05

83 16 0
                                    

צ'אנגקיון משך את המעיל שלו צמוד יותר לגופו במטרה לחסן את עצמו מרוח החורף הקרה והקשה.

הוא נכנס לבניין בית הספר, נדחף כנגד קהל האנשים שחסם את המסדרון. הוא הלך אל הקפטריה, לכיוון החלק האחורי של החדר, קרוב כמה שאפשרות למכונת המכירה.

הנער התיישב, מוציא ספר, והסתכל על הכריכה. הוא היה צריך לקרוא את זה לשיעור אנגלית, אבל ברגע שעיניו נחתו על מכונת המכירה, הקיבה שלו רעבה לפתע לקפה קר.

חופר בכיסו בשביל כמה מטבעות, הוא החל להתהלך לכיוון המכונה הגבוהה, המלאה במשקאות טעימים.

מכניס במהירות את הסכום הנכון של הכסף, לוחץ על הכפתורים, הוא חיכה לקפה שלו. כשצליל הבקבוק פגע בתחתית המכונה, הוא התכופף במהירות, הרים את המשקה ופתח את המכסה. 

הוא לקח לגימה ארוכה, מרשה למתיקות והמרירות של המשקה להשתלט על בלוטות הטעם שלו.

כשהלך חזרה אל השולחן שלו, מה שלא היה אמור להיות משימה קשה כיוון שהוא היה ליטרלי שלושה מטרים ממנו, צ'אנגקיון עדיין הצליח להיתקע במישהו.

למרבה המזל, המכסה של הכוס עדיין היה עלייה כך שלא עף שום קפה - אבל שלא כמו הקפה הקר, צ'אנגקיון והנער חסר השם נפלו לקרקע.

"אני מצטער, לא הסתכלתי לאיפה הלכתי," הנער מלמל בשקט.

צ'אנגקיון שפשף את כתפו, מה שכאב כתוצאה מהפגיעה בקרקע. עיניו פגשו בנער, מגייס את החיוך המתנצל הטוב ביותר שלו.

"הייתי עסוק מדי בקריאת הרכיבים המחורבנים של הקפה הקר, לא שמתי לב. אני מצטער." 

הוא הושיט את ידו והנער לקח אותה בהיסוס. עכשיו, כששניהם עמדו, הוא שם לב כמה לחייו של השני בהקו באדום.

"האם פגעתי בך?" הוא פסע קדימה בזהירות, מחזיק בעדינות את לחייו של האחר בידו החופשית, בוחן את פניו.

הוא התרחק לאחור ממגעו של צ'אנגקיון "ל-לא."

ומהר כמו שהשניים נתקלו זה בזה, הנער עזב, נעלם איפה שהוא בקהל האנשים.

צ'אנגקיון היה מעט מבולבל מהתנהגותו של הנער; הוא פשוט חשב שאולי הוא היה מובך ממה שקרה, הוא אף פעם לא חשב על אפשרויות אחרות - אבל הנער בחר לא להניח שום דבר, במיוחד כשהוא לא ידע דבר על האדם האחר. הוא המשיך ללכת חזרה אל השולחן שלו, ולפני שהוא הספיק אפילו לפתוח את הספר שלו, הפעמון צלצל.

הוא נאנח אנחת רווחה קטנה, דוחף את הספר חזרה אל התיק, מבצע את דרכו אל הכיתה הראשונה שלו.

מסיבה מסוימת, צ'אנגקיון לא יכל להפסיק לחשוב על הנער בו בטעות נתקל והוא תהה אם הנער איתו הוא התכתב היה דומה לו איכשהו.

חיוך קטן התגנב לפניו עם המחשבה על החבר המסתורי.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אז צ'אנגקיון נתקל בנער מסתורי וביישן שמסמיק כשהוא מדבר איתו. מעניין מי זה??? (אוקיי, כולנו יודעות את התשובה, אין צורך להעמיד פנים. כולנו יודעות שזה היה... מינגהאו מסבנטין!!! רגע, מה? לא.)

Send ; ChangkiWhere stories live. Discover now