Chapter 25: Giving Him Everything

1.1K 108 5
                                    

Z pohledu Cassie:

Dnes ráno jsem se vzbudila, viděla Justinovy oči zavřené a jeho ruka byla omotaná okolo mého pasu, čímž si mě držel blíž. Usmála jsem se sama pro sebe nad tím, co včera v noci řekl. Odtáhla jsem od sebe jeho ruku a vešla do koupelny, abych si vyčistila zuby.

Zapnula jsem sprchu a nechala ji téct, mezitím, co jsem zapnula iPod na nejvyšší hlasitost a začala si čistit zuby. Spustila jsem playlist,se jménem Vánoce a nechala hrát písničku. Umyla jsem si tvář, svlékla se, sama pro sebe si zpívala a vešla do sprchy.

Vysprchovala jsem se a vypnula vodu, vzala si ručník, který byl na dveřích od sprchy a omotala si ho kolo sebe. Otevřela jsem dveře a stoupla si na rohožku, která byla na podlaze. Tancovala jsem a zpívala si přitom, co jsem se oblékala. Když jsem byla hotová, vysušila jsem si vlasy a navlnila je.

 Vyšla jsem z koupelny a viděla Justina, který se na mě díval s úsměvem. Dnes jsem byla v dobré náladě a nic to nemohlo zničit. Justin řekl klukům, aby k nám nechodili, nebo nám nevolali, protože chtěl strávit čas jen se mnou.

Řekl mi, že Travis je dnes ve službě, ale kdyby se něco stalo, tak nám zavolá, ale nepřijde ani se nevetře. Skočila jsem na postel, lehla si na něj a on se zasmál.

„Proč voníš jako máta?“ Zeptala jsem se ho.

„Možná, protože jsem se vysprchoval v jiné koupelně“

„Oh, na to jsem zapomněla“ Zasmál se a přetočil mě, takže mě zakrýval.

„No... Slečno šťastná“

„Ahoj“

„Co dneska chceš dělat?“

„Nejdřív film“ Nahnul se dolů a rychle mě políbil předtím, než vstal.

 „Kam jdeš?“

 „Ve skříňce mám filmy“ Přikývla jsem a on přišel s krabičkou. Krabičku položil na postel, já ji otevřela a viděla všechny mé oblíbené filmy.

 Vyndala jsem film How The Grinch Stole Christmas a já mu to podala. Přikývl, položil krabičku na zem a vložil film dovnitř. Klikl na intercom a řekl Priscille, aby přinesla nějaké věci. Zhasl lampičku, která byla rozsvícená, já si položila hlavu na jeho hrudník a dívali jsme se na film. Dveře se otevřely a ona přišla s vozíčkem. Usmála se na nás, položila tácek na noční stolek a odešla. Otočila jsem se k Justinovi a on se díval na mě.

„Co?“ Chtěla jsem vyhrknout to, že ho miluju, ale nemohla jsem, tak jsem jen pokroutila hlavou.

„Cass?“

„Nic, uh, můžeš mi podat vodu?“ Nahnul se a podal mi Sprite, který byl přinesený. Vzala jsem si ho do své ruky a usmála se, když mě začal hladit na rameni. Přiblížila jsem se k němu blíž a zavrčela, což ho donutilo držet mě pevněji.

Bylo téměř 5:30 a Justin řekl, že se musím převléct, protože mě někam vezme. Samozřejmě, že mě to zajímalo, takže jsem se ptala a předvídala, že to bude překvapení. Sešla jsem dolů po schodech a viděla ho tam čekat s úsměvem na tváři.

„Připravená?“ Přikývla jsem, on mě chytil za ruku, vyšli jsme k jeho autu a on mi otevřel dveře. Líbí se mi, že může být romantický. Ukazuje mi to, že se o mě zajímá a dává mi malou naději toho, že by mě mohl milovat také. Nastartoval auto a začal řídit. Povzdechla jsem, otočil ke mně hlavu s úsměvem.

„Co je?“

„Jen jsem dneska šťastná“ Řekl, vzal mou ruku a když řídil, celou dobu mi ji držel. Jeli jsme několik minut, dokud jsme nepřijeli k místu, kde to vypadalo jako restaurace. Vystoupil a obešel auto tak, že mi otevřel dveře. Vystoupila jsem, chytila ho za ruku a vešli jsme dovnitř. Uvnitř to bylo nádherné.

The Devil by NicoleBelieber16Kde žijí příběhy. Začni objevovat