pieturēties pie sava amata.,, Es ieķiķinājos. Aleksandrs padeva kādam sarakstu.
-''Dabū man visu ko vajag. Tagad Ītan.,, Divi puiši devās prom.
-''Lieliski. Am jūs divi, am es nu vārdus nezinu.,,
-''Marks un Dominiks.,,
-''Ak tas ir Dominiks, paaareizi.,, Es iesmējos pieceļoties.
-''Kas ir ar Dominiku.,, Aleksandrs vaicāja .
-''Jā kas ir ar mūsu Domo puiku.,, Marks jautāja man pasmaidot.
-''Neekas. Viss ir labi. Am jā, velciet nost savas žaketes, atlociet piedurknes, jo ticiet vai nē, virtuvē ir trakāki apstākļi ne kā kara zonā.,,
-''Ak tā, princess.,, Aleksandrs piecēla mani.
-''Neticami ne? Un es vēl dienēt gribēju.,, Marks ieklepojās.
-''Boss, viņa ir turama.,, Es nosarku.
-''Labi, tu man ar diez ko labi patīc, ejam Markij boj.,,
Es gāju uz virtuvi atrodot priekšautus un tos uzmetot puišiem. Aleksandrs atspiedās pret durvju aili un smējās.
-''Boss, palīdziet.,,
-''Vai nē, jūs paši iekritāt, laikam ir labi, ka neprotu gatavot.,, Es pasmaidīju nosarkstot. Es ieslēdzu televizoru, un pa to gāja mūzika man murminot klusi tai līdzi. Es biju atradusi jau daudzas lietas šeit.
-''Labi Dominik, tu ar nazi, nešaubos ka zini kā ar to rīkoties, nomizo gurķus.,, Marks pasmējās pasitot Dominikam pa plecu. Dominiks paņēma maisu ar gurķiem, un ar nazi centās iedurt Markam.
-''Asprātīgi ne Mark. Ko saki par sīpoliem, pavērosim vai esi tik varens kā liecies, jo es zvēru, visi raud, agrāk vai vēlāk.,, Es ļauni pasmaidīju Markam.
-''Boss, es meloju, viņa ir... traka.,, Aleksandrs iesmējās.
-''Tu nokaitināji viņu.,, Es pamāju uzgriežot skaļi mūziku.
-''Stayinn in LA,, Teicu klusi griežot salātiem visu izņemot pašus salātus. Kad atbrauca vairāki maisi, es jau biju uzlikusi sildīties cepeškrāsni. Es paņēmu nazi un to pavirpinot pa rokām, iedūru maisā to iegriežot. Es izvilku vairākas paplātes. Paldies dievam gaļa nebija sasalusi, bet normālā stāvoklī gatava cepšanai. Es atradu visas garšvielas un dejojot piebēru visu. Es ieliku pirmo kārtu plītī uzreiz trīs pannas. Un turpināju ar jaunu . Es mizoju reizē kartupeļus, Dominikam pievienojotie, kamēr Marks klusi centās noslaucīt asaras. Es palecos gaisā ar nazi iedurto dēlītī.
-''Vai. Ak dievs, es zināju, te nu bija bad ass, tu esi kā mans draugs Zaks. Varens atradies redz, bet kad nieki jādara, bumm. Es zināju, tu kritīsi šajā kaujā.,, Es smējos. Es vārīju visu, visaai virtuvei esot tvaikos. Dziedāju tai jaunajai Noah Cyrus dziesmai. Ignorējot rupjos vārdus, vienkārši tos izdziedot, bet dziesma bija laba.
Es griezu pa rokām nažus. Es izvilku vairākus šķīvjus. Tie bija klasiski melni. Es sāku strauji likt visu uz šķīvjiem.
-''Mark, lūdzu.,, Es padevu viņam piedevas skrienot uz ēdamistabas pusi ko vakar ievēroju. Es vēroju galdu. Es parakņājos kumodē kas bija aiz galda, un tur es visu atradu. Es izklāju divus galdautus, tad trešo. Svečturus. Tie bija skaisti, ja jāpiebilst. Tad es sakārtoju visu galdu. Es skrēju atpakaļ uz virtuvi. Viss bija gatavs, tikai vajadzēja uzklāt un uzlikt visu.
-''Labi. Aleksandr, lūdzu sasauc savus vīrus, paldies Dominik par palīdzību, tu vari iet.,,
-''Un man par palīdzību paldies?,, Marks vaicāja.
-''Tu esi smieklīgs. Labāk sāc likt visu.,, Es padevu šķīvjus. Mēs likām Dominikam visu nest uz galda pusi. Es nesu pēdējos šķīvjus. Smieklīgi, ja teikšu, ka vietas pie galda bija tikai trīsdesmit cilvēkiem sanāk, man paliekot bez vietas. Es biju visu salikusi. Pat vīns no kaut kurienes parādījās. Pieļauju, Aleksandrs nolika. Es biju atradusi visu .Ēdiens bija daudz. Es pat pa kluso izcepu cepumus, kamēr neviens nevēroja ko daru, vai arī nesaprata ko daru. Es nesu pēdējos šķīvjus, noliku vienu Dominika priekšā un otru Aleksandra. Aleksandrs mani viegli parāva pie sevis.
-''Kham.,, Aleksandrs sauca pievēršot visu uzmanību. Es nosarku.
-''Manās mājās ir ierasts pateikties dievam, ja nu jums tas nav iebilstams.,, Teicu noliekot rokas uz galda. Visi sekoja.
-''Mīļais dievs, paldies tev par visu, par šo skaisto dienu, par to, ka pasaule ir skaista, pat par maizi un ūdeni, par to, kad es n.. mēs neciešam badu, paldies tev par šo tik ...interesanto momentu. Esmu tev pateicīga par labajiem cilvēkiem zem šī jumta, par to, ka es nenomiru, lai gan es saprastu, ja tu mani vēlētos pie sevis, bet tomēr esmu pateicīga. Par visu ko esi sniedzis man ,dzīvību un laimi, spēju izbaudīt tavus darba augļus. Paldies tev par visiem labajiem cilvēkiem man apkārt.,, Es atvēru acis.-''Āmen.,, Es beidzu lūgšanu.
-''Kas?,, Es ievaicājos nosarkstot. Aleksandrs pagrieza mani.
-''Saki esam labi, pat ja mūs nav iespējams glābt?,,
-''Es ticu, ka jūs esat labi, jūs nav jāglābj. Es ticu, kad visi esat jauki, un lai gan cilvēki redz visādi, manas domas ir, ka esat labi, jo citi neskrietu glābt galīgi svešu meiteni no pieciem kr..rukšiem, kas manu māju izdemolēja ,lai gan es protams nebiju ar jauka, un ,protams man būs jālūdz dievam piedošanu, bet tas nekas. Es zinu, ka es rīkojos pareizi. Un jā Aleksandr, tu esi jauks, un pat ja tu saki, ka tevi nevar glābt. Es saku, tu esi glābjams.,,
-''Vienmēr.,, Pieteicu klusi.
YOU ARE READING
Aiz Mafijas Bosa
Romance(Vajadzīga liela kļūdu labošana ! ! ! ) Izabella nebija no tām gudrajām un reizē skaistajām meitenēm, viņa vienkārši bija gudra. Iestājoties augstskolā, viņa pat nenojauta kādus notikumus viņai dzīve izspēlēs.