Chapter 20: Change In Eyes

1.5K 131 10
                                    

Z pohledu Justina:

Slyšel jsem sténání, které pocházelo z Cassie, stále spala. Její ruka byla na mé hrudi a její ruka mě pevně držela okolo břicha. Strašně moc hořela a já se začínal bát.

Byla pokrytá potem a její nos byl červený. Nevěděl jsem, co dělat, tak jsem jí trochu zatřásl a odstranil jí vlasy z obličeje. Otevřela oči a několikrát zamrkala.

„Justine?“ Oddechl jsem si nad tím, že prach ze včerejší noci fungoval a políbil ji na čelo jen proto, abych cítil horkou senzaci z jejího těla na mých rtech. Odtáhl jsem se a ona se usmála do mé hrudi.

„Podívej se na mě“ Tiše, ale hladce jsem řekl. Pomalu se na mě podívala a mé oči se rozšířil. Oh můj.. kurva

„Co se děje?“

„Tvoje oči.... Jsou červené“ Zmateně se na mě podívala, mrkla a když se její oči otevřely, byly zpět krémové hnědé tak, jak jsem je miloval.

„Co se stalo minulou noc?“

„Zkolabovala jsi v lese, vzal jsem tě sem zpátky“ Přikývla a já se natáhl, abych jí dal malou pusu.

„Ne, potřebuju si vyčistit zuby“ Ušklíbl jsem se a zvedl ji z postele. Přešel jsem s ní do koupelny a ona si vyčistila zuby mezitím, co jsem se sprchoval.

„Patnáctého prosince odjíždíme do Valdory“ Přikývla, já za ní přešel, omotal jsem si ruce okolo jejího pasu a položil hlavu na její rameno. Odhrnul jsem vlasy na jednu stranu a políbil ji na krk.

Otočila se a já ji nechal jít, protože jsem věděl, že se jde vysprchovat. Sundala si triko a já polkl. Neměla na sobě podprsenku, svlékla se z tepláků a kalhotek a já pocítil ten pocit, kdy jsem byl vzrušený.

„Pěkná tyčka, Justine“ Podíval jsem se dolů, zakryl si boxerky a pocítil, jak mi bije srdce. Vždycky věděla, jak docílit toho, abych byl v rozpacích. Vyšel jsem z koupelny, přemýšlíc, co bych během dalších pár minut měl dělat. Lehl jsem si na postel s počítačem v klíně. Ujistil jsem se, že je Cassie stále ve sprše předtím, než jsem klikl na videohovor.

Slyšel jsem z druhé strany kamery křik a poté na obrazovce viděl povědomou tvář.

„Ahoj Kelsey“ Usmála se a zamávala do kamery.

„Jak jde trénování?“

„Dost dobře, Rebekah má problémy s zaměřením ohnivé koule, ale bude to v pohodě. Tvoji rodiče se i přesto trochu bojí“

„Proč?“

„Cassie by měla začít trénovat patnáctého prosince a tvoji rodiče si nemyslí, že bude připravena bojovat“

„Bude v pohodě. Má dobrého učitele“ Řekl jsem a sám pro sebe se usmíval.

„Nebuďte arogantní, pane Bieber“ Zasmála jsem se a slyšel, jak přestala téct voda.

„Kurva, Cassie se dosprchovala. Uvidíme se za týden“

„Jo, čau“ Položila to a já zavřel počítač, čekajíc, až Cassie vyjde z koupelny. Vyšla z koupelny v ručníku a usmála se na mě.

„Všechno v pohodě?“ Přikývl jsem hlavou a ona mě políbila předtím, než vešla do šatníku. Vydechl jsem a uvědomil si, že jsem se z nervů potil. Vstal jsem z postele a řekl Cassie, že se jdu vysprchoval. Řekla, že je to v pohodě a já přešel do koupelny s mým oblečením a ručníkem.

Zapnul jsem vodu a vstoupil dovnitř. Začal jsem přemýšlet o tom, co Kelsey říkala o Cassie. Tím hci říct, že má trochu pravdu o tom, že všichni trénují a Cassie nebude trénovat do příštího týdne, nebo asi před Vánoci. Jestli to do Vánoc dáme... Boj má být dvacátého prosince. Což nedává Cassie moc času na trénování. Vím, co musím udělat. Vystoupil jsem ze sprchy, oblékl se a vyšel ven, vidíc Cassie sedět na posteli.

„Potřebujeme si o něčem promluvit“

„Dobře“

„Jak moc ráda bys právě teď trénovala na souboj?“

„Jako dneska?“

„No, ne, myslel jsem zítra. Souboj je dvacátého prosince a do Valdory odcházíme patnáctého, což ti nedává moc času na to, aby ses naučila a porozuměla používání sil.“ Přikývla a já se na ní usmál.

„Teď potřebujeme jít do školy, tak pojď“ Chytil jsem jí za ruku, když jsme se spolu vypařili z domu. Jediný důvod, proč jsem jezdil autem bylo, protože jsem potřeboval přesvědčil Cassie o tom, že toto město je zcela 'normální', než by si začala odkrývat pravdu a já mohl své síly používat častěji.

Přišli jsme do školy a já s ní stál u skříněk. Dveře se otevřely a já se otočil, abych viděl ostatní.

„Musím se omluvit Travisovi“ Slyšel jsem, jak vedle mě Cassie zamumlala. Stiskl jsem její ruku a oni se k nám přiblížili.

Travis se podíval na Cassie a já si všiml, jak polkl.

„Dobré ráno, Madam“ Podíval jsem se na Cassie a ona se na něj usmála předtím, než ho objala. Vypadal šokovaně, ale poté jí objímal nazpět.

„Za včerejšek se omlouvám, jen se seznamuji s těma blbýma sílama“ Zasmál se a pokroutil hlavou.

„Rozumím“ Zvonek zazvonil a Travis chytil Cassiinu ruku. Podíval jsem se na něj a on se zasmál.

„Máme stejnou hodinu“ Přikývl jsem a podíval se na ní. Usmála se na mě předtím, než se vytratila.

„Kokot“

„Slyšel jsem to“ Zasmál jsem se a šel na první hodinu. Seděl jsem s Lolou vzadu. Všiml jsem si, že měla na krku červené označení a jsem si jistý, že to není cucák. Vypadalo to jako otlačky něčí ruky. Přesunul jsem její vlasy na jednu stranu a ona vytřeštila oči. Když si chtěla dát ruku na krku, chytil jsem jí tu ruku a podíval se na to.

„Udělal to on?“ Podívala se dolů a poté jsem slyšel vzlyk.

„Lolo, mluv se mnou“ Byl jsem si s ní bližší než se všemi ze skupiny, samozřejmě kromě Cassie. Lola byla první člověk, kterému jsem se opravdu otevřel ohledně mého dětství a věcí ohledně toho. Říkali jsme tomu druhému všechno. Se svými životy jsme tomu druhému věřili.

„Prosím, neříkej to Cassie“ To byla první věc, která vyšla z její pusy.

„Lolo, znáš pravidla“

„Justine prosím, žádám tě. Utlačí ho, prosím“ Lola opravdu miluje Travise, někey na ní položil ruce a někdy ji podváděl, ale ona ho stále milovala.

„Dobře, neřeknu jí to, ale ty mi musíš slíbit, že mi to řekneš, jestli se to stane znovu“ Přikývla a já ji chytil za čelist, přitáhl jsem si ji k sobě a zíral na ni.

„Přísahej mi, Lolo“

„Přísahám“ Objala mě jako vždycky a jako vždycky jsme se zamotali do problému s panem Beckem, protočil jsem na něj oči a on začal učit.

Brzy přišel oběd a já viděl Lolu, zakrývajíc si svůj krk, Cassie na ní zírala, ale pokaždé, když se snažila podívat na Lolin krk, políbil jsem jí nebo bavil. Lola mi za tohle dluží strašně moc. Nesnáším, když musím Cassie lhát, sakra, nesnáším to, že jí tohle nemůžu říct, ale Lola je pro mě jako sestra a já jí od všeho ochráním. I když je to přes mou přítelkyně, ochrana kamarádky je přednější jen kvůli tomu, že jí mlátil její přítel. Tak dlouho, jak nebude zraněna a já na něj nebudu moct položit ruce, nechci ho vidět ji ubližovat. 

The Devil by NicoleBelieber16Kde žijí příběhy. Začni objevovat