9.díl

22 4 0
                                    

Aiden nastavil rám ruky a já mu to přijmula.
,,Tak můžem jít?" Zeptal se pro jistotu ještě Aiden. ,,Asi jo. " Řekla jsem mu s úšklebkem na tváři. On se jen zachitotal a už mě táhnul do toho tajemného lesa.
Hlavou se mi ještě honily myšlenky.,, A co Lisa? Bude v pořádku? Vrátí ji na tábor ještě dnes? Nebo do konce tábora? Jestli ji jeste uvidím?. Z přemýšlení mě vyrušil křik něčeho strašidelného, v dáli jsem uviděla blikat světélko a pak další, šířily se!,, Ja se bojím Aidene. " Řekla jsem pokleslým hlasem.,, Neboj jsem tu já. " Při tom se zašklebil a to se mi nelíbilo.

---

Než jsme došli do tábora, jsem se s Aidenem rozloučila a chtěla jítdo chatky, ale mého těla se dotkly velmi studené ruce a nad tím jsem se musela usmát a otočit se.  ,,Ahoj Sarrah " Než jsem stačilo obejmout tu osobu zjistila jsem že to není Sarrah ale Liam.,, No jo ahoj moje kamarádko to jsem já Sarrah. " Řekl Liam, dělal že je Sarrah. A nad tím jsme se strašně zasmáli.  ,,Notak Liame, co tě sem přivádí? "
Zeptám se ho s vysmátým obličejem.
,,No jen jsem si říkal, že když už je ten 4 den tábora tak by jsme se mohli s ostatnýma ze starších sejít u někoho v chatce a zahrát si flašku. " Jen jsem kývla a hned vyptávala.,, Jakože dnes? "
A na to hned Liam odpověděl.
,,Jo, a bude to asi u mně po večeři, tak zatím. "
,,Jo jasně čau. "
Ještě mi z dálky řekl ať to řeknu i Sarrah.
Vešla jsem do chatky a uviděla jsem Sarrah se líbat s Jamesem, to je hodně hodnej kluk.,, Promiňte! " Omluvila jsem se jim a odešla ven. Záviděla jsem ji, chtěla jsem taky zažít tu pravou lásku.
---

Už me venku nebavilo čekat, tak už jsem se odvážela jít dovnitř. Ale co to??
Oni spinkaj, jsou tak roztomilý, hodí se k sobě.
Jen jsem si vzala do ruky mikynu a flašku, chtěla jsem si do ní natočit vodu na dnešní hru. Oblíkla jsem se do té mikyny, byla trochu trapná,, s jednorožcem,,.

Mě se osobně líbila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mě se osobně líbila.
Došla jsem k dvěma várnicím, napustila z jedné šťavu a z druhé doředila vodou. Než jsem se stačila otočit, zakryl mi někdo oči.  ,,Sarrah? " Pak dotyčný zakroutil mou hlavou, jakože ne.  ,,Mmm tak já nevím. " Začala jsem dotyčnému shazovat ruce z mé hlavy, ale byl silný, tak jsem řekla.  ,,Vzdávám se. " Hned navazoval dotyčný větu k té mé a tím jsem zjistila kdo to je.,, To jsem já Liam, nemusíš vždy po první pokuse vzdávat vše. " Začala jsem chápat. ,,Tak dnes v 19:00 po večeři v mé chatce ju? A nemusíš si tu flašku brát, mám svoji. " Řekl normálními slovy Liam.,,Ok těším se."
A v duchu jsem si řekla,proč já tak blbá si šla napustit pití,no tak aspoň mám na zítra.
,,Ahoj Rebi." Řekla s úsměvem Sarrah. Oplatila jsem jí pozdrav a úsměv.
Reb - Hele Sari ,tak co James.
Sar - Jo chodíme spolu!! Řekla s výkřikem přes celou chatu,že to museli všichni slyšet.
Reb - Fakt jo? To se máš.
Reb - Jo a Liam mi řeklže po večeři v 19:00 se máme sejít v jeho chatce,budem mi starší hrát flašku.
Sar - Jo to vím řekl mi to James.
Reb - Jdem zatím na véču ju?
Sarrah přikývla.
K večeři jsme měli krupicovou kaši a k ní kousek rohlíku.

---

,,Co si mám vzít na sebe,chci se líbit Jamesovi." Řekla posmutněle Sarrah.
,,Bože netvař se smutně a vem si tenhle overál,teď mi pomož ale ty" Koukli jsme na sebe a rozesmáli se. ,,No vem si třeba podprsenku,noprostě spodní prádlo." A takhle jsme se dohadovali ,až jsme zjistily že je načase.
Já si nakonec vzala crop top a legíny se vzorem a Sarrah ten overál.

Já si nakonec vzala crop top a legíny se vzorem a Sarrah ten overál

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak jo, a jdem, já strašně šílím co se stane a tak.

Už klepeme na dveře chatky 28 ,a znich se vynoří Liam a pozve nás

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Už klepeme na dveře chatky 28 ,a znich se vynoří Liam a pozve nás.
První točila Denise a padlo to na Sarrah.,,Úkol nebo Pravda? " ,,Úkol" Řekla Sarrah,, Dej pusu tomu koho máš ráda, nebo se ti líbí. "
Sarrah ho fakt políbila ,,Jamese ,,a pokračovali jsme dál dokud to na mně nepadlo.
Filip točil a padlo to na mně.  ,,Úkol nebo Pravda? " Myšlenky se mi v hlavě proháněli a nevěděli co, když dám úkol, budu muset někoho políbít, a pokud pravda tak se mě zeptají koho mám ráda. Tak já nevím, neco jsem plácla.,, Úkol. " ,,Mmmm.... Sundej si tričko a pak někoho polib... Třeba L...
Než to stihl doříct, skočila jsem mu do řeči.,, Ne já se svlíkat nebudu! " Byla jsem na omylu, byli všichni proti až na Sarrah a Leny.  ,,OK no, a koho mám políbit? " Koukla jsem s vážným výrazem na Filipa.  ,,Liama. " Všimla jsem si jak si na sebe mrknuli, takže to měli v plánu. On mě miluje? No tak to ne!,, Mám utéct? Jo to bude nejlepší nápad, best.,, Tak pa! " A utekla jsem kdo ví kam, slyšela jsem Sarrah jak mě volá, ale stejně jsem byla rychlejší. Běžela jsem do lesa k menšímu jezírku.
To ne on mě miluje!? To ne! To si hned myslet nemůžu! To ne, pravda to není! Uklidni se Rebčo!
,,Šssss! " Uslyšela jsem zašustění, otočila se, neco jsem zahlédla ,ale pak jsem se na to vybodla a sundala si boty a strčila nohy do vody.
Po chvilce jsem ucítila na ruce chladnou ruku, strašně jsem se lekla a spadla do vody. Dotyčná osoba skočila taky do vody a omlouvala se mi, podle hlasu jsem zjistila.... To je on..?
Pokračování příště...
M. I. L. U. J. U. V. Á. S
A je tu další díl, zamakala jsem na něm hodně mooooc, a prala bych si votes, coments a followers..... Thank youuuuu very much.

.😍😍😍💋veronis💋

LETNÍ TÁBOR ORSSEAKde žijí příběhy. Začni objevovat