Chapter 24: She's Back

1.1K 115 7
                                    

Omlouvám se za to, že přidávám málo. Užijte si část:) btw: do konce story zbývají asi čtyři části:)

Z pohledu Cassie:

Justin konečně přišel domů z Valdory, spíše se tedy připlížil, chytil mě za pás a já se na něj usmála. Opřel si své čelo o to mé a já pocítila jeho dech v mé tváři. Sklopil hlavu dolů k mým rtům, chytil mě za zadní část krku, čímž si mě přitáhl blíž a přiložil své rty na ty mé.

Bylo to krásně a roztomilé, všechno bylo perfektní. Zakousl se do mého spodního rtu a já je pootevřela, hned poté se jeho jazyk dostal do mé pusy a hýbal u mého. Byla jsem zvednuta ze země a seděla na lince. Oddělil od sebe mé nohy a stoupl si mezi ně, stále hýbajíc svým jazykem po tom mém.

Zvedla jsem své ruce a zabořila je do jeho vlasů. Odtáhl se z polibku a já se pokoušela dostat svůj dech do normálu, náhle mě políbil na krk. Opřela jsem si hlavu o skříňku a zintenzivněla sevření v jeho vlasech. Vzdech opustil mé rty, když mě začal sát a kousat. Rukou z mého krku cestoval po paži až ke stehnu. Omotala jsem si nohy okolo jeho pasu, čímž jsem si ho přitáhla blíž.

„Justine“ Zašeptala jsem, což zastavilo jeho činy.

„Jo?“ Řekl a podíval se mi do očí.

„Tvoje ruce jsou zatraceně studený“ Zasmál se a přemístil je výš.

„Přestaň“

„Nemám ponětí o čem mluvíš, Cass“ Řekl a šel ještě výš. Slyšela jsem, jak se dveře otevřely a zavřely.

„Ohledně vašeho muchlování, konec. Jsem překvapenej, že jste ze sebe ještě nestrhly oblečení“ Vzhlédla jsem a viděla Travise s ostatními ve smíchu.

„Cože?“

„Vplížili jsme se sem a viděli, jak jste skoro měli sex v kuchyni. Upřímně Cass, předpokládali bychom, že jsi spíše na ložnici, ale jestli se ti to líbí na lince, tak to je taky v pohodě“ Řekl se smíchem. Zvedla jsem ruku a měla ohnivou kouli v ruce. Jeho oči se vytřeštily a přestal se smát.

 „Polož to, Cassie“ Řekl Justin a zavíral mou dlaň.

„A-ale“

„Vyřeším to s ním později, ale nezabíjej lidi tady, když se může zapálit celý dům. Vezmi si ho kvůli tomu ven.“ Přikývla jsem a on mě políbil na tvář.

Přešli jsme do obývacího pokoje a já se posadila na Justinova kolena. Všichni jsme dnes relaxovali. Začínáme být blízko souboji, ale nebojím se toho. Vím, že vyhrajeme, protože potřebuju zachránit Penelope. Potřebuju, aby měla svou budoucnost stejně jako já. Ale také jsem ráda, protože za chvíli budou vánoce a jsou to mé oblíbené prázdniny. Lola a Yasmine jsou stejné jako já, milujeme vánoce.

Položila jsem si hlavu na Justinův hrudník, když v tom zazvonil zvonek. Zvedla jsem hlavu, vstala z jeho kolenou a šla otevřít dveře. Otevřela jsem jsem dveře a téměř se zadusila na vlastní slině. Co tady kurva dělá?

Odstrčila mě z cesty a postavila se před něj s úsměvem na tváři. Všichni vypadali být v šoku a ona si sedle přímo vedle něj. Otočil ke mně hlavu se zmateným pohledem, ale já byla moc naštvaná na to, abych se na něj vůbec stačila podívat.

„Co tady děláš, Melisso?“

„Přišla jsem za Justinem.“ Řekla, jako kdyby to byla ta nejjasnější věc na světě.

„Proč?“

„Je můj přítel“ Podívala jsem se na ní jako kdyby byla blázen a Justin vstal z gauče. Přešel ke mně a položil si ruce na obě strany mé hlavy.

„Potřebuju, abys dýchala, stále můžu slyšet tvoje myšlenky a bolí mě z nich hlava“ Povzdechla jsem si.

„Omlouvám se, já prostě--“

„Já vím, řeknu jí, aby odešla, dobře?“ Přikývla jsem a podívala se dolů. Zvedl mi hlavu a usmál se na mě.

„Hej, nebuď tak smutná. Líbí se mi, když se usmíváš“ Řekl a políbil mě na rty předtím, než se otočil.

„Melisso, myslím, že bys měla odejít“ Otočila k němu hlavu a na tváři měla smutný výraz.

„Co? Proč?“

„Protože jsem ti nedávno řekl, že jsme spolu nechodili a že teď chodím s Cassie“

„Dobře, tak i tak umře, takže myslím, že přijdu pak“

„Proč si myslíš, že umřu?“ Řekla jsem jí. Ušklíbla se a vstala odtamtud, kde seděla. Přešla ke mně blíž a postavila se přede mě.

„Znamená to přesně tohle“ Pocítila jsem, jak jsem byla postrčena a ona otevřela svou tašku. Zírala jsem na ní s otráveným výrazem, když něco hledala.

„Vím, že to tady někde je, dej mi vteřinku“ Řekla a otočila se, aby si to vytáhla. Podívala jsem se na Justina a on se podíval na mě.

Můžu jí teď zabít? Zamyslela jsem se, on se zasmál, ale přikývl.

„Mám to, kde jsem to skončila?“

„Ne tak, jako kde jsem skončila já“ Řekla jsem a zvedla hlavu, na což jí vyletěl nůž z rukou.

„To bylo moje“

„Ooops, to mě nezajímá“ Zvedla jsem ve své ruce ohnivou kouli a hodila ji na ni. Její výkřiky byly slyšet, když její tělo začínalo být nic než popel. Posadila jsem se na gauč a dívala se na televizi.

„Tak, kdo se chce dívat na nějaký Vánoční film?“ Lola se mě zeptala a zatleskala.

„Sakra jo“ Yasmine a já jsme řekli, všichni se zasmáli. Justin zamával rukou k Melissinimu tělu a ono zmizelo. Posadil se vedle mě a políbil mě.

„Udělala jsi to dobře“

„Myslíš?“

„Jo“ Přemístila jsem se, takže jsem seděla na jeho klíně čelem k němu.

„Možná to zítra v noci oslavíme?“ Jeho oči se rozzářily a přikývl. Vzal mou hlavu do jeho rukou a tvrdě přitiskl své rty na ty mé.

„Po zítřku už nebudeš nevinná, Cassie. Jsem šťastný“ Zasmála jsem se a otočila tak, abych se mohla dívat na film.

Položila jsem si ruku na Justinův hrudník a pocítila, jak si hrál s mými vlasy. Vzhledla jsem k němu a on se na mě usmál. Chtěla jsem mu říct, že ho miluju, ale nevím jak by na to reagoval. Předtím byl v takovém stresu, tak jsem ho nechtěla vystrašit. Nepochopte mě špatně, chci mu to říct, ale nechci ho rozrušovat.

„Cass? Jsi v pořádkuj?“ Vytáhla jsem se ze svým myšlenek a viděla Justinovy ustarané oči.

„Jo, jsem v pohodě“ Přikývla jsem a ponořila se do sledování filmu.

The Devil by NicoleBelieber16Kde žijí příběhy. Začni objevovat