1. díl

66 7 4
                                    

Byl čtvrtek odpoledne a já seděla u oběda a jedla kuřecí plátky s rýží. Jenže v tom mamka,, Rebeco, rozhodla jsem se že nemáš určitě co dělat ty 2 tejdny co?'' Koukla jsem na mámu s vyděšeným výrazem. Máma pokračovala,,Pojedeš s dětma na tábor OK? "A to mě donutilo se postavit a rozběhnout se do pokoje. Po 10 minutách mám zaklepala na dveře, bez dovolení je otevřela. ,,no tak Rebeco."Usmála se na mě máma. Já na ni začala mluvit povýšeným hlasem,, Tábor je snad ta nejhorší věc na světe nebo co!" Máma mě uklidňovala tím že mě pohladila po hlavě. Koukla se na mě tím nejroztomilejším pohledem který jsem na ní nikdy neviděla a začala,, Rebi, děti říkali že jim tam chybíš, chtějí tě tam," já se zamyslela a do dveří mi vlezla mladší sestra Charlotte a říkala,, já tě tam chci Rebi, jsi nejlepší sestra, potřebuji od tebe pomoc s jedným klukem. "Při téhle větě jsem neváhala a řekla,, Jedu! " Hned jsem vstala a vyhnala je z pokoje, prý si chci zavolat s nejlepší kamarádkou Lilly.
Už vytáčím její číslo...... Píp.. Píp.. Píp
,,Ahoj Rebi co chceš? " Řekla Lily. A já se rozmluvila,, Ahoj Lily, víš jak já tě moc ráda slyším, " Úsměv se mi na tváři vyčaroval.,, Víš já jedu za týden na tábor, tak jsem si řekla ,že by jsme se mohli zítra sejít někde v parku? "
,,Ooh tak OK '' Řekla udiveně Lily. A tím se ukončily rozhovor.
Už bylo 17:36 tak jsem šla dolů se najíst. Po chvilce někdo zvonil. Divila jsem se ,,Kdo by to tak mohl být? "Řekla jsem si v duchu.
Přistoupila jsem blíž ke dveřím a zvedala svou pravou ruku, posunula jsem jí směrem dolů, dveře se otevřeli a v nich stál.........
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Tak jo nová knížka je tu.... Snad se vám bude líbit, i další kapitoly se budu snažit dělat dlouhé. Příští kapitolu udělám dneska, bude to jenom seznamka s hlavními postavami. Zítra bude kapitola číslo 2 s pokračováním tohoto dílu (vlastně všechny)  ,,trochu jsem vás pomotala co? " 😭😂😂😂😍
Takžeeeee...... Ahój.

LETNÍ TÁBOR ORSSEAKde žijí příběhy. Začni objevovat