12

1.3K 128 9
                                    

Es devos lejā no savas istabas īpaši kašķīga. Es visu vakaru cīnījos ar mēnešreižu krampjiem, kas man vakaros bija bieža parādība. Es nebiju labi gulējusi, un pat karsta duša daudz nedeva. Iegāju virtuvē, Aleksandram jau esot tur un dzerot kafiju. Es ignorēja viņa skatienu un izvilku no saldētavas saldējumu paņēmu karoti, un gāju uz viesistabu. Puiši skatījās futbola spēli un diez gan skaļi fanoja. Bet pieklusa, kad es ienācu.
-''Pavīdās.,, Es teicu, kad man atbrīvoja vietu uz dīvāna. Pacēlu pledu no krēsla un uzmetu to sev pa virsu . Es atvēru saldējuma tūti un iebāzu karoti mutē. Ak dievs tas bija dievišķīgs . Puiši drīz vien atguvušies turpināja skatīties spēli man to pavirši vērojot. Es grauzu saldējumu apēdod vienu un ejot pēc nākamā. Aleksandrs joprojām vēroja mani ,bet es centos to ignorēt paņemot vēl vienu saldējumu un ejot atpakaļ uz savu vietu ar pledu velkamies aiz manis . Es iekritu savā vietā un centos iekārtoties,bet mana mugura laikam pretējo gribēja. Es sarāvos čokurā, kad sajutu sāpes un iekodu lūpā cenšoties tās ignorēt, uz dienas vidu būs vieglāk. Es zinu ,jo tā nav nekāda pirmā reize.
-''Bella jau otrā tūte vai nepietiks?,, Marks jautāja iekrītot man blakus ar karoti rokās.
-''Nē .,, Marks ielika karoti manā saldējumā,MANĀ.
-''NOVĀC SAVAS ROKAS NO MANA SALDĒJUMA TU MILZI .,, Es sauca skaļāk viņam noraustoties.
-''Velns sieviete kas ar tevi .,,
-''Nekaitini mani .,, Es atrūcu ignorējot skatienus , iebāzu karoti mutē nedaudz maigākai kļūstot .
-''Veči sarkanais meiču kods.,, Es pagriezos pret Marku .
-''Ko tu teici ?,,
-''N-neko.,, Marks atbildēja . Es pamāju apēdod saldējumu un jūtoties nedaudz labāk .
-''Saki Mark kurš ir pret ko ?,, Es jauki jautāju pasmaidot Markam .
-''Sieviete kas šīs ir par prāta spēlēm?,,
-''Par ko tu runā ?,, Es nesapratu . Marks pastūma saldējumu un to pielika pie manas sejas .
-''Lūdzu ,uz-ēd vēl saldējumu Bella.,,Es pamāju ,viņam izraujot no rokām saldējumu un ieliekot tajā karoti .
-''Ak Dievs ,cik tas ir dievīgs.,, Es teicu dažiem nopūšoties.
-''Ziniet ko ,es pazūdu ,viens, kad boss ir atvedis Bellu par ko es nesūdzos ,bet otrs ,kad ir viņas meiteņu krīze . Ziniet es labāk ļauju ,lai mani sašauj nekā ar to briesmoni esmu vienā telpā.,, Marks teica pieceļoties.
-''KAS ES ESMU ?,, Es saucu noliekot saldējumu ,Markam to atkal padodot.
-''Uzēd dārgā vēl. Dominiks tev vēl atnesīs,bet es došos labi ?,, Es pamāju pasmaidot .
-''Okey . Markij boy -ja dodies ārpasaulē,atvedīsi man lūdzu šokolādi . Es dievinu šokolādi un saldējumu un čipsus ,vispār ēdienu tas ir tikkkkk gards.,, Teicu . Marks strauji pamāja .
-''Jā ,aha . Es pazūdu kamēr viņai ir vēl saldējums un iesaku jums veči ar pazust es zinu kā ar viņām ir ,kad viņām beidzas saldējums un liekas šī ,būs reiz simts trakāka . Pat eņģeļi ir ļauni reizi mēnesī.,, Es pagriezos pret Marku.
-''Tas nebija smuki Mark .,,
-''Ak Bella dārgā es runāju par Dominiku ,ēd dārgā saldējumu es zinu ,kad tas ir īpaši gards.,,
-''Gribi pagaršot ?,, Es vaicāju Markam noraidot piedāvājumu .
-''Piedod princess es dodos ,pajautā pušiem.,, Es pamāju pasmaidot visiem puišiem . Kas dīvaini, bet devās uzreiz pēc Marka. Izņemot Dominiku.
-''Domdom gribi saldējumu ?,, Viņš paraustīja plecus. Aizejot prom . Pēc mirkļa atnāca ar jaunu tūti saldējuma .
-''Ai cik mīļi . Paldies.,, Es teicu ,kad Dominiks apsēdās man blakus un es atvēru tūti . Mēs ēdām saldējumu skatoties futbolu .
-''Jāā.,, Es saucu, kad sarkanie iemeta dzeltenajiem . Es nepievērsu kā viņus sauc ,man viņi bija sarkanie .
-''Par kuriem tad tu balso ?,, Dominiks vaicāja man smejoties klusi .
-''Abiem ,var par abiem.,, Es teicu parādot mēli viņam un ēdod saldējumu. Aleksandrs cik sapratu bija izbraucis ar pušiem atstājot mani ar Dominiku . Neviens cits nepieteicās ,es tikai nesaprotu kāpēc. Dominiks runā ,ja esat pamanījuši. Tīri jautrs liekas .
Es biju nogurusi gan no sāpēm ,gan no ēšanas ,kad gribēju pasnaust.

-''Princesīt.,, Mani sauca balss . Es atvēru acis redzot Aleksandru uz ceļiem man priekšā .
-''Umh ?,, Es ievaicājos nožāvājoties .
-''Es dzirdēju tu manus puišus terorizējot.,, Es nosarku .
-''Nē ,Marks melo . Es zvēru viņš melo ,tas sīkais nodevējs.,, Aleksandrs iesmējās.
-''Es ticu tev princesīt. Es atvedu tev saldējumu un šokolādi un citas drazas . Un pretsāpju tabletes .,, Es pasmaidīju .
-''Ai ,paldies.,, Es teicu apliekot rokas ap Aleksandra kaklu .
-''Nav problēmu princesīt,bet tev jāsaprot mani puiši ,lai cik vareni ar baidās un tu esi diez gan ...kā lai saka ...Biedējoša ,kad ir tavs īpašais laiks.,, Es nosarku .
-''Piedod . M..man sāp stipri ,bet parasti saldējums labi palīdz. Un Marks ir kaitinošs ,viņš gribēja manu saldējumu .,, Es teicu jūtot asaras acīs .
-''Princesīt ,Marks ir visiem skabarga pakaļā,neņem viņu vērā.,, Es pamāju noslaukot asaras un šņukstot .
-''Ak princesīt neraudi ,viss būs labi .,, Es pamāju paslēpjot galvu Aleksandra krūtīs.
-''Es jūtos tik ..ļauni ..es ne..es ne..negribēju sāpināt kādu.,, raudāju sakot .
-''Princesīt viņi ir stipri gan izcietīs .,, Es pamāju noslaukot asaras. Aleksandrs pacēla manu galvu viegli aiz zoda.
-''Neraudi princesīt ,viss ir labi . Ko saki ,kad uztaisīsim tev ko citu izņemot saldējumu.,, Es pamāju .
-''Lieliski ,celies nu princesīt negribam, lai noguli visu dienu uz šī neērtā dīvāna.,, Aleksandrs palīdzēja man piecelties . Viņš padeva man manu saldējumu ,kas bija iesācis kust. Es ēdu to ejot uz virtuvi aiz Aleksandra.

Mēs gatavojām spageti kā es sagribēju un es ēdu ar Aleksandru ,sēžot viņam klēpī.
-''Tas nav smieklīgi.,, Es teicu smejoties ,kad Aleksandrs man rādīja saucamo triku ar maltās gaļas bumbiņu.
-''Bet tas strādā .,, Es pasmējos apēdod pēdējo nūdeli .
-''Viss,esmu pilna. Viss es vairs nevaru .,, Teicu stumjot prom šķīvi no sevis prom .
-''Iesim paskatīties filmu ,ko saki ?,, Es pamāju pieceļoties. Mēs gājām uz viesu istabu ,puišiem sēžot un skatoties filmu . Visi uz mani skeptiski noskatījās. Marks pat atkāpās.
-''Ko skataties ?,, Aleksandrs vaicāja ,kad viņam deva vietu . Viņš pievilka mani sev klāt . Es apsēdos viņam klēpī Aleksandram uzmetot pledu uz mums un paņemot tūti saldējuma .
-''Lūdzu princesīt.,,
-''Paldies.,, Teicu apskaujot Aleksandru ciešu .
-''Boss vai ir droši ,bumba deaktivizēta ?,, Marks vaicāja man paceļot galvu .
-''Kas ?,, Es vaicāju Aleksandram nobučojot manu pieri .
-''Nekas princesīt ,paguli .,, Es pamāju . Es ēdu saldējumu ,to noliekot malā un lēnām aizverot acis. Es biju iekārtojusies ērti un man bija tik silti . Es iemiegu ,savā brīnumu pasaulē.

Aiz Mafijas BosaWhere stories live. Discover now