Chapter 2: First Day of School

2.4K 140 7
                                    

              Z pohledu Cassie:

Vzbudila jsem se, protože Rebekah bouchala na mé dveře a křičela, abych se šla vysprchovat a připravit. Vsatala jsem z mé postele a přešla do koupelny, kde jsem si vyčistila zuby. Rychle jsem se vysrpchovala a vyšla ven, abych se oblékla. Vešla jem do mého šatníku a vzala si top a šortky předtím, než jsem vyšla ven. Odhodila jsem ručník a oblékla si podrpsenku s kalhotkami, poté si oblékla šortky a top. Šla jsem k zrcadlu za dveřmi a udělala si vlasy předtím, než jsem šla k dalšímu zrcadlu u mého prádelníku a udělala si makeup. Vyšla jsem ven ze svého pokoje a viděla mou sestru v chodbě, čekajíc na mě s překříženýma rukama.

„Vypadáš roztomile, sis“ s úsměvem jsem řekla.

„Díky, ty taky“ Sešli jsme dolů po schodech do kuchyně a viděli Kelsey, který dělala snídani.

„Dobré ráno“ otočila se a každé z nás dala talíř s palačinkou a slaninou. Posadila jsem se ke stolu a začala jíst.

„Tak a teď pravidla“

„Ugh, Kelsey, opravdu? Je mi 17 ne 2 a myslím, že pravidla znám“

„Ale nedodržuješ je. Tato škole je ve skutečnosti pro lidi, kteří se opravdu těžce učí a nedělají problémy. Prosím, Marylou“

„Dobře, budu fungovat“

„Děkuju, to je všechno co chci“ Přikývla jsem a dala svůj talíř do dřezu.

„Bereme si auto? Nebo nás dovezeš?“ Zeptala jsem se Kelsey

„Dneska vás dovezu, auto přijede zítra večer“ Přikývla jsem a vyšli jsme z domu. Nastoupili jsme do auta a jela po cestě, aby nás dovezla do školy.

„Máš všechno?“

„Jo“ řekla jsem.

„A co Becky?“

„Jo, díky za to, že si nás dovezla“

„Uvidíme se doma“ Hned jak přijela, vystoupili jsme z auta a ocitli se před budovou školy. Podívala jsem se na ní a chytla jí za ruku

„Připravená?“

„Připravena jako nikdy“ Kývli jsme na tu druhou a vešli dovnitř. Hned jak jsem otevřela dovnitř a s Rebekou vešla dovnitř, bylo to tady jako v zoo. Kluci koukali po holkách, páry pravděpodobně znásilňovali toho druhého na skříňkách, roztleskávačky se smály v kolečku a sportovci si házeli fotbalovým míčem. „Pojďme prostě najít kancelář“ Šli jsme přes chodbu mezi těmi blázny a nakonec našli kancelár. Otevřela jsem dveře a přešla za pult.

„Omluvte mě?“ Rebekah řekla ženě za pultem. Stará paní se nepodívala nahoru na Rebeku.

„Řekla jsem Omluvte mě“ Stále nic, otočila se ke mně a já se naštvala

„HEJ, STARÁ DĚVKO“ Podívala se na nás s naštvaným výrazem.

„Můžu vám pomoci?“

„Chceme své rozvrhy a věci“

„Jména?“

„Cassie Weston a Rebekah Weston“ Podívala se do počítač a vytiskla nám naše věci. Přešla dozadu a vzala pár knih. Přešla zpět k nám a Rebece dala její učebnice prvního vysokoškolského ročníku a mě hodné mému ročníku.

„Tady jsou vaše rozvrhy“

„Nazdar“ Vyšla jsem ven předtím, než jsem hodila knihy do mé tašky. Šli jsem na chodbu a nikoho tam neviděli.

The Devil by NicoleBelieber16Kde žijí příběhy. Začni objevovat