11

1.3K 129 3
                                    

Es sēdēju uz zemes un gaidīju draugus pret durvīm. Neviens nelikās zinis, ko daru, pat vīri kuri vaktēja durvis. Durvis atvērās Keitai un Zakam ienākot. Es strauji piecēlos.
-''BELLA.,,
-''KEITA, ZAAAAAK.,, Saucu skrienot un uzlecot viņiem virsū.
-''Ak dievs, sievietes, mana dzirde.,, Zaks teica, pasmejoties mums visiem trim. Es apskāvu viņus.
-''Ak, atdzīsti, tev manas smukās pakaļas pietrūka.,,
-''Nop, esmu atradis sev ko labāk .,, Es pasmējos, kad Zaks uzmeta aci vienam no Aleksandra vīriem.
-''Piedod puika, man liekas, ka viņi um.... nu viņiem patīk meitenes.,,
-''Kas tev liek tā domāt?,,
-''Nezinu, es nevaru iedomāties staigājošus mafiozo, um nu... kuram patīk puiši.,, Zaks noskuma.
-''Piedod, Zakij.,, Es apskāvu Zaku.
-''Ak dievs, manas drēbes, beidzot. Aleksandrs dod man drēbes, bet es pieļauju, tās ir viņa, un man tās ir par lielu.,, Keita pasmējās padodot man somu.
-''Es jūtos kā Ziemassvētkos.,, Es teicu laimīga nometot somu uz zemes un rakņājos ieraugot pat paketes somas apakšā, lai slavēta Keita.
-''Pašlaik es zvēru, ka jūs mīlu tik pat daudz cik ēdienu.,,
-''Cerams, jo viņi pat somu gribēja pārbaudīt, es izmantoju savas taktikas.,, Es pasmējos.
-''Lai saturās, mūsu Keita ir baigā haizivs.,, Es atvainoju sevi aiznesot somu uz savu istabu, kamēr Zaks un Keita aiz manis sekoja.
-''Girlll, tev ir luksus māja.,, Zaks teica ielecot gultā. Es biju vannasistabā un vilku nost drēbes uzvelkot savu tīro veļu, un nodrošinoties, ka vakarā nebūs sarkanu palagu.
-''Ir skaisti., Klusi teicu. Es biju uzvilkusi savu krūšturi un pielaboju lencītes. Uzvilku krekliņu pa virsu un melnus legingus ar baltajām kedām. Uzliku savas melnās brilles un pat nedaudz kosmētiku, laineri un lūpu spīdumu ar nedaudz konsīleri. Es jutos uzreiz labāk.
-''Ak dievs, beidzot jūtos kā cilvēks.,, Teicu izejot no vannas istabas.
-''Nu girl, saki ko dari šeit ?,,
-''Am, neko daudz, mājas darbi un grāmatas. Bet Aleksandram ir liels televizors viesistabā un dīvāns ko varam iekarot. Es uzcepšu popkornu, ko sakāt?,,
-''Izkalusās lieliski.,, Es pamāju ejot uz durvju pusi.
-''Šķiet, ka šeit daudz kas ir noticis, jo skaties Keitij, mūsu Belliņa pat nebaidās no ļaunā lielā mafijas bosa.,, Es nosarku.
-''Laikam te daudzzz kas ir noticis bez mums.,, Es nosarku vēl vairāk. Es ignorēju viņu piezīmes un devos lejā. Aleksandrs un viņa vīri staigāja pa pirmo stāvu sarunājoties. Es nolecu no pēdējā pakāpiena.
-''Paldies.,, Teicu pieskrienot pie Aleksandra un viņam uzspiežot uz vaiga vieglu buču. Viņš to negaidīja, un es ar. Es atkāpos pasmaidot un skrienot prom.
-''KEITA, V....VELNS ZAK, VELKATIES ŠURPU.,, Es saucu skrienot uz virtuvi. Aiz manis sekoja divu soļu pāri.
-''Es tev saku, mūsu mazā Belliņa ir iekritusi, un smagi.,, Zaks teica Keitai.
-''Kušiņu.,, Es teicu atrodot popkornu. Es uzliku to cepties un meklēju bļodas. Es pat atradu saldējumu. Es savācu visu ēdienu un gāju pa priekšu, un aizmugurē Zaks ar Keitu uz viesu istabu.

Mēs smējāmies par komēdiju kā aptrakuši. Zaks izdomāja mani kutināt.
-''NĒ , NEMAZ NE..UZ..DRĪ..KS..TIES....ZAAAK, NĒ.,, Es kliedzu smejoties. Keita ignorēja mūs ,graužot popkornu un skatoties filmu.
-''NODEVĒ..JA..ZAK...NĒ..LŪ..DZU NĒ.,, Es smējos asarās, viņam mani kutinot pie sāniem.
-''Sieviete, atdzīsti, ka Zaks Efrons ir smukāks par tavu Hariju puiku no 1D.,, Es noraidoši kratīju galvu.
-''Nē, Harijs ..HARRIJS IR SMUKĀKS, T..TEV, M..MANI NEKAD NE..NEPIEVEIKT.,, Es smējos cenšoties kutināt Zaku. Es uzkritu viņam virsū un sāku kutināt viņu. Es viņam uzspiedu buču uz vaiga.
-''Viss, tu esi inficēts ar Bellas baktēriju.,, Es smejoties novācos no Zaka. Mēs abi smējāmies Keitai nobolot acis skatoties uz mums.
-''Zīdaiņi.,, Es pagriezos pret Zaku mums abiem pasmaidot . Tad mēs uzlecām Keitai virū, visi smejoties.
-''TĀ TEV ,SAŅEM .,, Es saucu uzvarot ar Zaku . Mēs sasitām rokas uzvarā.
-''WE ARE THE CAMPIONS ,WEEEEE AREE THE CHAMPIIIOOOONS.,, Es ar Zaku dziedājām greizi mums smejoties un izbaudot laiku ,un Keita ar .
-''You between my arms .,, Es beigās sāku nedomājot dziedāt Eda Sheerana dziesmu .
-''I found a woman .,, Keita pievienojās. Es smējos .
-''I found a loooveeeeeseee.,, Zaks sauca mums abām ar Keitu smejoties. Es piecēlos un Zaks ar saprotot. Mēs ieslēdzām kaut kādu kanālu,vai nē tā bija Youtube. Un Keita uzlika pareizo dziesmu. Es apķēru Zaku ap vidukli .
-''Darlin you look perfect.,, Zaks dziedāja griežot mani . Es smējos . Bija tik lieliski būt ar viņiem.
-''Angel in person and she looks perfect ...,, Zaks dziedāja man klusi sekojot . Apklusa gan Keita un Zaks ļaujot man dziedāt. Zaks mani grieza pa apli . Es dziedāju iekļaujoties mūzikā.
-''Darlin just kiss me slow .,, Es klusi teicu smaidot .
-''Dancing in dark ,you between my arms ..,,
-''Darlin you look perfect tonight.,, Es smaidot dziedāju . Zaks viegli grieza mani .
-''So in love,finding ..,,
-''This tiiimee.,,
Es dziedāju līdzi atsevišķi pa teikumiem.
-''Dancing in dark ,you between my arms.,,
Es beidzu dziedāt ,pirms dziesmas beigām. Zaks beidza deju mani apskaujot .
-''Tu dziedi lieliski ,kā enģelis.,, Zaks teica man nosarkstot .
-''Nedomāju gan . Bet paldies . ,, Es teicu nokratot skumju sajūtu un pasmaidot . Nevar skumt.
-''Sakiet ko par hmmm.... ēdienu .,, Es pasmējos . Keitai pasmaidot ar Zaku .
-''Tev viņa ļoti pietrūkst .,, Zaks teica saprotot manas sāpes . Es nezināju ,kad raudu . Es noliku brilles uz galdiņa.
-''Ļoti .,, Viens vārds. Man patiesi pietrūka mammas. Keita un Zaks mani apskāva .
-''Atceries mēs esam ar tevi Bell . Lai tur vai kas .,, Es pamāju apskaujot abus.
-''Es zinu ,paldies jums ,nē tiešām paldies. Bez jums es nezinu ko darītu ,laikam būtu ar savu stulbo bijušo . ,,
-''Labi ,kad es viņam sadevu.,, Keita teica man .
-''Viņš bija kretīns ,es nesaprotu kā viņš nespēja novērtēt tādu skaistumu ,tu esi jauka ,cēla . Tava sirds ir tik gaiša un tīra,tu tici ,kad visi ir labi . Tu tici ,kad visi ir glābjami. Vienmēr visos redzot labo . Tu esi dāsna ,pat nedomājot tu glābtu svešu cilvēku. Tu esi tik laba un lieliska. Liekas, kad mums ir paveicies, jo šis eņģelis ir ar mums ,visiem trakajiem uz pasaules. Bet šis eņģelis nevienam nekad nedara pāri,nesāpina. Tikai liek smaidīt . Neticami, kad tas kretīns neredzēja to kas viņam bija te pat acu priekšā. Tu esi lieliska ,un ja man patiktu meitenes es zvēru es tevi uzreiz nocopētu no visiem . ,,
-''Mūsu mazai Eņģelis. Lai nolādēts tas stulbenis ir . Mūsu princesei darot pāri.,, Es pamāju noslaukot asaru .
-''Viņu pēc mēneša atbrīvos .,, Es teicu klusi ,Keitai un Zakam saprotot.
-''Mēs nepieļausim, lai kāds tev dara pāri tu mums esi kā mazā māsiņa un es ceru vienu dienu tu atradīsi kādu kas tevi cienīs,mīlēs un cels kā savu princesi . Būs lepns par tevi kā mēs esam. Jo, tu esi patiess Eņģelis uz šīs nolādētās pasaules.,,
-''Lai gan man šķiet viņa jau ir kādu atradusi .,, Keita klusi to teica ,es nedomāju par to tikai apskāvu ciešāk savus draugus . Bija labi ,justies mīlētai un vajadzīgai .

Aiz Mafijas BosaWhere stories live. Discover now