,,Jejda, kohopak to tu máme?! " Vykřikl nadšeně chlap se kterým jsem se srazila na prkně.,, Podej mi ten míč a já tě to tu provedu. " Mrkl na mě s úsměvem na tváři. Já jsem na to jen přikývla i když jsem váhala, ale šla jsem abych ho nějak nepodráždila. Šel přede mnou, míč v ruce ,krásné brunet vlasy, prostě byl strašně hezkej.,, Awwww jemu to tak sluší" Kecla jsem si pro sebe.
,,Tady jsou záchody a umývárna, tak tam dyštak choď zvracet" Přitom se tak zasmál do širokého úsměvu a já mu to oplatila a zkousla si spodní ret. Takhle dál pokračovalo dokud nezavolali k obědu postupně chatky, protože ješte jsme neměli svůj oddíl. Otočila jsem se na hlavní budovu a pak zpátky na kluka.,, Hele tak já jau ahoj"Usmála jsem se na něj.,, Ahoj a uvidíme se na nástupu" Vykřikl na mně když už jsem byla směrem k budově.
Sedla jsem si se Sarah a Lisou do 4 místního stolu, měli jsme špagety. Byli tak lahodné.
Holky si mezi sebou povídali o tom jak bude tábor probíhat, na co se těší a já jsem mezi tím hledala toho kluka. Měla bych se ho už zeptat na jméno. Zatím ho nazívám jako utajený kluk.
Našla jsem ho! Radostí jsem křičela v hlavě. Seděl s jedným klukem, ale pak si ještě přisedli další a jeden si musel přisunout židli, takže jich tam bylo 5. Byli tak hezcí. Když v tom se na mně jeden z nich kouknul, všimla jsem si jeho krásným očí s třpytivými zorničkami. Hned jsem pohled zvedla k holkám a zeptala jsem se Sarah.,, Sari? Kdo to jsou tamti kluci?" Hned na to řekla. ,,Líbí se ti?
R: Ne to ne jen jednoho z nich znám.
S: A jakýho?
R :Toho s brunetovými vlasy.
S: Fakt?
S: Takovýho blázna jsi zrovna musela potkat.
R: A co se děje?
S: Já s ním chodím do třídy, ještě s tím černovlasým a oni jsou třídní hezouni. Všechny holky je okukují, a pak je tahají do postelí. Jednou mě ten černovlasej vzal do postele. To byla hrůza.
Nepřibližuj se k nim, to platí i pro ty ostatní s kterými sedí.
R: Aha, jak se jmenuje ten bruneťák?
S: Jay ,ten černovlasej Liam, žlutovlasej David, vedle Liama Peter a vedle Petera Nicolas.
R: Tak díky, já už půjdu ahoj.
S: Ahoj.
L: Ahoj.
Vyšla jsem z hlavní budovy k chatce se převlíknout, prý bude nástu tak abych nemusela mít džíny a halenku, spíš beco sportovnějšího.
Nakonec jsem si vybrala sportovní tílko a legínový třičtvrťáky (3/4 ky).
Převlékla jsem se a v tom přišli i holky.
Po chvilce volali už na nástup tak už jsme se šli připravit, holky šly už napřed a já za něma. Nebyl to vůbec dobrý nápad, protože mě někdo cestou na nástup zastavil.....
Pokračování příště...Snad se vám dbešní kapitola líbila, promiňte za neaktivitu měla jsem přes víkend párty tak snad omluvíte... Teď vám to napravím, zítra bude opět další kapitola s 600 slovy. To si pište!! Tak zatím pa!
💋veronis💋
ČTEŠ
LETNÍ TÁBOR ORSSEA
RomanceJedna dívka jménem Rebeca pojede nečekaně na tábor Orssea, potká tam nové kamarádky?? Přelstí svého nepřítele?? Zamiluje se?? Stane se královnou karnevalu?? Zajímá vás to? Tak čtěte dál!!! Ahoooj... 💙💙💋