6.díl

21 4 1
                                    

,,Tak co holky, už sem chodíte déle? " Zeptala jsem se a změnila polohu sezení na dece, abych viděla i holkám do očí. ,,Já tu jsem po druhé a holky tu jsou poprvé, jsou to moje spolužačky, pozvala jsem je sem. "Řekla Šárka.
Rozkecaly jsme se na dlouhou chvíli, asi tak na 45 minut. ,,Tak holky my asi už půjdeme" Řekla Lisa a mrkla na mě přitom, dala mi tím signál že si musíme promluvit. ,,Tak ahooj" Řekly jme si všechny všem na rozlučku.
Než jsem stačila vejít do chatky uslyšela jsem hrozný kravál za naší chatkou.,, Holky já se jdu kouknout dozadu, co se tam děje. " Řekla jsem a na to mi odpověděla i Sarah. ,,Jdu s tebou"Přidala se i Lisa. Obešli jsme chatku a vidíme to co by jsme ani nechtěli. Nejstarší oddíl hrál flaškua zrovna se měli všichni políbit.,, No fuuuj" Povzdechla jsem. Holky na mě koukly s nechápavým pohledem a zatáhly mě do chatky.
L - Chtěla jsi mi po nástupu říct kde jsi byla. Tak co?
R - Jo ajo, nooooo vlastně já...... Já nevím jak to říct.
S - A co se tu řeší?
L - No před nástupem jsme šli napřed a ona hned za námi, jenže přišla na nástup pozdě, proč?
S - Aha, proč?
Obě dvě se na mně koukly tázavým pohledem, bohužel já to říkat nechtěla, tak jsem si něco musela vymyslet.
R - No já jsem..... Ehmmmm...no já jsem zapoměla v chatce brýle, jinak by mi bolely oči, tak jsem se tedy vrátila do chatky a oblíkla si je.
L - Aha, tak to jo, já čekala něco víc dramatického. A usmála se.
S - No já taky. Opět se rozesmála.
Pak jsme se všechny daly do hrozného smíchu, který nám přerušil proslov z venku za chatkou.,, Zmlkněte vy chuligáni! " Zařval jeden z chlapců v kolečku, na hru,, flaška,,.

--- VEČEŘE ---

Po večeři jsme měly mít diskotéku. Holky se už rozhodovaly co si na sebe vezmou. Lisa si tedy vzala na sebe fialový crop-top s nápisem,, I'am UNICORN,,. Pod to si vzala černé legíny. Sarah si vzala na sebe rudou halenku, na to kratší džínovou bundu a pod to opět černé legíny.,, A co ty? " Zeptaly se mě holky.,, No holky já nemám ráda hlučné prostory, takže nejdu. " Řekla jsem unaveným hlasem.
,,Tak jo nevadí, my asi už půjdeme, ahoooj. " Hned jsem na to řekla rychlou opětovou odpověď s úsměvem a únavou v očích.,, Ahoj ".Než jsem to stihla říct holky zabouchly dveře od chatky a byly pryč. Já si mohla konečně v klidu lehnout do postele a usnout. Než jsem stihla zavřít oči, někdo zaklepal na dveře naší chatky. Já se tak naštvala a zamumlala do polštáře, že to ani nebylo slyšet.,, Sakra, *****,****,****,proooooč! " Zvedla jsem hlavu a řekla otráveně.,, Dááále. "
Než jsem se na posteli otočila už u postele stál.............
Pokračování příště...

Tak to je u tohoto dílu vše, snad se vám líbil, a v případě dejte hvězdičku nebo sledovat, otázka? Comm.
Ahooj.
💋veronis💋

LETNÍ TÁBOR ORSSEAKde žijí příběhy. Začni objevovat