3.díl

42 5 0
                                    

Zadívala jsem se z okna, ale v tom se za mými zády ozvala nějaká dívka.,, Ahoj, mohla bych si přisednout? " Na první pohled se mi zdála jako skvělá kamarádka, tak jsem ji odpověděla s úsměvem na tváři.,, Ano, budu ráda. " Ještě se mi honilo hlavou jak se jmenuje, je tu nová atd......
Jenže v tom.
L- Jak se jmenuješ?
R- Rebeca, a ty?
L- Lisa, těší mě.
L- Jseš tu nová nebo už to tu znáš?
R- Jsem nová, přijela jsem sem jen kvůli svým sourozencům kteří tu už jsou 2 roky. A ty?
L- Já jsem taky nová, na táboře na mně už čeká kamarádka Sarah, tak tě s ní seznámím.
R- Jo tak jo, už se těším.

Zavládlo dlouhé ticho.Lisa promluvila. ,,Byla jsi už na táboře? "
A já.,, Ne teď tam budu poprvé. " A tou větou jsme ukončily rozhovor.
Já se otočila zpět za rodiči, autobus se už rozjížděl tak jsem rodičům zamávala.

---

,,Konečne jsme tu! " Zvolala Lisa a tím mě probudila z hlubokého spánku.
Rozhlédla jsem se z okna, zatím mi to přišlo trochu osamělé.,, Hele támhle je Sarah! Pojď! "Vykřikla Lisa.
Vyběhly jsme z autobusu a Lisa byla už v náruči Sarah. Sarah měla blonďaté vlasy a zářivě zelené oči, ale mezitím Lisa měla brunetové vlasy a pomněnkové oči. Byly jako opak.
Pak se na mně obě dvě otočily a šli velmi pomalým krokem přímo ke mně.
,,Ahoj Rebi, já jsem Sarah." uslyšela jsem její tenký hlásek.,,Ahoj" Řekla jsem s úsměvem na tváři.
,,Budeš s náma v chatce ještě s jednou holkou? " Optala se mě Lisa a Sarah. Hned jsem bez váhání odpověděla.,, Ano určitě, ale teď musím dohlídnout na sourozence tak zatím. " Ještě jsem uslyšela od Lisy.,, Tak pak přijď k chatce 18 tam budem jo?"
Hledla jsem ve velkém davu malou Charlotte, nakonec jsem ji našla u cesty směrem k chatkám.,, Počkej Charlott! "Zrovna šla k chatce s jednou kamarádkou, tak jsem ji ještě zastavila.
Charlott se otočila mým směrem a usmála se.,, Ahoj, tohle je Nicol, mone starší kamarádka. "

---

Vše jsem jí řekla a už mi zbývalo najít jen Camerona, ale ten se našel hned, zrovna vystupoval z autobusu který právě přijel.
Přiběhla jsem k němu a začla zase kecat samé věci jako Charlott. Konečně přišla chvilka jen na mně.
Přišla jsem k chatce 18 a uviděla jsem Sarah s Lisou a nějakou holkou když se seznamovali.,, Ahoj holky. " Řekla jsem všem naráz, hned ke mně zvedli hlavy a Sarah se hned rozmluvila.,, Tak tohle je Anie, naše spolubydlící"Moc mě nezaujala pohledem, tak jsem se s nípotřesala rukou a bylo...
,,Omluvte mě, jdu se jenom porozhlédnout po táboře a pak by jsme mohli jít spolu se podívat. " Mrkla jsem na ně a ušklíbla se. Holky souhlasily a řekly mi ještě.,, Za 23 minut je nástup před schodama hlavní budovy. "
A dál už jsem nevnímala.

---

Koukla jsem se kolem sebe a zatočila sebou, pak se mi začal motat hlava tak jsem se zastavila a pokračovala dál. Tady je hlavní budova a tady budou ty nástupy, zde jsou chatky pro starší děti ,za něma menší budova pro nejmladší děti a vedle ní malá budova se záchodama a sprchama pro holky i kluky, popodál byli chatky pro starší děti jako jsem já, vzadu za hlavní budovou byl les ani jsem nevěděla jak velký. Vedle lesa jsem si všimla menšího areálu s mini lanovým parkem, fotbalovým hřištěm, volejbalovým hřeštěm a s bazénem, hrozně jsem se těšila až tam půjdeme.
Hrozně jsem se lekla něčeho co s emi dotklo pravé nohy, tak jsem se otočila abych se ujistila co to bylo.,, Cože míč? " Divila jsem se ,teď první den?
Uviděla jsem někoho přibíhat ,tak jsem míč zvedla a počkala než přiběhne. Snažila jsem se zaostřit a podívat se pořádně kdo to byl, nakonec jsem to zaostřila a vylekala jsem se.
Byl to.......
Pokračování příště

Tak je tu konec další kapitoly, snad se vám líbila, zanechte tu pár hlasování a budu se těšit na vás u další kapitoly, názor pište do komentářů.
Ahoooj....
💋veronis💋

LETNÍ TÁBOR ORSSEAKde žijí příběhy. Začni objevovat